![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat ook, al een hele tijd... Zeker vanaf m'n 15de... Maar ja, ik wil gewoon eerst school afmaken en goed werk hebben, dan maar eens echt over na gaan denken..
(Er is een tijd geweest dat ik het zó graag wilde dat ik er élke nacht over droomde en er zelfs over dacht misschien 'per ongeluk' zwanger te worden (door mijn pil niet langer te slikken oid).. dat heb ik gelukkig niet meer..) Maar ja, leef zoals je nu leeft, leef er iig niet naar toe ofzo.. gewoon doen wat je nu moet doen van jezelf (school bijvoorbeeld) tot je het idee hebt oud genoeg en 'gesettled' (kut woord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (overigens denk ik dat het meer een 'wishful dream' is dan je biologische klok.. ) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb ook al een jaar of 2 dat ik kinderen wil en t gevoel wordt alleen maar erger sinds ik ook echt zwanger ben geweest, ik denk dat t wel een biologische klok is, of dat je gewoon vol met moeder gevoelens zit, mijn vriend wil 7 jaar (
![]() Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 12:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hopelijk ben je er dan aan toe enzo.... gaaf, hoor!!!
||
![]() |
Citaat:
biologie trekt zich niets aan van cultuur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit gewoon vol met moeder gevoelens. Heerlijk, constant vieze luiers verschonen, uit bed komen als hij/zij huilt... gewoon alles wat er bij komt kijken. Het lijkt me fantastisch! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
15 mag dan biologisch gezien oud genoeg zijn, maar is het dan qua opleiding, geld, jouw eigen ontwikkeling enz. ook? Het kan wel, maar de meeste keren is het dat, denk ik, niet. Dat heeft niet alleen met de waarden en normen van de maatschappij te maken, dat heeft ook te maken met de mogelijkheden om een kind op te voeden.
||
Citaat:
![]() ik denk ook altijd: tijd kan nie snel genoeg gaan voor het zo ver is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"ff proberen". nah. ik denk dak pas tegen me 25e of ouder die kant op ga. heb nu 0,0 vaderlijke gevoelens ![]() en aangezien ik plannen heb om officier inlichtingendienst te worden kan het nog wel veel langer duren voor ik me "settle", dat zou nl. betekenen dak constant op uitzending/dienstreis ben, info verzamelen enz. enz. anders krijg je het klassieke "ik ken mijn papa niet want hij is/was er nooit verhaal" |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat het toch meer wishful dreaming is... ik hou dan ook niet echt van de uitdrukking 'biologische klok', op zich ben je met 18 jaar meestal lichamelijk grotendeels ontwikkeld dus is biologisch de tijd er wel rijp voor, de evolutie wil immers dat we zo veel mogelijk mensjes maken... misschien is het ook zo dat je overdag veel aan zwanger zijn etc denkt en daardoor er 's nachts van droomt?
zelf heb ik dat helemaal niet, ik lijk hier wel het enige meisje daarmee te zijn, ik vind babytjes hartstikke lief maar zou er absoluut geen zelf willen krijgen, kinderen idem... kan later nog veranderen natuurlijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() En sowieso als ik een baby-tje van een paar maanden oud zie, dan heb ik zoiets van: het ziet er lief uit hoor, maar that´s it. ik zou zelf ook pas over meer dan 10 jaar een kind willen, zeker niet eerder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kleine kindertjes kunnen inderdaad schattig zijn. Soms. Maar om ze zelf te hebben? Absoluut niet. Gewoon een stelletje vermomde carrière-belemmers zijn het...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Puppy's gaan nog wel, die zijn oké. ![]() Maar baby's... Nope, nope, nope.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus het gaat wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je neemt ze wel, ik zeg het iig altijd zo, niet als in 'ik neem een nieuwe bank' oid, maar je neemt ze wel en je krijgt ze ook, allebei. Je moet idd niet te lang wachten, maar is 21 oid te lang? Als je 40 bent, dan heb je te lang gewacht, als je nu 18 bent heb je nog tijd zat.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vrije wil Denkerius | 8 | 18-03-2015 13:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] Biologische klok Bella-17 | 2 | 20-10-2008 09:48 | |
28 uur per dag! TheSeeker | 18 | 26-02-2004 23:03 | |
Psychologie |
winterdepressies... Fantôme | 48 | 25-12-2003 22:01 | |
Over Einstein gesproken: tijd-ruimte en onze biologische klok Gatara | 7 | 27-11-2003 22:11 | |
De Kantine |
Nog 9.5 uur en dan begint mijn allereerste werkdag rockyj | 32 | 09-07-2002 01:51 |