Oud 25-12-2001, 23:30
S
S is offline
Ik zit erover te denken om een 8 cm mp3-cd-speler te kopen, vooral omdat het handig is op vakantie. Ik vroeg me af of iemand deze heeft en of hij fijn is. En ik vroeg me ook af hoe het zit met de koptelefoon. Je krijgt zo'n grote erbij geleverd, maar ik wil liever een kleinere erop. Zo'n grote is wel relaxed voor in het vliegtuig, maar niet voor op straat. Ik vroeg me dus af of de koptelefoon direct de speler in gaat, of dat 'ie de afstandbediening in gaat.

Een paar pics:

Wat ik ook wel kikke vind is dat er een batterijlader in ingebouwd zit.

Nou... Dus, heeft iemand deze en heeft iemand iets te zeggen over deze (volgens mij wrede) mp3-cd-speler, zeg het hier dan ff zodat ik weet wat de beste koop is.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2001, 23:32
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
moet dat ding kosten?
Oud 25-12-2001, 23:36
S
S is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
moet dat ding kosten?

€ 135, oftwel 297,- gulden.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 00:22
Verwijderd
Leuk ding maar de hoofdtelefoon gaat volgens mij in de afstandbediening (ten minste als ik naar het plaatje kijk).. erg leuk, ik weet niet waar je hem hebt gezien? maar bij mp3cdspelers.nl ofzo krijg/kreeg je er gratis lege cd'tjes bij... ook voor 297+ dat je daar goed kan vergelijken... als je hem hebt, zet ff neer of het een leuk ding is, dan geef ik hem misschien als nieuwjaarscadeautje aan mezelf

Alex
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 10:19
S
S is offline
Citaat:
Alex schreef:
Leuk ding maar de hoofdtelefoon gaat volgens mij in de afstandbediening (ten minste als ik naar het plaatje kijk).. erg leuk, ik weet niet waar je hem hebt gezien? maar bij mp3cdspelers.nl ofzo krijg/kreeg je er gratis lege cd'tjes bij... ook voor 297+ dat je daar goed kan vergelijken... als je hem hebt, zet ff neer of het een leuk ding is, dan geef ik hem misschien als nieuwjaarscadeautje aan mezelf

Alex
Als ie echt de afstandsbediening in gaat, zou dat wel lastig zijn, omdat de fontopia oortelefoon die ik hier heb liggen een vrij lange draad heeft.

Ik heb hem alleen nog maar gezien bij mp3cdspeler.nl. De Freecom Beatman is 283,- gulden en als ik deze 2 dan vergelijk, is deze veel beter. Voor 14,- gulden extra (dat is het verschil tussen de Freecom en de Napa) krijg je bij de Napa een afstandsbediening, oplaadbare batterijen, ingebouwde oplader, 480 sec. ESP, een duurdere 8 cm CD-r, enz. Dus die Napa lijkt mij de beste koop.

Het enigste wat ik een nadeel vind is dat ik hem moet bestellen via Internet... Ik heb het daar niet zo op, maar, aangezien dat ik iemand ken die ook een mp3-cd-speler bij mp3cdspeler.nl gekocht heeft en er erg over te spreken is, waag ik het denk ik er maar op.

Ik ga nu nog meer mp3-cd-spelertjes zoeken .
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 10:22
S
S is offline
Check deze pic:

Hier zie je dus duidelijk dat de draad de afstandsbediening in gaat. Ook zie je dat het een gewone plug is en dat de draad van de koptelefoon erg lang is. Het zou dus geen probleem moeten zijn om mijn eigen fontopia erin te pluggen .
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 10:34
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
over die hoofdtelefoon,moet je ff in de winkel (of emailen) vragen naar een minidisc oordopjes dat draadjes is redelijk kort (30 cm ofzo, die doe je dan in je afstandbediening
Oud 26-12-2001, 11:05
Koen
Koen is offline
Van Florian (Fb S&M) weet ik dat ie er zelf een heeft, misschien moet je 't hem eens vragen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 11:12
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Koen schreef:
Van Florian (Fb S&M) weet ik dat ie er zelf een heeft, misschien moet je 't hem eens vragen.
Was al bezig een reply te schrijven

Ik vind het een prachtding. Hij is lekker klein, licht en hij slaat niet over (480 sec antishock)

Een nadeel is dat het geluid niet echt geweldig is, ik vond het in m'n discman beter, vooral niet met de bijgeleverde koptelefoon. Met m'n sony fontopia groove dingetjes is het al een stuk beter.

Ander nadeel is dat 'ie 'maar' 4 á 5 uur speelt op 1 set batterijen, daar struikelen veel mensen over.

Hij is trouwens bij een flink aantal Nederlandse winkels te krijgen (voornamelijk via het internet) en ook bij de mediamarkt.

Tip: zorg dat je de versie van oktober krijgt (staat achterop) die van voor die tijd zijn nogal buggy.

Voor meer informatie raad ik je aan hier en hier ff te kijken.... het is een hoop leeswerk, maar de moeite waard (ik heb álles gelezen, maar ik ben begonnen toen de thread nog een stuk korter was )
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 11:17
F10®!@n
F10®!@n is offline
dit is wel een mooie foto van de NAPA 380... kun je goed de maten op vergelijken
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 15:00
S
S is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:
dit is wel een mooie foto van de NAPA 380... kun je goed de maten op vergelijken

Ok, thnx. Ik zal die twee URL's 's bekijken. Maar als ik hem bestel bij MP3cdspeler.nl, hoe moet ik dan kijken of hij van Oktober is? Kan ik dat dan gewoon vragen?

Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 15:02
S
S is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:
Was al bezig een reply te schrijven

Ik vind het een prachtding. Hij is lekker klein, licht en hij slaat niet over (480 sec antishock)

Een nadeel is dat het geluid niet echt geweldig is, ik vond het in m'n discman beter, vooral niet met de bijgeleverde koptelefoon. Met m'n sony fontopia groove dingetjes is het al een stuk beter.

Ander nadeel is dat 'ie 'maar' 4 á 5 uur speelt op 1 set batterijen, daar struikelen veel mensen over.

Hij is trouwens bij een flink aantal Nederlandse winkels te krijgen (voornamelijk via het internet) en ook bij de mediamarkt.

Tip: zorg dat je de versie van oktober krijgt (staat achterop) die van voor die tijd zijn nogal buggy.

Voor meer informatie raad ik je aan hier en hier ff te kijken.... het is een hoop leeswerk, maar de moeite waard (ik heb álles gelezen, maar ik ben begonnen toen de thread nog een stuk korter was )

Waar heb je trouwens die van jou besteld? Bij een winkel of op internet?

En weet iemand hier of er in Den Haag een winkel zit die die dingen verkoopt?

Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 19:20
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
S schreef:

Waar heb je trouwens die van jou besteld? Bij een winkel of op internet?

En weet iemand hier of er in Den Haag een winkel zit die die dingen verkoopt?

ik heb 'm gekocht bij mp3cdspeler.nl, die verkochten toen al de oktober versie, dus zal nu ook wel zo zijn

de enige 'echte' winkel die 'm verkoopt is voor zover ik weet de mediamarkt.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 19:36
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:
de enige 'echte' winkel die 'm verkoopt is voor zover ik weet de mediamarkt.

Ik wouw nog een MP3 CD speler kopen met normale CD'tjes maar wat moeten die dan kosten ?? meer of Minder ???

Is er Bdw dan een MediaMarkt in Nederland ???

Ik ga wel vaker naar die in Hertzogenrath en Aachen (lege CD'tjes kopen )

------------------
Bl()()d F0r Th3 BlO0d G()d !!!

[Dit bericht is aangepast door L@CuTu$ (26-12-2001).]
Oud 26-12-2001, 19:42
S
S is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
Ik wouw nog een MP3 CD speler kopen met normale CD'tjes maar wat moeten die dan kosten ?? meer of Minder ???

Ik ga wel vaker naar die in Hertzogenrath en Aachen (lege CD'tjes kopen )

Een gewone mp3 cd speler kost minder dan een gemiddelde 8 cm cd-speler.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 20:40
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
www.mediamarkt.nl

Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 09:38
Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
lelijk sorrie maar dit vind ik dus echt niet mooi (no offence)

[Dit bericht is aangepast door Cybernetic Dreams (27-12-2001).]
Oud 27-12-2001, 09:59
S
S is offline
Citaat:
Cybernetic Dreams schreef:
lelijk sorrie maar dit vind ik dus echt niet mooi (no offence)

[Dit bericht is aangepast door Cybernetic Dreams (27-12-2001).]
Het gaat mij ook niet echt om het uiterlijk, het gaat mij om de prijs/kwaliteits verhouding. Ik vind hem wel mooi, maar voor 300 piek kun je niet álles verw88...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 22:48
S
S is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:

Even zomaar een vraagje, maar op welke resolutie heb jij je monitor staan? Deze pic is dus gigantisch bij mij... Misschien doordat ik nu nog op 800 × 600 zit.

Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 23:10
Verwijderd
Nou is mij niet duidelijk hoeveel memory dit ding heeft
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 01:59
Verwijderd
Citaat:
henri schreef:
Nou is mij niet duidelijk hoeveel memory dit ding heeft
gaan gewoon 8 mm cd'tjes in en die hebben een max van 180 MB ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 09:20
S
S is offline
Citaat:
Alex schreef:
gaan gewoon 8 mm cd'tjes in en die hebben een max van 180 MB ofzo?
Die van Freecom 180 en die van dat andere merk 200 Mb.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 15:04
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
S schreef:
Even zomaar een vraagje, maar op welke resolutie heb jij je monitor staan? Deze pic is dus gigantisch bij mij... Misschien doordat ik nu nog op 800 × 600 zit.

Bij mij is 'ie ook vrij groot
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 16:09
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
S schreef:
Een gewone mp3 cd speler kost minder dan een gemiddelde 8 cm cd-speler.

Ik kom net terug van de mediamarkt met een MP3 CD speler met normaal formaat CD's.

Het ding ziet aardig uit (zwart met Metallic) Klinkt goed via de Line-out en de oordopjes zijn eerlijkgezegd redenlijk maar ik denk dat ik van de week nieuwe oordopjes ga kopen.
Kan iemand mij een set oordopjes aanraden ???

en het ding koste bdw 240Mark (daar gingen mijn laatste Marken )
Oud 28-12-2001, 20:01
D-man
D-man is offline
qua oordopjes zweer ik bij Sony fontopia zonder groove (dopjes zijn zwart met een klein beetje zilver) perfect geluid, en een wat dikker snoer zodat ze niet zo snel kapot gaan (kinkjes in het snoer e.d). Kosten ong Fl 49 bij de meeste audio zaken (expert/dixons enz.).
Oud 29-12-2001, 00:19
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Ik heb liefst wel dopjes met niet een vies overheersende Bass.

Oud 30-12-2001, 13:34
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Sennheiser PX 40 wouw ik kopen.

Iemand ervaring met dit model ?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten