![]() |
|
![]() |
I zit erover te denken de NAPA 380 te kopen...
Hier gaan 8 cm cd'tjes in.... Nu vraag ik me af waar ik rewritable 8 cm cd'tjes kan kopen.... En kan ik die gewoon met mijn cdbrander fikken? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
die dingen kosten geen fluit, dus waarom zou je rewritables gebruiken? i.m.o. is er niets beroerders te vinden dan het idee 'rewritables'.. ik heb ze van verschillende fabrikanten gehad, waaronder Taiyo Yuden (uitblinker in de CD-R-wereld), maar ik heb er nog nooit één meer dan 3x kunnen wissen, en sommige waren na de eerste keer al niet eens leesbaar op verschillende CD-ROM-stations (nee, geen multisessie)..
CD-RW == true bagger imo anyway, ik denk dat Opus Supplies ze wel heeft, moet je even kijken op www.opussupplies.nl -- leveren razendsnel en hebben een goede service, zelf koop ik er altijd m'n CD-R's.. ook zijn ze niet al te duur.. als je trouwens je CD-RW-laatje opendoet, zie je een grote ronde verdieping, en dáárin ligt een kleinere ronde verdieping.. een normale CD-R valt in de grootste ronde verdieping, en guess waar die kleinere ronde verdieping voor is heh heh |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Daarnaast lijkt het me gewoon fijn om bv 's ochtends voordat ik naar school ga ff een CD'tje te fikken met een paar uur muziek. Als je dat op een CDR doet, heb je toch meer de neiging om het echt goed te doen (ik iig) en daar heb ik eigenlijk geen tijd voor... Citaat:
Ik heb bv vernomen dat bepaalde modellen van plextor (toch wel een aardig gerenommeerd merk) geen 8 cm cd's aankunnen..... Ik zal 's bij Opus Supplies kijken, thnx. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmmz.... vrij slechte ervaringen op GoT lees ik nu
![]() Maar die nimh batterijen zijn misschien zowiezo wel een goed ID (voor in m'n discman bv) Heb je natuurlijk ook een nieuwe lader voor nodig... Wat zou dat kosten, 4 nimh batterijen + lader? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de gewone 8 cm CDR's verkoopt vobis zelfs... werkt net als een 12 cm CDR. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|