Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het een prachtding. Hij is lekker klein, licht en hij slaat niet over (480 sec antishock) Een nadeel is dat het geluid niet echt geweldig is, ik vond het in m'n discman beter, vooral niet met de bijgeleverde koptelefoon. Met m'n sony fontopia groove dingetjes is het al een stuk beter. Ander nadeel is dat 'ie 'maar' 4 á 5 uur speelt op 1 set batterijen, daar struikelen veel mensen over. Hij is trouwens bij een flink aantal Nederlandse winkels te krijgen (voornamelijk via het internet) en ook bij de mediamarkt. Tip: zorg dat je de versie van oktober krijgt (staat achterop) die van voor die tijd zijn nogal buggy. Voor meer informatie raad ik je aan hier en hier ff te kijken.... het is een hoop leeswerk, maar de moeite waard (ik heb álles gelezen, maar ik ben begonnen toen de thread nog een stuk korter was ![]() |
![]() |
|
![]() |
dit is wel een mooie foto van de NAPA 380... kun je goed de maten op vergelijken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ok, thnx. Ik zal die twee URL's 's bekijken. Maar als ik hem bestel bij MP3cdspeler.nl, hoe moet ik dan kijken of hij van Oktober is? Kan ik dat dan gewoon vragen? |
![]() |
||
Citaat:
Waar heb je trouwens die van jou besteld? Bij een winkel of op internet? En weet iemand hier of er in Den Haag een winkel zit die die dingen verkoopt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb 'm gekocht bij mp3cdspeler.nl, die verkochten toen al de oktober versie, dus zal nu ook wel zo zijn ![]() de enige 'echte' winkel die 'm verkoopt is voor zover ik weet de mediamarkt. |
![]() |
||
Citaat:
Is er Bdw dan een MediaMarkt in Nederland ??? Ik ga wel vaker naar die in Hertzogenrath en Aachen (lege CD'tjes kopen ![]() ------------------ Bl()()d F0r Th3 BlO0d G()d !!! [Dit bericht is aangepast door L@CuTu$ (26-12-2001).]
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het ding ziet aardig uit (zwart met Metallic) Klinkt goed via de Line-out en de oordopjes zijn eerlijkgezegd redenlijk maar ik denk dat ik van de week nieuwe oordopjes ga kopen. Kan iemand mij een set oordopjes aanraden ??? en het ding koste bdw 240Mark (daar gingen mijn laatste Marken ![]()
|
![]() |
qua oordopjes zweer ik bij Sony fontopia zonder groove (dopjes zijn zwart met een klein beetje zilver) perfect geluid, en een wat dikker snoer zodat ze niet zo snel kapot gaan (kinkjes in het snoer e.d). Kosten ong Fl 49 bij de meeste audio zaken (expert/dixons enz.).
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
wat voor hoofdtelefoon hebben jullie ratsja | 23 | 23-02-2002 13:01 | |
Software & Hardware |
Mp3-speler of Minidisc?? Whisperer | 7 | 29-01-2002 19:14 | |