![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over die vergrote kans op borstkanker heb ik ook gehoord, durf daar verder geen uitspraken over te doen aangezien ik geen arts ben, maar ik lees wel regelmatig in tijdschriften e.d. dat het het beste is om 's nachts geen strakke kleding te dragen, alles moet goed kunnen doorbloeden. Dus zeker geen BH! Lijkt me ook vreselijk vervelend slapen..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik doe mn bh altijd uit 's nachts.. het is helemaal niet goed om je bh nooit uit te doen... zitten ze altijd gevangen
![]()
||
Citaat:
neuh niet te lui, k vind ut echt lekker zitten ![]() en keb oowk altijd beugel bh's... kweet niej ik kan niet in slaap komen zonder... net als dak niej in slaap kan komen met sokken aan oowk al vriezen me voeten eraf, maar goed zie je wel k ben weer haast de enige die hem altijd aan houd ![]() Misschien als ik mezelf een week dwing me bh uit te doen, dat ik er dan aan gewend raak en het niet meer anders wil ![]() ![]()
|
tuurlijk doe ik die uit...ik vind het nogal vuil als je die aanlaat: meestal is je bh niet van katoen en aangezien je nogal veel zweet tijdens je slaap...
En ook, die bh blijft volgens mij toch niet zo zitten tijdens je slaap, dus zit je beugel ergens aan je tepel of in je oksel ofzo...leuk is anders. En trouwens, 's nachts heb je geen bh nodig want je ligt neer dwz je borsten hebben geen steun nodig... |
![]() |
|
hangt er vanaf of je er draagt met of zonder beugels, toen ik er vroeger droeg zonder beugels, liet ik m ook solms snachts aan, maar sinds een paar jaar draagik er alleen met beugels, dus doe ik ze uit, zit echt niet lekker snachts!!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
tips voor jonges in bed :] Verwijderd | 15 | 04-07-2009 16:22 | |
Seksualiteit |
tips voor jonges in bed :] Verwijderd | 0 | 04-07-2009 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |