Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe zou jij het vinden als die vriendin met jou ex naar bed zou gaan, gewoon voor een avondje?ik weet natuurlijk niet hoe het er in jou vriendenkring aan toe gaat maar ik zou het zelf wel vervelend vinden...wij hebben een ongesproken regel dat je niet gaat rotzooien met exen etc. of het moet van haar kant komen dat het haar niets uitmaakt.
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil maar zeggen.... Als je nou echt smoorverliefd op die knul zou zijn, en hij op jou, kijk, daar kun je niks aan doen en dan zou je het er met je vriendin over kunnen hebben.
Maar puur voor de seks? Of all guys? ![]() Ik zou iig behoorlijk pissig zijn als ik haar was. |
![]() |
|
Ik zou niet weten wat er verkeerd aan is. Het is uit. Wat maakt het uit of je dan seks hebt met hem of niet. Ik heb ook seks gehad met de beste maat van mijn ex. Ik snap niet waarom daar zo moeilijk over word gedaan. Waarom zou je geen seks hebben met iemand alleen omdat ie de EX is van iemand, het is niet eens de vriend(in) van die persoon... Als iemand daar moeilijk om zou gaan doen dan zou ik dat echt kinderachtig vinden. Want welk recht heeft die persoon om boos te worden? het is toch uit?
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder; ex is ex, en het is niet dat je er meteen een dag later bovenop zit.. |
![]() |
|
![]() |
Mijn ex-beste vriendin heeft nu al een half jaar een relatie met mijn eerste liefde zeg maar. Ik ben twee jaar samen geweest met die jongen en we hebben nog drie jaar rond elkaar gehangen omdat we elkaar niet konden lossen. Het is eigenlijk maar sinds hij dus iemand heeft en ik dat weet dat we geen contact meer hebben.
Maar laat me zeggen dat is het smerigste wat je een vriendin kan aandoen. Aan de ex in ex-beste vriendin kan je wel merken dat ze ook geen vriendin meer van mij is. Ze kan de hoogste boom in. Maarja seks of een relatie is waarschijnlijk nog wel anders. Misschien kan ze je dat nog wel vergeven...Maar ik denk: bad idea |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ooit eens iets met de ex van een vriendin gehad (omdat ik dat toen ook 'geen probleem' vond, en zij ook niet), nou, geen van allen werd er vrolijk van dus was het gauw uit met de pret. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je eerste liefde vergeet je nooit....en meestal hou je nooit meer op dezelfde manier van iemand...Als je een heel verleden hebt met iemand, wat tot een paar maand ervoor nog aansleepte, je vriendin hiervan wist, jou trooste en al en dan drie maand verzwijgt dat ze achter je rug met hem heeft aangepapt.....En dan vraag jij je af waarom dat fout is ? hellow maak het zelf dan maar eens mee hoor
|
![]() |
||
Citaat:
TS zegt dat haar vriendin niets meer voor die jongen voelt. ik kan er niet over oordelen of dit zo is, maar ik zou het zelf nooit doen en andersom zou ik het ook niet kunnen waarderen. het blijft een soort ongeschreven regel. misschien heeft het ook wel met onzekerheid te maken aangezien je jezelf misschien wat makkelijker met je beste vriendin gaat vergelijken. je kent haar toch het beste dan elk willekeurige vreemde potentiele kandidaat die het met jouw ex wil doen. ofzo dus.
|
![]() |
Nee niet iedere situatie is dezelfde, maar hoe kan je weten of ze er niets voor voelt. Hoe vaak zeg je: dat kan me niets schelen,terwijl het je wel nog iets kan schelen. Ik denk gewoon dat zoiets delicaat is in een vriendschapsrelatie. Ookal zou ze zeggen doe maar, je weet niet wat ze echt voelt of denkt erover. En is het een eventuele breuk in je vriendschap waard...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, ik vind het maar moeilijk doen. Natuurlijk is het kut, natuurlijk ben je gekwetst, maar er de vriendschap voor opgeven? Dan moet die in de eerste plaats al weinig voorgesteld hebben, denk ik. Ik zou echt geen vriendinnen dumpen mochten ze nu wat krijgen met exlief hoor, zelfs al zou ik een tijd lang echt boos op ze zijn. Ik mag toch hopen dat mijn vriendschappen dat ook aan kunnen. |
![]() |
|
Het is meer dat ik mijn vrienden niet onnodig (dus voor een avondje seks) pijn wil doen. TS zegt dat ze bang is dat haar vriendin boos wordt, dus waarschijnlijk zal het haar wel pijn doen. Dat zou het me niet waard zijn.
