Oud 31-12-2002, 03:46
Kakashi
Kakashi is offline
Ik heb een probleem (nou niet echt een 'probleem' maar wel iets waarmee ik zit). 17 jaar lang lang heb ik geen vriendin gehad en dat was meestal zo omdat ik als ik een vriendin wou dan wou ik echt een meisje dat bij me paste. Anyway ongeveer 2 maanden geleden ben ik verhuisd en kwam ik in mijn nieuwe wijk wonen. Daar leerde ik een meisje kennen (ik noem FF geen naam), ik vond haar echt heel erg leuk en zij mij ook en al snel hadden we een relatie met elkaar. Naar twee maanden en één dag was het helaas voorbij. We kregen vaak ruzie en uiteindelijk hadden we besloten het uit te maken, waar zij dus gelukkig mee was (en is) en ik ook (dacht ik). En nu weet ik wel dat dit de beste beslissing is geweest want mijn vriendin had vaak last van mood swings en ze was vaak erg verdrietig/negatief en soms kon ik hier gewoon niet mee omgaan.

Nu ga ik nog wel eens naar buiten met haar en haar vrienden praten, maar als ik haar zie dan voel ik nog wel wat voor haar. En het vervelende is dat ik niet weet wat ik precies voor haar voel. En misschien ben ik nog verliefd op haar maar ik weet het niet zeker. En dan ga ik ook weer twijfelen of het wel goed is geweest dat ik (want ik kwam met het idee om het uit te maken) dat ik het uitgemaakt heb. En tjah logisch gezien is dit ook het beste, maar soms voelt het gewoon slecht. Ik vind het gewoon heel lastig dat het voorbij is. Meestal ben ik wel blij dat het voorbij is maar soms mis ik haar erg en ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen om haar een beetje te vergeten. En als ik misschien nog wel verliefd op haar ben, wat moet ik dan doen? Want ook al zouden we opnieuw beginnen dan ben ik bang dat het toch weer uitloopt op ruzie etc. Anyway ik hoop dat jullie wat adviezen hebben want zelf zit ik echt veel te twijfelen en ik kan voor mezelf maar niet komen met een echt antwoord wat ik moet gaan doen... en ze wil bovendien denk ik niks meer met me.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2002, 08:29
Justice
Justice is offline
Als je je echt zo voelt dan is het denk ik het beste om het ter sprake te brengen. Een afwijzing kan helpen je in sneltreinvaart te ontnuchteren (als het voor haar echt voorbij is). Je moet toch verder, en niets motiveert meer dan een verse afwijzing... Okay, je voelt je kut, maat de twijfels zijn weg zodat je een verse start kan maken.

En mocht zij toch ook nog op jou verliefd zijn loopt het wellicht deze keer beter!

Liefde is een raar iets, je moet het proberen voor je karretje te spannen, anders ga je je alleen maar ellendig voelen!
Oud 31-12-2002, 12:43
twim
twim is offline
nou ik weet niet of je mijn verhaaltje gelezen hebt.
Maar ik heb dus ongeveer hetzelfde probleem.
Alleen heeft mijn ex al een nieuw vriendje

Ik heb een manier gevonden om alles ff af te reageren.

Fitness!

Daarna voel ik me toch weer kut maar die twee uurtjes niet.
Denk dus dat je gewoon afleiding moet hebben.

En in jou geval zou ik eerst zeker willen weten dat ze niks meer met me wou. Daarna weet je dan ook wat je moet doen.

suc-6 en sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten