Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 18:18
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik vind het een geweldige uitvinding
Draag ze graag in de zomer, maar voor mij moeten ze wel kort zijn want net boven de knie staat mij gewoon niet. Heel lang vind ik ook nog wel mooi.
Ben blij dat het weer mooi weer is, dan heb je het niet zo koud met een rokje. (ookal zijn beenwarmers, kniekousen enz ook een uitkomst in de winter.)
Doe morgen mij schots geruite rokje aan.

Wat vind jij van rokjes? En wat vind je van een rok bij een man? Vind een kilt (uhm is toch ook soort rok) wel mooi staan bij jongens. Wat vind je mooi om zelf te dragen en wat hangt er aan rok gedoe in je kast?
Jaja, veel omvattend topic.
Oud 02-04-2002, 18:19
Verwijderd
ik vind rokjes leuker dan broeken bij meisjes..simpel he
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb bijna altijd een rokje aan kep een heleboel kilts in allerlei kleurstellingen en verschillende soorten vouwen.
Kep sindskort een knalgeel hockeyrokje(=leuk) en die trek ik ook gewoon aan
Jah ik vind rokjes leuk ,ik heb eigenlijk nooit blote benen eronder..altijd panty's,maar dat komt omdat ik niet mn benen gewoon niet mooi vind.
Bij sommige jogjes vind ik een kilt heel erg mooi,maar het moet je staan.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:25
AtHell
AtHell is offline
rokjuhs bij meiden zijn wel ok enzo heel stijlvol of echt ordinair maar mja bij jongens is een kilt gewoon uiters duchtig, mmz misschien eens kijken hoe het staat mja is wel eens met een vriend mee geweest die dr een wou maar dr was er niet eens een fatsoenlijke te vinden.
Oud 02-04-2002, 18:28
caroos
caroos is offline
jep rokjes zijn bestwel roulerent, k draag ze heeeeel vaaak omdat k da lekker vin zitten en de mode in de zomerbroeken altijd zo klote zijn moet ik wel en das geen straF, k heb ze int roze, paars en een spijker die hebk zelfgefabrikageerd en die is wel het, ze moet tot net voor je knie of op je knie komen das het fijnst en het mooist bij mij vin ik. Kilts bij jongens is ook heel leuk maar het moet staan anders is het super lelijks
Oud 02-04-2002, 18:31
Esmée
Esmée is offline
Heb ook best veel rokjes, ligt eraan bij wat voor gelegenheid... als ik in de zomer ergens heen ga of zo heb ik wel vaak een rokje aan omdat ik dat gewoon leuk vind staan vaak, en stijlvol, maar als ik geen zin heb om moeilijk te doen draag ik ook net zo goed een korte broek hoor
Bij mannen vind ik gewoon raar en daar kan ik me niet echt een mening over vormen eigenlijk...
Oud 02-04-2002, 18:33
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Ik draag eigenlijk altijd rokjes,jurken,rokken
zwarte plooirokjes,velours rokken ...met leuke pantys dronder en mn laarzen met gespjes of kissies

een kilt bij jongens vind ik wel koel staan maar niet mooi, zwarte rok vind ik wel mooi staan in de 'gothic' stijl

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:34
eztah
eztah is offline
Ik heb vandaag op de markt een 'India'rok gekocht
Zo'n hippieachtig ding. Hij waait lekker om mn benen heen en ik ben er superblij mee.
Verder draag ik vaak mijn overbekende (???) roze oostblokjurkje, wat ook wel als rokje telt vind ik.
Ik heb me een tijd heel onprettig gevoeld in rokjes, hoe korter hoe erger, maar ik vind het de laatste tijd toch weer leuk worden, voel me er goed in.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:41
punkyfish
punkyfish is offline
heb een rode geruite, maar die doe ik altijd over een broek aan, omdat die er niet uit ziet zonder iets er onder aan. hij is nogal lang en strak/stijf en ik wil dr juist plooien in. ik wil zoooo SUPERgraag een blauw met groene, net als in the craft *zucht* (maartje heeft die, toch? snif...) ennem, ik leen nogal vaak een spijkerrok tot de knieën van mijn zus waar ik dan voetbalsokken of kniekousen oid onder doe. ze heeft ook een hele mooie bruingeruite rok die ze zelf nooit aan doet, maar die mag ik ook al niet meer aan omdat ik die teveel aan heb gehad... waar dat op slaat weet ik ook niet maar dat doet er niet toe.

kilten vind ik echt heel mooi staan bij jongetjes, maar ligt er ook wel aan hoe hij voor de rest gekleed is, dus schoenen/kapsel enzo...
Oud 02-04-2002, 18:44
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
eztah schreef:
Ik heb vandaag op de markt een 'India'rok gekocht
Zo'n hippieachtig ding. Hij waait lekker om mn benen heen en ik ben er superblij mee.
Verder draag ik vaak mijn overbekende (???) roze oostblokjurkje, wat ook wel als rokje telt vind ik.
Ik heb me een tijd heel onprettig gevoeld in rokjes, hoe korter hoe erger, maar ik vind het de laatste tijd toch weer leuk worden, voel me er goed in.

