![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: ik heb op feedback 'n topic gemaakt dat 'n fb je post moet verplaatsen naar L&R, maakt dus niet uit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jeez... En zo iemand noemt zich "LoveMaster" ![]() Gaat vanzelf... net als in the Blue Lagoon (alleen hebben jullie voorkennis). Je moet het niet zo erg plannen. Als het ter sprake is gekomen, dan komt er vanzelf een moment waarop jullie beiden aan het zelfde denken! ![]()
||
Citaat:
over zegmaar om er 'over te beginnen', maar het echte probleem is dat bij ons allebei de ouders nooit weg zijn, we zijn dus nooit met ons 2en. Hoe kan dat worden opgelost?, ik bedoel nou niet van: 'ga naar een motel' want dat gebeurt niet, want het is ook niet fijn als je ouders gewoon beneden zitten zegmaar. |
![]() |
||
Citaat:
Maar over hoe je zover komt, ja gewoon rustig iets verder gaan, je merkt vanzelf haar reactie wel. Anders kan je ook nog toestemming vragen.
|
![]() |
piepz
gewoon praten met mekaar erover en laten merken da je wel iets meer wilt zelfs initatief nemen ma wees voorzichtig hé kan ook verkeerd aankomen en wees blij dat ge bij mekaar op de kamer moogt ik mag nog niet naar boven daarmee zit ik meestal bij mn jong succes ermee
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verkering vragen? Denniz | 6 | 20-04-2009 12:09 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[Wi] Simpel kansreken vraagje TopDrop | 7 | 16-01-2007 20:00 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 9 Roxy | 300 | 02-01-2004 02:01 | |
Liefde & Relatie |
Ff simpele vraag suikerprinses | 20 | 18-10-2003 14:00 | |
Software & Hardware |
[HTML] Tabellen... simpel vraagje Verwijderd | 18 | 14-06-2003 14:56 | |
Seksualiteit |
vraag voor de dames... oudeknar | 66 | 18-07-2002 09:42 |