Oud 28-01-2002, 19:50
Dikkie
Dikkie is offline
zet tmf mtv en thebox op een rijtje en ga zappen, het zal je opvallen dat vrijwel altijd minstens 2 van de 3 nigga muziek uitzenden...
Oud 28-01-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Dikkie schreef:
zet tmf mtv en thebox op een rijtje en ga zappen, het zal je opvallen dat vrijwel altijd minstens 2 van de 3 nigga muziek uitzenden...
nou en? heb je er wat op tegen ofzo...je vind het dus niet erg als 2 op 3 'white' music spelen maar nigga music is wel erg?
tis muziek en dat word gespeeld he op dat soort zenders. tis 1 van de meest populaire muzieksoorten tegenwoordig dus learn to live with it

[Dit bericht is aangepast door danique2 (28-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:06
^AmArU^
^AmArU^ is offline
als ik er geen niggaz op zijn ben ik ontevreden
naja
kijk
je hebt natuurlijk real niggaz, zoals tupac
en fake ass niggaz zoals jay z, nelly, etc...mietjes
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:55
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
danique2 schreef:
nou en? heb je er wat op tegen ofzo...je vind het dus niet erg als 2 op 3 'white' music spelen maar nigga music is wel erg?
tis muziek en dat word gespeeld he op dat soort zenders. tis 1 van de meest populaire muzieksoorten tegenwoordig dus learn to live with it

ja idd ik heb er wat optegen en ik zou het nog steeds erg vinden als 2 van de 3 "white" waren, want dat is nog steeds 1 nigga teveel

Oud 28-01-2002, 20:56
^AmArU^
^AmArU^ is offline
heb je iets tegen zwarte mensen, of de muziek die zij gewoonlijk ten toon spreiden?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:19
konflict
konflict is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
heb je iets tegen zwarte mensen, of de muziek die zij gewoonlijk ten toon spreiden?
Dit is een contaminatie (of was 't nou congruentie?)! Het moet zijn: ten toon stellen, of verspreiden.

anyways.. nogal een lamme topic, aangezien dikkie een racist is en amaru een real nigga probeert te zijn. Kzal me d'r maar niet verder mee bemoeien
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:35
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
ik heb iets tegen de muziek en de clips, het oog wil ook wat weet je, ik hoef geen dikke negerinnen asses te zien. En ik heb ook wat tegen criminele negers, maar daar hebben we het nu niet over.
Oud 28-01-2002, 23:04
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Dus? Het gaat de zenders toch ook niet om de muziek, maar om het geld.
Commerciële, toegankelijke, stoere of juist schattige muziek is populair, dus dat betekent poen.

Als het niet poser-rap is, dan wel trance, skihut, bubblegum-pop, of slappe hap-rock. Allemaal één grijze brei.
Oud 29-01-2002, 08:19
JoRTh
JoRTh is offline
Och, ik vind dat ze gewoon 1 zender volledig moeten wijden aan het uitzenden van kwalitatief hoogstaande videoclips.

Misschien dat er dan heel weinig verschillende clips worden uitgezonden maar dan is er tenminste 1 net waar er goede clips worden uitgezonden in plaats van al die simpele hapklare cliché-clipjes die je nu constant ziet.

Misschien dat ze zelfs bij MTV voortaan een kwaliteits keur moeten doen voordat er een clip wordt uitgezonden. Dat er gewoon een jury eerst naar de clip gaat kijken en beoordeeld of de clip 'goed' is. En DAN pas uitzenden. Dan gaan mensen er tenminste op letten en krijg je niet steeds van die standaard clipjes met groothoeklenzen en schaarsgekleden dames en grote auto's waar mensen moeilijk in doen.
Oud 29-01-2002, 10:40
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
En ik heb ook wat tegen criminele negers
ja en wie heeft dat niet dan?? ik wel iig, maar ik heb ook een hekel aan criminele autochtonen...... EEN DIKKE IS HIER OP Z'N PLAATS
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 11:18
Dikkie
Dikkie is offline
die zijn er alleen een stuk minder..

99% van de straat overvallen in rotterdam word gepleegd door mensen van buitenlandse origine. waarvan ongeveer de helft d8 ik antilliaans, nog een groot deel marrokaans en ongeveer 17% d8 ik turks en maar 1% autochtoon..
mmm goh dat zet je toch aant denken
Oud 29-01-2002, 11:26
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
JoRTh schreef:
Och, ik vind dat ze gewoon 1 zender volledig moeten wijden aan het uitzenden van kwalitatief hoogstaande videoclips.
Ik heb een tijdje MTV2 gehad, dat was wel aardig.

Citaat:
JoRTh schreef:
Misschien dat ze zelfs bij MTV voortaan een kwaliteits keur moeten doen voordat er een clip wordt uitgezonden. Dat er gewoon een jury eerst naar de clip gaat kijken en beoordeeld of de clip 'goed' is. En DAN pas uitzenden. .
MTV is niet geïnteresseerd in kwaliteit, maar in kijkcijfers. Overigens worden clips al gescreend, er mogen natuurlijk geen stoute dingen in gebeuren, laat staan een tepel in beeld. Dat soort zedeloosheid leidt namelijk tot losbandigheid, criminaliteit en oorlogen.

