Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben gek op rokjes.. al vind ik nooit mijn ideale rokjes en ik vind mezelf er ook een beetje te dik voor. Ik draag wel veel rokjes over me broeken. Ideale lengte vind ik over de knie. Kunnen we niet in dit topic elkaar tips geven waar je koele rokjes kan kopen en prijs etcetera? Want ik word d'r echt para van dat ik het allemaal niet kan vinden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() weet je (of iemand anders ![]() bij de h&m hebben ze trouwens wel leuke rokjes, niet iets wat ik aan wil doen, maar zijn wel leuk ![]() [edit] ik hoef er denk ik ook niet aan te beginnen om zelf zoiets te gaan maken? want dat lijkt me niet echt makkelijk... of wel? ![]()
|
ik draag ook vaak rokjes... ik heb een zwarte lange ribrok en een grijze gewone rok en dan niet met laarsjes eronder, want dat vinnik stom... je moet er wel gympjes onder doen met een mooie knalblauwe met zwarte streepjespanty.... hihi...
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je kan het best zelf maken,ik heb ook 1 van mn kiltjes zelf gemaakt...moet je alleen ff zoeken naar een goed patroon,ik zal ff kijken offik mijn patroon nog heb maar ik geloof van niet. |
![]() |
|
Rokjes zijn altijd wel leuk vind ik, mits ze natuurlijk niet te kort zijn
![]() In de zomer draag ik bijna alleen maar rokjes, meestal tot boven de knie, in de winter draag ik soms wat langere rokjes, net boven/onder de knie. Een rok bij een man is niet echt mijn smaak, vind het gewoon niet horen, maar ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik vind rokjes en rokken op zich heel koel en ze zitten ook heel lekker. Heb laatst bij de H&M een spijkerrok gekocht met een giga split aan de voorkant. Heel gaaf alleen als je fietst....AAAAHHH dan zit ik echt zo met mn beentjes tegen elkaar van 'ZE ZIEN ALLES
![]() Mjah ik moet er dus wel aan wennen zeg maar ![]() Meestal vind ik rokjes en rokken heel leuk staan. Bij mannen zie ik t niet vaak dus kweenie. |
![]() |
|
ik houd niet van korte rokken...
mij te bloot en te opvallend... doe mij maar rokken tot aan de grond maar het liefst jurken... niet at je daar niet mee opvalt, maar dan is het iig niet met je lichaam, maar met de manier van kleden... bij jongens vind ik rokken/ wikkelrokken wel heeeeel erg lekker, moeten ze dus ook wel lang zijn
|
![]() |
uhm nej absoluut broeken boven rokken ... meestal vind ik t niet lelijk staan maar als ikj dat zelfde meisje met een leuke broek zie vind ik t veel mooier.
de enige uitzondering is mn ex (maar dat kan ook aan de rokken liggen ![]() ![]()
|
![]() |
en over rok bij een man
![]() dat vind ik opzich (qua idee) wel weer cool maar in de praktijk ziet het er mneestal niet uit. sure bij een hanekam staat een schotse rok erg goed vinnik ikzelf heb een zwarte rok (jaja ![]() ![]() maar ik heb nu al te veel vrouwlijke aspecten dus kan ik beter dingen als rokken vermijden ![]()
|
In de zomer draag ik wel rokjes. Bij jongens vind ik het echt niet mooi en vreemd.
Ik heb een zwart rokje, bruin, spijker, zwart spijker, 3/4 wit, 3/4 zwart, 3/4 zwart sjiek, donkerblauw hockeyrokje en nog een waar ik niet meer in pas. Daarnaas nog wat korte jurkjes. Ik draag eigenlijk alleen het zwarte korte rokje en de 3/4 witte. Ga er binnenkort nog wel een of meer kopen denk ik
|
Verwijderd
|
ik heb maar 2 rokken.. allebei tot me knie.. de 1 is een spijkerrok van replay en de ander, heb ik vrijdag gekocht, die is van morgan en is een beetje beige met bruine letters erop en rozen en aan de onderkant een soort franjes met tijgerprint... klinkt heel druk en alles maar ik vind hem heel leuk
![]() Ik heb nog nooit een rok bij een man gezien maar ja t lijkt me geen gezicht ![]() |
![]() |
|
Rokken zijn cool in elke hoedanigheid, lang kort halfweg. Heb allenug een beetje een hekel aan panty's, krijg ik zo'n zweetkruis van. Ophoudkousen zijn dan wel weer vet, zeker onder een kort wijd rokje en een string (of niet...)
In de zomer draag ik het liefst van al jurkjes of rokjes met een klein topje. Kwestie van luchtig en zo uit. In de winter houdt ik wel van de combinatie rokje dikke trui. Sexy en toch nonchalant.
|
Hmmm een van m'n verslavingen...heel erg lang geleden dat ik nog es een broek heb aangetrokken (heb het merendeel zelfs weggegeven
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*schudt haar heen en weer* *brult: WAAR KOOP JE DIE!!* Hoezo frustie? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Kep er nu welgeteld 8 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je weet toch wel waar je je kleding koopt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ow jah, bij de H&M hebben ze best leuke driekwartspijkerrokjes varierend van 25 tot 35 €. Ik ben nog steeds op zoek naar een dirty denim driekwartrokje..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Uniform met rok op school, hoe leuker maken? mirte22 | 12 | 28-05-2013 17:58 | |
Lifestyle |
mannen in rokjes snowboarder944 | 43 | 24-07-2006 00:32 | |
Lifestyle |
Rokjes!! dierentuin-girl | 96 | 11-01-2005 18:08 | |
Lifestyle |
Rokken dragen take me as I am | 71 | 05-07-2004 11:41 | |
Lifestyle |
Rokjes rodina | 86 | 12-04-2003 23:29 | |
Lifestyle |
Rokjes hieperdepiep | 100 | 25-10-2002 18:46 |