Verliefd worden is een heel ander geval.
||
Citaat:
Jij doet alsof TS indezelfde situatie zit als jij, en dat iedereen die aanpapt met een ex in zo'n situatie zit. Jouw situatie is tog net ff wat anders. En in jouw geval was het ook fout van de vriendin. Maar niet omdat het je ex was, maar omdat je nog gevoelens voo rhem had, en omdat zij dat wist. Ik hoef me niet af te vragen of dat fout is of niet, want het is idd een rotstreek. Maar TS zit in een andere situatie. Ik blijf erbij dat je mag aanpappen met exen, en dat je als EX-vriendin daar helemaal niks over te zeggen hebt.
|
![]() |
Bedankt voor jullie reacties. Haar ex is een vriend van mij, al jaren trouwens. Zaterdag had ik een feestje maar hij kon niet meer naar huis dus blijf hij bij me slapen. We zijn opeens (seksueel) aangetrokken tot elkaar, hij zat de hele tijd aan me en opgegeven moment vroeg ik wat hij wilde, waarop hij antwoordde dat hij seks met me wilde. Ik vond het erg verleidelijk maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Ik heb hem uitgelegd dat zijn ex mijn beste vriendin is en dat ik haar nooit pijn zou willen doen, ook al is het al een tijd uit en voelen ze niks meer voor elkaar (dit hebben ze me beide in vetrouwen verteld).
Alleen a.s. zaterdag heb ik een feest in de straat waar hij woont en daarna blijf ik bij hem slapen omdat ik ook niet terug naar huis kan zo laat, en ik zal m'n best moeten doen om niet naar hem op die manier te kijken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het gewoon aan je vriendin voorleggen? Ze mag best weten dat jij enigszins geïnteresseerd bent, en zo kun je polsen of het haar inderdaad niets kan schelen. Zo nee, nou, prima, lekker, en zo ja, dan weet jij dat het niet de moeite waard is om toch met hem de koffer in te duiken.
|
![]() |
||
Citaat:
Het is nu een half jaar uit met m'n ex, ik heb hem sindsdien ook niet meer gezien, maar ik geloof niet dat ik het leuk zou vinden wanneer hij er met mijn beste vriendin vandoor ging. Ik denk dat ik over hem heen ben, maar ik weet dit niet 100% zeker. Over een jaar of 2, 3 is het een ander verhaal. Like I said, het is niet rationeel.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ontopic: Is een keer neuken nou echt dit alles waard? Je zet je vriendschap voor dit soort ongein op het spel, zelfs al zegt je vriendin "het is goed" kan ze van binnen wat anders voelen. Ik weet niet hoe die relatie in elkaar zat, ik zou het absoluut niet willen dat één van mijn vrienden met mijn eerste liefde naar bed zou gaan, met andere ex'en zou ik er minder problemen mee hebben, maar echt prettig niet.
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja ik heb vast wel eens iets doms gedaan in het algemeen, maar daar hebben we het nu niet over. En dan blijf ik bij mijn standpunt, geen spijt! Alleen van dingen die niet zijn gebeurd uit dit soort idiote overwegingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij zou het overigens niets kunnen schelen als mijn beste vriendin met mijn ex het bed in zou duiken, maar ik kan me goed voorstellen dat het onder sommige omstandigheden wel uit zou maken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Wil mijn ex terug... (twijfels en libidoprobleem) clef | 11 | 18-03-2010 00:17 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend en ik in dip. GoddessOfDesire | 10 | 08-10-2005 23:22 | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
Hoe mijn relatie de puin in liep! Woestijnpinguin | 26 | 17-08-2003 20:54 |