Citaat:
JoRTh schreef:
Dan gaan mensen er tenminste op letten en krijg je niet steeds van die standaard clipjes met groothoeklenzen en schaarsgekleden dames en grote auto's waar mensen moeilijk in doen.
Daar is vraag naar, en MTV levert dat. Kwestie van geld.

Citaat:
Dikkie schreef:

99% van de straat overvallen in rotterdam word gepleegd door mensen van buitenlandse origine. waarvan ongeveer de helft d8 ik antilliaans, nog een groot deel marrokaans en ongeveer 17% d8 ik turks en maar 1% autochtoon..
Geweldig. Dat is echter een discussie voor op A&N. Laten we het hier bij Films&TV houden.
Oud 29-01-2002, 11:26
kees17
kees17 is offline
Citaat:
Dikkie schreef:

die 1% zijn vast van die drug verslaafden
Oud 29-01-2002, 11:35
Dikkie
Dikkie is offline
jah lol
Oud 29-01-2002, 19:01
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
Sjongejonge, ga ff vet lopen discrimineren hierzo .. vrede op aarde!!
Oud 29-01-2002, 19:34
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
heeft dit topic enig nut

het gaat toch op ruzie uitlopen...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 21:36
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
Nee hoor.
Die zenden reclame uit dan.

Conan... die TMF en MTV al een hele tijd helemaal niks vindt... The Box is wel leuk soms
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:16
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Alleen maar stompzinnige vooroordelen. Weet je wat een "nigga" is? Iemand met een hoger percentage melanine in zijn huidcellen. Op basis van een scheikundig na te maken stof gaan mensen meteen meningen geven over de personen die die stof in hogere mate bezitten dan andere mensen. Dat zou net zoiets zijn als dat je mensen met blauwe ogen in bijvoorbeeld winkels zou gaan weigeren.
Want het gaat die Dikkie niet om de muziek die wordt uitgezonden, maar om de huidskleur van die personen. Misschien moet Dikkie zijn bekrompen wereldje gewoon een beetje bijstellen.
Oud 01-02-2002, 19:47
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
danique2 schreef:

hier heb ik duz echt een stronthekel aan. meteen iemand gaan verdenken van discriminatie enzoh...
Oud 01-02-2002, 19:51
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
Aaargh, de enige muziekzender die nog wel ging (dankzij niet-achterlijke presentatoren) was The Box, en die hebben ze hier gisteren omgeruild voor National Geographic...nah! Lomp..gooi dan BBC world ofzo eraf, CNN heb ik ook al en en en boehoehoe, ik kan er niet over uit eventjes!
Oud 01-02-2002, 22:02
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
zet tmf mtv en the box op een rijtje en ga zappen, het zal je opvallen dat vrijwel altijd minstens 2 van de 3 popmuziek uitzenden...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 22:04
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
*shadygirl* schreef:
Alleen maar stompzinnige vooroordelen. Weet je wat een "nigga" is? Iemand met een hoger percentage melanine in zijn huidcellen. Op basis van een scheikundig na te maken stof gaan mensen meteen meningen geven over de personen die die stof in hogere mate bezitten dan andere mensen. Dat zou net zoiets zijn als dat je mensen met blauwe ogen in bijvoorbeeld winkels zou gaan weigeren.
Want het gaat die Dikkie niet om de muziek die wordt uitgezonden, maar om de huidskleur van die personen. Misschien moet Dikkie zijn bekrompen wereldje gewoon een beetje bijstellen.

a precies
heel goed
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 15:56
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Danku
Oud 05-02-2002, 10:28
Verwijderd
Citaat:
cup a soup schreef:

hier heb ik duz echt een stronthekel aan. meteen iemand gaan verdenken van discriminatie enzoh...

had ik geen gelijk dan? hij is toch tegen buitenlanders en dat soort dingen? daarnaast had ik al wat andere topics van hem gelezen waarin ie negermeisjes lelijk noemt en weet ik het...

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 13:08
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
ik heb iets tegen de muziek en de clips, het oog wil ook wat weet je, ik hoef geen dikke negerinnen asses te zien. En ik heb ook wat tegen criminele negers, maar daar hebben we het nu niet over.
Klopt, kijk maar wat die hier schrijft. Ik snap gewoon niet hoe mensen zo kortzichtig kunnen zijn.
Het oog wil ook wat? Dan hoop ik dat je geen spiegel hebt. Als ik zoals jou zou zijn zou ik iig niet in een spiegel kunnen kijken.
Oud 05-02-2002, 14:36
Lizz14
Lizz14 is offline
Citaat:
Dikkie schreef:

Ja weet je smaken verschillen en laat dit nou ff vet poulair zijn over een half jaar is de muziek waar jij van houd misschien wel populair je weet maar nooit en anders zet je je tv toch gewoon uit!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten