![]() |
|
Verwijderd
|
...het blijkbaar leuk vind mezelf af te laten zeiken...
![]() http://phrenesis.endoria.net/zwarteschool.jpg Er kan alleen maar iets bij en niks weg, dus zeg maar niet dat er iets moet verdwijnen ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind 'm ook leuk
||
Citaat:
Eejs, welke academie doe je toelating? Breda toevallig? Want als da zo is kom ik wel ff langsdroppen tijdens die dag... ik loop er toch rond en bij "jullie" koffie ben k dan sowieso... FREE! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo. Mijn goede daad is gedaan. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heh, mjah, dat kan ik wel doen maar dan kom ik tijdens de opleiding in de knoop. "Wat is de gedachte hierachter?" "Euh... het ziet er leuk uit? ^_^;;" "Tja jongedame, ga d'r maar weer vandoor!"
Ik hou niet van diepe betekenissen en dat mogen ze best weten. Dan maar geen kunstacademie. Kampen, trouwens, dus niet langskomen ![]() En het zwarte is rommelig omdat het papier bobbelt ;_; Stomme inkt. |
![]() |
||
Citaat:
beetje digitale kunst ![]()
|
Verwijderd
|
Mooi!
![]() ![]() Misschien is het een idee (ik zit barstensvol ideeen, maar of ze goed zijn..) om in plaats van een zwart vlak dezelfde schoolachtergrond als links te nemen, en die dan donkerder te maken, zodat het meisje eraf steekt als 'blanke op een zwarte school'. Dan komt de 'diepgaande achterliggende gedachte' wat duidelijker naar voren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mjah, ik wil het op zich wel, maar ik ben niet wanhopig ofzo, ik heb ook wel universitaire studies die ik wel graag wil doen dus het maakt niet heel veel uit als ik het niet haal... krijg hoogstens een grote deuk in mijn ego ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
heej haha, vet koel,
want namelijk... ik zag deze tekening, en vele anderen, vandaag nog in een lokaaltje in Kampen ligge ![]() ik dacht, heej haha, die ken ik van scholiere, dus ik maar ff sneupe door al het werk van Morgan ![]() grappig was dat. Ja, ik en ZzZzjantlazZzskie--Nogmaals] waren er ook vanwege de toelating, maar ik ging alleen kijke, want ik ben natuurluk al aangeneemt ![]() dat was mijn verhaaltje. toeii
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja al mijn troep lag daar op de tafel -_- En het ging wel... euh... redelijk? Ik heb echt géén idee. Stilleven ging goed. Verven kan ik nog steeds niet ![]() <edit> *kijkt in het fotoboek* Jah, ik heb je daar gezien! ![]() Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 10:12. |
![]() |
||
Citaat:
ik Heb nu drets en ik liep inderdaad heel vaak de trap op en neer (o.a. vanwege verdwaling ![]() WaCHT, ik ga ook in fotoboekkie kijke of ik u herken...haha ja ik heb jouw gezien, denk ik, leuk is dat opzich ![]() En ook nog, haha . de rest van de tekeningen op je site enzo, ook allemaal gezien, die van je vader op bank vond ik koel vooral.
Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 19:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
maare die tekening hierboven vind ik trouwens echt heel mooi, goed bedacht ...en je kunt wel duidelijk zien dat het op een school is, alleen misschien moet je nog iets in de zwart tekenen (waar dat blanke meisje in staat)... want het is nu echt ineens een zwart vlak uit het niets,... ik weet niet of dat de bedoeling was... maar misschien kun je (om het meer bij de omgeving te laten passen) wat lijntjes (wit) er in door tekenen, van de omgeving ofzo?! ...tis maar een idee
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 168 Hawahaai | 500 | 26-05-2012 11:04 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Onvoldoende voor tekenen :-( schnappie | 57 | 30-01-2006 11:32 | |