Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
anyways.. nogal een lamme topic, aangezien dikkie een racist is en amaru een real nigga probeert te zijn. Kzal me d'r maar niet verder mee bemoeien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Dus? Het gaat de zenders toch ook niet om de muziek, maar om het geld.
Commerciële, toegankelijke, stoere of juist schattige muziek is populair, dus dat betekent poen. Als het niet poser-rap is, dan wel trance, skihut, bubblegum-pop, of slappe hap-rock. Allemaal één grijze brei.
|
Och, ik vind dat ze gewoon 1 zender volledig moeten wijden aan het uitzenden van kwalitatief hoogstaande videoclips.
Misschien dat er dan heel weinig verschillende clips worden uitgezonden maar dan is er tenminste 1 net waar er goede clips worden uitgezonden in plaats van al die simpele hapklare cliché-clipjes die je nu constant ziet. Misschien dat ze zelfs bij MTV voortaan een kwaliteits keur moeten doen voordat er een clip wordt uitgezonden. Dat er gewoon een jury eerst naar de clip gaat kijken en beoordeeld of de clip 'goed' is. En DAN pas uitzenden. Dan gaan mensen er tenminste op letten en krijg je niet steeds van die standaard clipjes met groothoeklenzen en schaarsgekleden dames en grote auto's waar mensen moeilijk in doen.
|
die zijn er alleen een stuk minder..
99% van de straat overvallen in rotterdam word gepleegd door mensen van buitenlandse origine. waarvan ongeveer de helft d8 ik antilliaans, nog een groot deel marrokaans en ongeveer 17% d8 ik turks en maar 1% autochtoon.. mmm goh dat zet je toch aant denken
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Die zenden reclame uit dan. ![]() Conan... die TMF en MTV al een hele tijd helemaal niks vindt... The Box is wel leuk soms |
![]() |
|
![]() |
Alleen maar stompzinnige vooroordelen. Weet je wat een "nigga" is? Iemand met een hoger percentage melanine in zijn huidcellen. Op basis van een scheikundig na te maken stof gaan mensen meteen meningen geven over de personen die die stof in hogere mate bezitten dan andere mensen. Dat zou net zoiets zijn als dat je mensen met blauwe ogen in bijvoorbeeld winkels zou gaan weigeren.
Want het gaat die Dikkie niet om de muziek die wordt uitgezonden, maar om de huidskleur van die personen. Misschien moet Dikkie zijn bekrompen wereldje gewoon een beetje bijstellen.
||
![]() |
Citaat:
hier heb ik duz echt een stronthekel aan. meteen iemand gaan verdenken van discriminatie enzoh...
|
Aaargh, de enige muziekzender die nog wel ging (dankzij niet-achterlijke presentatoren) was The Box, en die hebben ze hier gisteren omgeruild voor National Geographic...nah!
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heel goed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het oog wil ook wat? Dan hoop ik dat je geen spiegel hebt. Als ik zoals jou zou zijn zou ik iig niet in een spiegel kunnen kijken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja weet je smaken verschillen en laat dit nou ff vet poulair zijn over een half jaar is de muziek waar jij van houd misschien wel populair je weet maar nooit en anders zet je je tv toch gewoon uit!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Lifestyle |
Wat voor lifestyle-verantwoorde truukjes heb jij? Verwijderd | 28 | 15-12-2005 17:37 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete .!!! sjoerd-d067 | 44 | 22-12-2004 14:44 |