Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik las laatst een boek over een moeder met een drugsverslaafde zoon, "De moeder van David S." van Yvonne Keuls. Misschien goed idee om het boek even te lezen, misschien brengt het je op andere gedachten. Af en toe softdrugs als hasj, wiet te gebruiken is weinig mis mee, niet erg verslavend. Maar als je coke snuift/spuit (wat je er dan ook mee doet ?) en je gaat dit ook doordeweek doen denk ik dat je een end op weg bent richting een verslaving -> lijkt me geen goed plan joh
![]() kappe met die rommel en drink een colaatje ![]()
|
![]() |
Je weet zelf goed dat je fout zit. je wil het van anderen horen. Jouw fout is niet de mijne, coke is een ego drug, stop ermee as je kan. Maar je bent een miet, dus je kunt niet stoppen, want je gaat excuses verzinnen. Excuses waarom anderen je proberen te naaien, want coke is toch in werkelijkheid niet zo slecht, je hebt het zelf gebruikt. Je eerste stap is de grootste. Je grenzen vervagen. Draw the line, je kunt nog terug. Later, there's no turning back. Je vind mij nu slap lullen, en over een jaar ben ik degene die je uitlacht omdat je om een knaak schooit en in de goot ligt. Ik herhaal, draw the line, de eerste stap is de grootse
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laat me rade: Gij zegt 4 keer per dag "je mag geen drugs gebruike, drugs zijn slecht, he mama?" Blijf gewoon lekker verdersnuive...... ge leeft ma ene keer en sterve doet ge toch |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En inderdaad, je avatar is geweldig ![]() @ mehhhh: drugs is een algemene naam voor verschillende goedjes. Soms lichamelijk en/of soms geestelijk verslavend.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
vraag aan de ervaren coke=gebruikers i'mstronger | 24 | 03-12-2003 18:23 | |
Drugs & Alcohol |
Coke aansteker | 34 | 12-11-2003 14:14 | |
Films, TV & Radio |
'Life tastes better with a Coke' Evito | 23 | 07-02-2003 17:07 | |
Drugs & Alcohol |
coke M@TRIX | 21 | 29-05-2002 17:22 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |