![]() |
|
Heeft iemand hier de Tijdloze 100 geluisterd op Studio Brussel gisteren? Ik heb enkel de laatste nummers gehoord, en die stonden terecht heel hoog. De Stubru site doet het nu niet dus ik heb geen lijst kunnen kopieren helaas...
REIE
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het is hoe dan ook absurd om een enkele plaat de beste aller tijden te noemen, Gorki, Nirvana, Cure, maakt niet uit
||
Citaat:
Ik vind de tijdloze een heel goede lijst. Natuurlijk zullen er altijd mensen teleurgesteld zijn maar ja, in een top 100 kan nu eenmaal niet alles staan. Eerlijk gezegd zou ik niet weten welke song van The beatles in de top 100 zou moeten staan, ik kan me maar niet vinden in hun muziek. Songs als 'hallelujah', 'one' van metallica en U2, 'stairway to heaven', 'child in time', 'smells like teen spirit', 'alive' getuigen toch van een goede top 10 ![]() Maar zoals eerder gezegd: zulke lijsten zijn eigenlijk absurd, maar niettemin toch leuk om naar te luisteren.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top 2000 Radio 2 Verwijderd | 112 | 04-01-2005 20:22 | |
Muziek |
Tijdloze 100 van Stubru zozze | 28 | 28-12-2003 10:35 | |
Muziek |
Klassiekers Blitzkrieg Bop | 37 | 26-12-2003 16:12 |