Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en de armen lachen ons uit... ![]()
|
Dan krijg je chaos. Plunderingen. Samenscholingen [immers; geen internet/tv/radio/telefoon meer]. Duizenden mensen zullen samen komen,
coherentie zal wegvallen, geen samenwerking meer tussen allerlei instanties. Dus ongecontroleerde plunderingen en een economie die volledig instort. Noodsituaties. Lijkt me koel! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk niet dat er veel zal veranderen, maar het zou zeker wel eens nuttig zijn voor sommige mensen.
wel heeft het rode kruis een leuke actie. het gaat over dat mensen bij kerst en oud en nieuw altijd zo veel eten en dan later zeuren dat ze zoveel aangekomen zijn. -denk nu even aan de hongersnood in Afrika- nu zoekt het rode kruis 20 gezinnen om een paar weken lang van alleen maar voedsel paketten te leven. daar zit meel in, bonen en nog wat simpele spullen. je mag alleen je eigen kruiden gebruiken en kraanwater meer niet. ik vind dat een hele goede actie die mensen aan het denken zet (zeker de deelnemers). wij hebben er aan gedacht om mee te doen, maar zijn tot de conclusie gekomen dat we dat niet zouden kunnen. (het missen van etenssoorten, de eentonigheid, [b]de kleine hoeveelheid], maar ook dat we niet zouden kunnen van meel brood te maken. zulk soort acties zetten mensen aan het denken, en dat is goed |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet wat er allemaal gaat gebeuren dan. Ik hoop alleen dat ze het zien als een les. en dat ze begrijpen dat heel onze samenleving afhangt van computers/internet etc.. en of dat nou wel allemaal zo goed en veilig is? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Rare gewoontes (Wat is dit en wat kan ik doen) Alex/nl | 3 | 13-01-2016 18:21 | |
Eten & Drinken |
wat nou als? Eefjepeefje | 27 | 24-06-2006 15:40 | |
Werk, Geld & Recht |
wat kan ik het beste doen? justlikeme! | 15 | 10-06-2004 13:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat als de zon ontploft ? Frondish | 111 | 11-08-2003 20:25 |