Dat jurkje is echt superkoel,staat je oowk hartstikke leuk!
Ik heb 2 weken geleden ook een indiarokdinges gekocht
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:47
Verwijderd
heb wel wat rokken mar die zijn allemaal wel tot op de knie en ik draag er altijd iets onder, meestal een broek want ik vind mn benen echt niet mooi.

en heb nog een lange rok maar ik draag meestal gewoon broeken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:49
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef:
jongens is een kilt gewoon uiters duchtig, mmz misschien eens kijken hoe het staat mja is wel eens met een vriend mee geweest die dr een wou maar dr was er niet eens een fatsoenlijke te vinden.

*vint sigself ook uiterst zielig* :]
Oud 02-04-2002, 18:59
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
eztah schreef:

.. C'est?

Ik ben gek op rokjes.. al vind ik nooit mijn ideale rokjes en ik vind mezelf er ook een beetje te dik voor. Ik draag wel veel rokjes over me broeken. Ideale lengte vind ik over de knie.

Kunnen we niet in dit topic elkaar tips geven waar je koele rokjes kan kopen en prijs etcetera? Want ik word d'r echt para van dat ik het allemaal niet kan vinden

Oud 02-04-2002, 19:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
-waterlooplein,het 2ehands zaakje op de hoek hebben ze heel veel lieve jurkjes en rokjes(heb ik mn hockeyrokje van gwen )
-c&a heeft soms ook wel draagbare rokjes
-2ehands zaakjes de meest koele rokjes en jurkjes met truttige printjes

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:38
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
-waterlooplein,het 2ehands zaakje op de hoek hebben ze heel veel lieve jurkjes en rokjes(heb ik mn hockeyrokje van gwen )
-c&a heeft soms ook wel draagbare rokjes
-2ehands zaakjes de meest koele rokjes en jurkjes met truttige printjes
uhm die ene, die groen met blauwe, geplooide, die is van het waterlooplein he? daar kan ik dus niet zomaar 1-2-3 heen

weet je (of iemand anders ) niet toevallig een ander 'iets' waar zulk soort dingen te koop zijn? want bij de c&a hebben ze die iig niet. h&m dacht ik hem ook wel te vinden, maar nee...

bij de h&m hebben ze trouwens wel leuke rokjes, niet iets wat ik aan wil doen, maar zijn wel leuk

[edit] ik hoef er denk ik ook niet aan te beginnen om zelf zoiets te gaan maken? want dat lijkt me niet echt makkelijk... of wel? [/edit]
Oud 02-04-2002, 19:39
de
de is offline
als ze maar niet te kort zijn...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:39
Verwijderd
rokjes zijn lief *heeft zaterdag een hele mooie nieuwe rok gekoopt*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:40
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik heb er ook geen problemen mee om meisjes in rokjes te zien lopen...

vind het wel sexy...
Oud 02-04-2002, 19:52
liesje 19
liesje 19 is offline
ik vind ze leuk, maar ik wil ze vaak neit dragen, omdat ik mijn benen niet mooi vind
Oud 02-04-2002, 20:20
kuik
kuik is offline
ik draag ook vaak rokjes... ik heb een zwarte lange ribrok en een grijze gewone rok en dan niet met laarsjes eronder, want dat vinnik stom... je moet er wel gympjes onder doen met een mooie knalblauwe met zwarte streepjespanty.... hihi...
Oud 02-04-2002, 20:22
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
sexiej vooral met eenn verneukte pany eronder oid
Stevill
Stevill is offline
'k heb een paar wikkelrokken
en een paar kilt's
Roos
Roos is offline
Rokjes zijn zeker leuk, mits niet te kort natuurlijk.
Ik heb er een paar tot boven m'n knie.
Oud 02-04-2002, 20:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
uhm die ene, die groen met blauwe, geplooide, die is van het waterlooplein he? daar kan ik dus niet zomaar 1-2-3 heen

weet je (of iemand anders ) niet toevallig een ander 'iets' waar zulk soort dingen te koop zijn? want bij de c&a hebben ze die iig niet. h&m dacht ik hem ook wel te vinden, maar nee...

bij de h&m hebben ze trouwens wel leuke rokjes, niet iets wat ik aan wil doen, maar zijn wel leuk

[edit] ik hoef er denk ik ook niet aan te beginnen om zelf zoiets te gaan maken? want dat lijkt me niet echt makkelijk... of wel? [/edit]

Die ene komt idd. vant waterlooplein maar ik en daan hebben de laatste 2 gekocht,ik heb zaterdag nog gekeken of er nog hingen *vond het wel weer tijd voor een nieuwe* maar ze waren allemaal weg.
Je kan het best zelf maken,ik heb ook 1 van mn kiltjes zelf gemaakt...moet je alleen ff zoeken naar een goed patroon,ik zal ff kijken offik mijn patroon nog heb maar ik geloof van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:24
lithium
lithium is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
rokjes zijn lief *heeft zaterdag een hele mooie nieuwe rok gekoopt*

voordat ik deze topic opende wist ik gewoon dat je dit ging zeggen, ik zal wel paranormaal begaafd zijn ossow
Oud 02-04-2002, 20:26
~Frederique~
~Frederique~ is offline
Rokjes zijn altijd wel leuk vind ik, mits ze natuurlijk niet te kort zijn
In de zomer draag ik bijna alleen maar rokjes, meestal tot boven de knie, in de winter draag ik soms wat langere rokjes, net boven/onder de knie.
Een rok bij een man is niet echt mijn smaak, vind het gewoon niet horen, maar ja
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:36
Eaglewing
Eaglewing is offline
Stijlvolle rokjes, net boven de knie vind ik heel mooi! (ik hou van de zomer )
Mijn favo dress voor dames. Bij mannen vind ik het gewoon lelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:38
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Je kan het best zelf maken,ik heb ook 1 van mn kiltjes zelf gemaakt...moet je alleen ff zoeken naar een goed patroon,ik zal ff kijken offik mijn patroon nog heb maar ik geloof van niet.
ja maar jij maakt wel vaker zelf kleren, toch? en ik ben maar een leek maarja, uhm, als je je patroon nog hebt, gráág! ik zal zelf ook gaan zoeken bedankt!
Oud 02-04-2002, 22:36
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik vind rokjes en rokken op zich heel koel en ze zitten ook heel lekker. Heb laatst bij de H&M een spijkerrok gekocht met een giga split aan de voorkant. Heel gaaf alleen als je fietst....AAAAHHH dan zit ik echt zo met mn beentjes tegen elkaar van 'ZE ZIEN ALLES '
Mjah ik moet er dus wel aan wennen zeg maar
Meestal vind ik rokjes en rokken heel leuk staan. Bij mannen zie ik t niet vaak dus kweenie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 10:11
Christel
Christel is offline
ik houd niet van korte rokken...
mij te bloot en te opvallend...

doe mij maar rokken tot aan de grond maar het liefst jurken... niet at je daar niet mee opvalt, maar dan is het iig niet met je lichaam, maar met de manier van kleden...

bij jongens vind ik rokken/ wikkelrokken wel heeeeel erg lekker, moeten ze dus ook wel lang zijn
Oud 03-04-2002, 11:59
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
uhm nej absoluut broeken boven rokken ... meestal vind ik t niet lelijk staan maar als ikj dat zelfde meisje met een leuke broek zie vind ik t veel mooier.

de enige uitzondering is mn ex (maar dat kan ook aan de rokken liggen ) die vond ik mooier in rokken als in broeken
Oud 03-04-2002, 12:01
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
en over rok bij een man
dat vind ik opzich (qua idee) wel weer cool
maar in de praktijk ziet het er mneestal niet uit.
sure bij een hanekam staat een schotse rok erg goed vinnik

ikzelf heb een zwarte rok (jaja ) geen lange net tot over knie (dont ask hoe ik eraan kom)over broek heen staat t wel grappig
maar ik heb nu al te veel vrouwlijke aspecten dus kan ik beter dingen als rokken vermijden
Oud 03-04-2002, 12:23
Denise84
Denise84 is offline
In de zomer draag ik wel rokjes. Bij jongens vind ik het echt niet mooi en vreemd.
Ik heb een zwart rokje, bruin, spijker, zwart spijker, 3/4 wit, 3/4 zwart, 3/4 zwart sjiek, donkerblauw hockeyrokje en nog een waar ik niet meer in pas. Daarnaas nog wat korte jurkjes.
Ik draag eigenlijk alleen het zwarte korte rokje en de 3/4 witte. Ga er binnenkort nog wel een of meer kopen denk ik
Oud 03-04-2002, 12:27
Verwijderd
ik heb maar 2 rokken.. allebei tot me knie.. de 1 is een spijkerrok van replay en de ander, heb ik vrijdag gekocht, die is van morgan en is een beetje beige met bruine letters erop en rozen en aan de onderkant een soort franjes met tijgerprint... klinkt heel druk en alles maar ik vind hem heel leuk

Ik heb nog nooit een rok bij een man gezien maar ja t lijkt me geen gezicht
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 17:15
Lievelotje
Lievelotje is offline
Rokken zijn cool in elke hoedanigheid, lang kort halfweg. Heb allenug een beetje een hekel aan panty's, krijg ik zo'n zweetkruis van. Ophoudkousen zijn dan wel weer vet, zeker onder een kort wijd rokje en een string (of niet...)
In de zomer draag ik het liefst van al jurkjes of rokjes met een klein topje. Kwestie van luchtig en zo uit. In de winter houdt ik wel van de combinatie rokje dikke trui. Sexy en toch nonchalant.
Oud 03-04-2002, 19:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Kep toevallig vandaag een rok aan
Een knalblauwe van fluweel die wijd-uit loopt.
Draag meer broeken dan rokjes/jurken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 19:42
Nuck
Nuck is offline
Rokjes zijn leuk, alleen ik kan voor mezelf nooit leuke vinden.
Da's wel jammer, maar ja. Binnenkort ga ik maar weer eens op zoek .
Oud 03-04-2002, 20:10
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hmmm een van m'n verslavingen...heel erg lang geleden dat ik nog es een broek heb aangetrokken (heb het merendeel zelfs weggegeven 'why o why' vraag ik me nu af , magoed rokjes dus... ik vind ze zowel kort als lang mooi,vooral met 'bewerkte' broekkousen onder, en ik hààt van die stretsj-spannende rokjes brrrt en ik hààt het ook dat m'n lievelingsrokje (dieprood halflang in verschillende laagjes beetje warrig) kapotgescheurd is ma dus over 't algemeen rokjes= wel
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik heb bijna altijd een rokje aan kep een heleboel kilts in allerlei kleurstellingen en verschillende soorten vouwen.
*grijpt CS bij de keel*
*schudt haar heen en weer*
*brult: WAAR KOOP JE DIE!!*

Hoezo frustie?
Oud 04-04-2002, 08:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

*grijpt CS bij de keel*

Hoezo frustie?
Kweet nie...ik heb een kilt sensor ofsoow want op een of andere manier vind ik ze overal,een tijdje geleden hadden ze het zelfs bij van die slettenkledingwinkels(en uiteraard kom ik daar geregeld over de vloer )
Kep er nu welgeteld 8
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:10
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Kweet nie...ik heb een kilt sensor ofsoow want op een of andere manier vind ik ze overal,een tijdje geleden hadden ze het zelfs bij van die slettenkledingwinkels(en uiteraard kom ik daar geregeld over de vloer )
Kep er nu welgeteld 8
Ik heb er 1 gevonden bij de v&d. En daar zat een rits aan de zijkant. Het leek wel of ik een vergroeide heup had

Maar je weet toch wel waar je je kleding koopt
Oud 04-04-2002, 08:20
Roos
Roos is offline
Ik heb een heel gaaf rokje gezien bij de Tommy afdeling in de Bijenkorf: tot boven de knie, felrood.
Misschien dat ik hem koop.
Oud 04-04-2002, 11:06
Ilsch
Ilsch is offline
Ik vind rokjes wel gaaf, maar bij mij staan die tot je knie ook niet, maar gewoon kort vind ik wel koel. Alleen vind ik nooit echt leuke ofsow
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 11:09
Alet
Alet is offline
Rokjes zijn leuk Maar je zult mij niet snel in rokjes zien, ik vind namelijk dat ik er te gespierde kuiten voor heb Op het strand en warme dagen draag ik natuurlijk wel gewoon rokjes.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

*grijpt CS bij de keel*

Hoezo frustie?

Maastricht > trader's pop
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 14:02
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:

Maastricht > trader's pop
MAASTRICHT! Dat is 4 uur met de auto!!!
Oud 04-04-2002, 14:05
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Ik heb er 1 gevonden bij de v&d. En daar zat een rits aan de zijkant. Het leek wel of ik een vergroeide heup had

Dat rokje heb ik, viel bij mij heel erg mee met die rits.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 14:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Ik weet nie meer waar ik ze allemaal maar ik heb er 1 van de c&a,3 vant waterlooplein 1 van een 2ehands zaakje en 1 van een slettenwinkel hierow in lelystad.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 14:08
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:

Dat rokje heb ik, viel bij mij heel erg mee met die rits.
Ik heb niet z'n reet/heupen die perfect in dat soort dingen passen
Oud 04-04-2002, 14:16
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Alet schreef:
ik vind namelijk dat ik er te gespierde kuiten voor heb
Hockeykuiten of niet? Da heb ik ook, terwijl ik niet eens hockey

Ow jah, bij de H&M hebben ze best leuke driekwartspijkerrokjes varierend van 25 tot 35 €. Ik ben nog steeds op zoek naar een dirty denim driekwartrokje..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten