Oud 06-02-2003, 14:14
@tmoz
@tmoz is offline
Ik vroeg me of er mensen hier coke gebruiken,en wat zij doen als ze nog coke over hebben van't weekend.. bewaar je dat dan,of gaat't op tijdens de week? Ik zelf kan het nooit bewaren,en heb op woensdag opnieuw gekocht,en nu,donderdag, heb ik al redelijk wat gebruikt.. Ik kan nog makkelijk zonder,maar vind't gewoon fijn om tijdens de week ook al iets te gebruiken. Zijn er zo meer mensen? Greets
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2003, 14:46
Mafheid
Mafheid is offline
Stop er mee. Als je nog niet verslaafd bent, dan wordt je t wel als je zo door gaat.
Coke is geestelijk zwaar verslavend. Dat bouwt zich precies op zoals jij nu gebruikt.

Ik heb t zelf nog nooit gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 15:00
Wasp
Wasp is offline
Maf genoeg ben ik het eens met Mafheid. Probeer voor de grap eens een maand te stoppen. Als je dat lukt, zit je nog net aan het randje.
Oud 06-02-2003, 15:54
Pan Am
Pan Am is offline
Nee, coke vind ik een gelegenheidsdrug. Ik gebruik het alleen bij speciale gelegenheden, en koop het eigenlijk nooit zelf. Ik vind het een beetje fout als je het ook doordeweeks gebruikt....maar goed, dat moet je zelf weten natuurlijk. Overigens, als vrienden wat kopen, is het echt wel op na 1 avondje
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:19
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
@tmoz schreef:
Ik vroeg me of er mensen hier coke gebruiken,en wat zij doen als ze nog coke over hebben van't weekend.. bewaar je dat dan,of gaat't op tijdens de week? Ik zelf kan het nooit bewaren,en heb op woensdag opnieuw gekocht,en nu,donderdag, heb ik al redelijk wat gebruikt.. Ik kan nog makkelijk zonder,maar vind't gewoon fijn om tijdens de week ook al iets te gebruiken. Zijn er zo meer mensen? Greets
je bent er bijna jong .,stop ermee ,binnekort ga je elke dag gebruiken coke waaaaaaaaaaaaaaaa is gewoon zoo verslavend
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:21
Isa
Isa is offline
Heb je het al gehoord? Allerlei rappers zijn bezig met het boycotten van Pepsi. Ze hebben liever coke.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:23
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
ik gebruik het zelf niet maar zo te horen ben jij slecht bezig ja
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:30
MisterC
MisterC is offline
Ik las laatst een boek over een moeder met een drugsverslaafde zoon, "De moeder van David S." van Yvonne Keuls. Misschien goed idee om het boek even te lezen, misschien brengt het je op andere gedachten. Af en toe softdrugs als hasj, wiet te gebruiken is weinig mis mee, niet erg verslavend. Maar als je coke snuift/spuit (wat je er dan ook mee doet ?) en je gaat dit ook doordeweek doen denk ik dat je een end op weg bent richting een verslaving -> lijkt me geen goed plan joh

kappe met die rommel en drink een colaatje
Oud 06-02-2003, 18:55
DarkCat
DarkCat is offline
"It started as a saturdaynight-thing..."
Oud 06-02-2003, 19:22
Destrøyer
Destrøyer is offline
nog erger: ALS je dan een junk wordt, methadon helpt niet met coke, wel met heroine, dus dan is't NOG moeilijker om af te kicken
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 08:22
Mafheid
Mafheid is offline
of je gaat aan de speed
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 00:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
waspoeder de gekste!!!!!
Oud 08-02-2003, 00:52
Nanaki
Nanaki is offline
Laat die gekke mensen maar praten hoor, gewoon lekker doorsnuiven! ^^
Oud 08-02-2003, 01:27
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Je weet zelf goed dat je fout zit. je wil het van anderen horen. Jouw fout is niet de mijne, coke is een ego drug, stop ermee as je kan. Maar je bent een miet, dus je kunt niet stoppen, want je gaat excuses verzinnen. Excuses waarom anderen je proberen te naaien, want coke is toch in werkelijkheid niet zo slecht, je hebt het zelf gebruikt. Je eerste stap is de grootste. Je grenzen vervagen. Draw the line, je kunt nog terug. Later, there's no turning back. Je vind mij nu slap lullen, en over een jaar ben ik degene die je uitlacht omdat je om een knaak schooit en in de goot ligt. Ik herhaal, draw the line, de eerste stap is de grootse
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 08:51
Günther
Günther is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
"It started as a saturdaynight-thing..."
Oud 09-02-2003, 03:27
mehhhh
mehhhh is offline
Citaat:
black angel schreef:
Tja... zo gaat 't met alle drugs he... eerst 't weekend, dan een keertje doordeweeks, en dan word je een junk
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 10:51
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
valt allemaal best mee joh
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 14:23
Xellent
Xellent is offline
Citaat:
mehhhh schreef:
Tja... zo gaat 't met alle drugs he... eerst 't weekend, dan een keertje doordeweeks, en dan word je een junk
djezes wat een veralgemening,ik hoop da dit geen serieuze opmerking is? En ast wel zo is: De meeste mense kunne hun gebruik echt wel in de hand houe zenne.
Laat me rade: Gij zegt 4 keer per dag "je mag geen drugs gebruike, drugs zijn slecht, he mama?"
Blijf gewoon lekker verdersnuive...... ge leeft ma ene keer en sterve doet ge toch
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:58
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:

jouw avatar is echt dope.
serieus.
Oud 09-02-2003, 21:01
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
Daar hebben we jou ook weer

En inderdaad, je avatar is geweldig

@ mehhhh: drugs is een algemene naam voor verschillende goedjes. Soms lichamelijk en/of soms geestelijk verslavend.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten