Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2001, 10:58
F10®!@n
F10®!@n is offline
I zit erover te denken de NAPA 380 te kopen...

Hier gaan 8 cm cd'tjes in....

Nu vraag ik me af waar ik rewritable 8 cm cd'tjes kan kopen....

En kan ik die gewoon met mijn cdbrander fikken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2001, 13:37
Verwijderd
die dingen kosten geen fluit, dus waarom zou je rewritables gebruiken? i.m.o. is er niets beroerders te vinden dan het idee 'rewritables'.. ik heb ze van verschillende fabrikanten gehad, waaronder Taiyo Yuden (uitblinker in de CD-R-wereld), maar ik heb er nog nooit één meer dan 3x kunnen wissen, en sommige waren na de eerste keer al niet eens leesbaar op verschillende CD-ROM-stations (nee, geen multisessie)..

CD-RW == true bagger imo

anyway, ik denk dat Opus Supplies ze wel heeft, moet je even kijken op www.opussupplies.nl -- leveren razendsnel en hebben een goede service, zelf koop ik er altijd m'n CD-R's.. ook zijn ze niet al te duur..

als je trouwens je CD-RW-laatje opendoet, zie je een grote ronde verdieping, en dáárin ligt een kleinere ronde verdieping.. een normale CD-R valt in de grootste ronde verdieping, en guess waar die kleinere ronde verdieping voor is heh heh
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 14:19
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
die dingen kosten geen fluit, dus waarom zou je rewritables gebruiken? i.m.o. is er niets beroerders te vinden dan het idee 'rewritables'.. ik heb ze van verschillende fabrikanten gehad, waaronder Taiyo Yuden (uitblinker in de CD-R-wereld), maar ik heb er nog nooit één meer dan 3x kunnen wissen, en sommige waren na de eerste keer al niet eens leesbaar op verschillende CD-ROM-stations (nee, geen multisessie)..

CD-RW == true bagger imo
De CDRW's die ik nu gebruik (650 MB dus) zijn al tientallen keren herschreven en doen het nog prima. Het gaat hier niet eens om topmerken (nl: boeder en proview)

Daarnaast lijkt het me gewoon fijn om bv 's ochtends voordat ik naar school ga ff een CD'tje te fikken met een paar uur muziek. Als je dat op een CDR doet, heb je toch meer de neiging om het echt goed te doen (ik iig) en daar heb ik eigenlijk geen tijd voor...

Citaat:

anyway, ik denk dat Opus Supplies ze wel heeft, moet je even kijken op www.opussupplies.nl -- leveren razendsnel en hebben een goede service, zelf koop ik er altijd m'n CD-R's.. ook zijn ze niet al te duur..

als je trouwens je CD-RW-laatje opendoet, zie je een grote ronde verdieping, en dáárin ligt een kleinere ronde verdieping.. een normale CD-R valt in de grootste ronde verdieping, en guess waar die kleinere ronde verdieping voor is heh heh
Mja, dat wist ik ook nog wel.... lezen doet 'ie ze ook wel, de vraag is echter of 'ie ze ook kan schrijven.

Ik heb bv vernomen dat bepaalde modellen van plextor (toch wel een aardig gerenommeerd merk) geen 8 cm cd's aankunnen.....

Ik zal 's bij Opus Supplies kijken, thnx.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 14:20
guyver
guyver is offline
je kan ook bij conrad kijken. heb gehoord dat ze daar 8 cm cdRW verkopen
Oud 07-10-2001, 17:38
broed
broed is offline
vobis en mycom zeide tegen me dat ze alleen nog maar in cd-r te koop zijn
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 17:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:
I zit erover te denken de NAPA 380 te kopen...
Speeltijd is maar iets van 4 uur per set batterijen, nogal erg weinig aangezien m'n diskman 12 uur haalt.

Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 17:57
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Speeltijd is maar iets van 4 uur per set batterijen, nogal erg weinig aangezien m'n diskman 12 uur haalt.
Hmmz.... mijn discman haalt iets van... 4 uur.

Sony D-E401...

Zou het aan m'n lader liggen?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 19:00
Verwijderd
mijn discman gaat maar liefst een uur of 32 mee met 2 nieuwe Duracell-penlites..

(sony d-ej621)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 20:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:
Zou het aan m'n lader liggen?
Oplaadbare NiCd batterijen gaan inderdaad maar iets van 4 uur mee, da's normaal, ik had het dus over gewone alkaline batterijen, van de Hema. Op oplaadbare batterijen gaat die MP3 speler nog veel minder dan 4 uur mee.

Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Oplaadbare NiCd batterijen gaan inderdaad maar iets van 4 uur mee, da's normaal, ik had het dus over gewone alkaline batterijen, van de Hema. Op oplaadbare batterijen gaat die MP3 speler nog veel minder dan 4 uur mee.
nimh batterijen zijn so wie so een stuk krachtiger

Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 23:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
nimh batterijen zijn so wie so een stuk krachtiger
En duurder. Neem dan meteen Li-Ion

Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
En duurder. Neem dan meteen Li-Ion
bij mp3speler.nl verkopen ze dacht ik oplaadbare nimh-batterijen.. dure uitgave misschien, maar wel de moeite waard lijkt me als je der 6 uur langer mee speelt
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 16:11
F10®!@n
F10®!@n is offline
Hmmz.... vrij slechte ervaringen op GoT lees ik nu http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/220611

Maar die nimh batterijen zijn misschien zowiezo wel een goed ID (voor in m'n discman bv)

Heb je natuurlijk ook een nieuwe lader voor nodig... Wat zou dat kosten, 4 nimh batterijen + lader?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 20:44
F10®!@n
F10®!@n is offline
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=28

oew.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 21:00
S
S is offline
heeuh, maar nog even over die ceedeetjes...

Waar verkopen ze die kleine cd's?
En hoe duur zijn die?

En kan daar ook gewone info op?

En kunnen die gewoon gelezen worden?

Dat zou namelijk wel stoer zijn...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 21:34
Verwijderd
Citaat:
S schreef:

Gewone info op een ceedeetje? Nee daar gaat alleen maar vreemde info op. En lezen? Natuurlijk kan je die niet lezen. Het is geen boek...

Met citaat reageren
Oud 09-10-2001, 00:06
Verwijderd
Citaat:
PIE schreef:
Gewone info op een ceedeetje? Nee daar gaat alleen maar vreemde info op. En lezen? Natuurlijk kan je die niet lezen. Het is geen boek...

ik had het niet beter kunnen verwoorden..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2001, 11:24
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
S schreef:

Waar verkopen ze die kleine cd's?
En hoe duur zijn die?

Dat zou namelijk wel stoer zijn...

de gewone 8 cm CDR's verkoopt vobis zelfs...

werkt net als een 12 cm CDR.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten