Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2003, 21:44
Verwijderd
...het blijkbaar leuk vind mezelf af te laten zeiken...

http://phrenesis.endoria.net/zwarteschool.jpg

Er kan alleen maar iets bij en niks weg, dus zeg maar niet dat er iets moet verdwijnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2003, 21:46
Fleur
Fleur is offline
ik vind het erg mooi!!
ben verder niet zo tekentechnisch..maar wilde t toch ff kwijt
Oud 11-02-2003, 21:52
-niels-
-niels- is offline
leuk... hoe hebbie dat spiegelbeeldje zo netjes gedaan?

mss alleen beetje jammer hoe 't zwarte meisje is ingekleurd..
Oud 11-02-2003, 21:56
p-chez
p-chez is offline
Vet!

Niks op aan te merken
Oud 11-02-2003, 23:21
Droyd
Droyd is offline
Shit, dit is ongeloofelijk origineel (ik bedoel echt, niet ironisch, sarcastisch of wat dan ook)

Mooi gevonden
Oud 12-02-2003, 00:34
GRRR
GRRR is offline
heel mooi getekend leuke stijl
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
...het blijkbaar leuk vind mezelf af te laten zeiken...
iets meer zelfvertrouwen mag je wel hebben als je zulke dingetjes tekent.. zit leuk in elkaar..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 09:23
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Dit is echt heel sterk, niet van die manga-shit die je tegenwoordig teveel ziet, maar gewoon een beetje old-fashioned comic-stijl! Erg mooi! Keep it up en doe der iets mee!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 11:21
konflict
konflict is offline

ik zou niet willen dat er iets weg moet, en d'r hoeft verder ook niets bij
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:57
Ieke
Ieke is offline
Ik vind hem erg leuk, alleen vind ik het vlak waar het meisje in staat erg zwart zo, maar dat is echt een persoonlijke mening.
Oud 12-02-2003, 14:33
Verwijderd
mooi
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:05
Verwijderd
Mrah, dank jullie wel Het is eigenlijk voor het toelatingsexamen van de kunstacademie, dus. Ze zijn zo om en om omdat... me dat wel leuk leuk *heeft geen goede diepe reden* Het is eigenlijk een illustratie bij een text over zwarte scholen. Maar of dat duidelijk is....?

Citaat:
Dit is echt heel sterk, niet van die manga-shit die je tegenwoordig teveel ziet, maar gewoon een beetje old-fashioned comic-stijl! Erg mooi! Keep it up en doe der iets mee!
Wheheh, ik ben van de manga terug naar het meer westerse tekenen gegaan... omdat dat eigenlijk stiekem toch wel leuker is
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:34
scala
scala is offline
omg vet! echt gaaf getekend, leuk meisje en de stijl
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:51
Darvan
Darvan is offline
Kewl

Meisje is erg mooij getekend
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:51
E=MC²
E=MC² is offline
ik vind em zwaar DOOP!

vet verzonnen hoor
Oud 12-02-2003, 18:11
Nate
Nate is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wheheh, ik ben van de manga terug naar het meer westerse tekenen gegaan... omdat dat eigenlijk stiekem toch wel leuker is
Maar om nou te zeggen dat er niets meer van terug te vinden is...

Ik vind 'm ook leuk
Oud 12-02-2003, 18:23
Qimm
Qimm is offline
leuk Morgan! Hmm alleen mar dat zwarte vlak misschien wat better, beetje ... uhm ... rommelig zo. Lief meisje trouwens!
Oud 12-02-2003, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
leuk Morgan! Hmm alleen mar dat zwarte vlak misschien wat better, beetje ... uhm ... rommelig zo. Lief meisje trouwens!
idd En tis niet echt duidelijk dat het over zwarte scholen gaat...voor mij niet iig.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 20:41
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
ik vind hem erg mooi.... en zeker omdat het weer wat anders is.... ik wordt om me heen zo doodgegooid met manga dat ik dit wel erg leuk vond om te zien (welke kunstacademie?)
Oud 12-02-2003, 20:55
TeethgrindeRRR!
Citaat:
Morgan schreef:
Mrah, dank jullie wel Het is eigenlijk voor het toelatingsexamen van de kunstacademie, dus. Ze zijn zo om en om omdat... me dat wel leuk leuk *heeft geen goede diepe reden* Het is eigenlijk een illustratie bij een text over zwarte scholen. Maar of dat duidelijk is....?

En origineler.

Eejs, welke academie doe je toelating? Breda toevallig? Want als da zo is kom ik wel ff langsdroppen tijdens die dag... ik loop er toch rond en bij "jullie" koffie ben k dan sowieso... FREE!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:02
TeethgrindeRRR!
Citaat:
Morgan schreef:
Ze zijn zo om en om omdat... me dat wel leuk leuk *heeft geen goede diepe reden*
Zeg dat NIET bij je toelating!!!! Verzin maar iets, maar zeg nooit dat je iets zomaar hebt gedaan... of 't moet zijn dat je zegt dat je het "vanuit het experimentele oogpunt" hebt gedaan. Da's mijn tip. Zorg dat je bij ieder werkje je verhaal klaar hebt en weet waarom je wat hebt gedaan. Zorg ook dat het duidelijk is dat je graag wil en zorg dat je voor jezelf weet WAAROM je naar de kunstacademie wil.

Zo. Mijn goede daad is gedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:37
Verwijderd
Heh, mjah, dat kan ik wel doen maar dan kom ik tijdens de opleiding in de knoop. "Wat is de gedachte hierachter?" "Euh... het ziet er leuk uit? ^_^;;" "Tja jongedame, ga d'r maar weer vandoor!"
Ik hou niet van diepe betekenissen en dat mogen ze best weten. Dan maar geen kunstacademie.

Kampen, trouwens, dus niet langskomen

En het zwarte is rommelig omdat het papier bobbelt ;_; Stomme inkt.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:32
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Heh, mjah, dat kan ik wel doen maar dan kom ik tijdens de opleiding in de knoop. "Wat is de gedachte hierachter?" "Euh... het ziet er leuk uit? ^_^;;" "Tja jongedame, ga d'r maar weer vandoor!"
Ik hou niet van diepe betekenissen en dat mogen ze best weten. Dan maar geen kunstacademie.

Kampen, trouwens, dus niet langskomen

En het zwarte is rommelig omdat het papier bobbelt ;_; Stomme inkt.
bewerken en uitprinten...
beetje digitale kunst
Oud 12-02-2003, 22:52
Verwijderd
Mooi! Maar dat wist je al

Misschien is het een idee (ik zit barstensvol ideeen, maar of ze goed zijn..) om in plaats van een zwart vlak dezelfde schoolachtergrond als links te nemen, en die dan donkerder te maken, zodat het meisje eraf steekt als 'blanke op een zwarte school'. Dan komt de 'diepgaande achterliggende gedachte' wat duidelijker naar voren
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 09:12
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Darvan schreef:
Kewl

Meisje is erg mooi getekend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2003, 11:00
Verwijderd
2 woorden:

geen iaal!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 12:53
<(-_-)>
<(-_-)> is offline
echt een SUPER tekening
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 16:58
Verwijderd
Weee Morgan's artschool assignment! *leest LJ* Erg leuk, kon niet echt eerder commenten (internetverbod, no comments ).

Vind de tekening ieg erg goed gelukt
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 17:01
Verwijderd
super vet
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 17:32
Verwijderd
Vind het erg orgineel dan wat je meestal hier op dit forum ziet.

Ook erg mooi
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 18:00
Stoetel
Stoetel is offline
Haar arm lijkt me iets te kort. Ik denk dat die normaal gezien nog iets langer is. Maar dat neemt niet weg dat ik dit een zeer mooie en goede tekening vind. Je hebt het zeer mooi uitgewerkt!
Oud 14-02-2003, 20:25
TeethgrindeRRR!
Citaat:
Morgan schreef:
Hmmmm, ik weet niet welke richting je dan wil doen, maar da kan dan maar beter geen autonoom zijn, want dan kun je het nog zwaar krijgen... En dan maar geen kunstacademie? Jij wil het graag.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 22:32
46and2
46and2 is offline
Citaat:
GRRR schreef:
heel mooi getekend leuke stijl
Oud 15-02-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:
TeethgrindeRRR! schreef:
Hmmmm, ik weet niet welke richting je dan wil doen, maar da kan dan maar beter geen autonoom zijn, want dan kun je het nog zwaar krijgen... En dan maar geen kunstacademie? Jij wil het graag.
Nee, illustratie Daar hoef je geen diepe betekenissen bij. Autonoom zou ik nooit doen.

Mjah, ik wil het op zich wel, maar ik ben niet wanhopig ofzo, ik heb ook wel universitaire studies die ik wel graag wil doen dus het maakt niet heel veel uit als ik het niet haal... krijg hoogstens een grote deuk in mijn ego
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 13:28
Verwijderd
hey wat ongelooflijk gaaf!

(ik kom hier eigenlijk nooit)

Wist niet dat jij zoveel talent had!

Echt heel mooi
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:53
TeethgrindeRRR!
Citaat:
Morgan schreef:
Nee, illustratie Daar hoef je geen diepe betekenissen bij.

Nee, dat klopt inderdaad... hehe, dat hoeft bij illustratie ZEKER niet...

Autonoom zou ik nooit doen.

Waarom niet? Is een hele leuke richting, en de meest vrije van allemaal.

Mjah, ik wil het op zich wel, maar ik ben niet wanhopig ofzo, ik heb ook wel universitaire studies die ik wel graag wil doen dus het maakt niet heel veel uit als ik het niet haal... krijg hoogstens een grote deuk in mijn ego

Hehe, dat sowieso... maar wel goed dat je als je alleen in Kampen probeert ook nog iets achter de hand hebt, dat had ik niet. Was een jaar werken geworden. Wanneer is je toelating eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
TeethgrindeRRR! schreef:

Nee, dat klopt inderdaad... hehe, dat hoeft bij illustratie ZEKER niet...
Nee dus

Citaat:

Waarom niet? Is een hele leuke richting, en de meest vrije van allemaal.
Dat wel, maar juist om dat vrije... wat word je dan nou helemaal? Kunstenaar? Verdient niet genoeg. En bovendien lijkt juist het beroep van illustrator me leuk.

Citaat:

Hehe, dat sowieso... maar wel goed dat je als je alleen in Kampen probeert ook nog iets achter de hand hebt, dat had ik niet. Was een jaar werken geworden. Wanneer is je toelating eigenlijk?
Maandag ^_^;; Ja, ik zat erg te twijfelen tussen Engels studeren of de kunstacademie, maar ik dacht ik kan altijd de toelatingsexamens proberen... Als het niet lukt, ga ik gewoon Engels doen. Lukt het wel, dan de kunstacademie...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:10
TeethgrindeRRR!
Citaat:
Morgan schreef:
Nee dus

Dat wel, maar juist om dat vrije... wat word je dan nou helemaal? Kunstenaar? Verdient niet genoeg. En bovendien lijkt juist het beroep van illustrator me leuk.

Sja, 't is inderdaad vrij onzeker, en daar moet je tegen kunnen... ik weet ook nog niet of ik dat kan, maar ik kan altijd nog een opleiding er achteraan knallen. Maar dat verdienen, daar kan ike cht nog niet mee zitten, vind ik ook geen goede reden om een richting weg te cijferen. Doen wat je leuk vindt... da's belangrijk.

Maandag ^_^;; Ja, ik zat erg te twijfelen tussen Engels studeren of de kunstacademie, maar ik dacht ik kan altijd de toelatingsexamens proberen... Als het niet lukt, ga ik gewoon Engels doen. Lukt het wel, dan de kunstacademie...

Da's wel goed, inderdaad. Zijn allebei leuke studies, hoewel de Academie mijn voorkeur krijgt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:57
\/ince
\/ince is offline
Erg mooie, orginele tekening! mooi detail, en gewoon erg mooi getekend!!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:11
Verwijderd
Wauwiej!!! Lekker creatief! Heb je er lang over gedaan? Erg mooie en heel originele tekening!!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:12
Verwijderd
ow solly wishmaster had ik niet gesien
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 18:10
duifeltje
duifeltje is offline
wauw echt supermooi; niks mer aan veranderen.
Oud 17-02-2003, 08:54
Sinqi
Sinqi is offline
Übermooi!!!!
(het ene oog lijkt in verhouding te groot? )
*heeft overal commentaar op*

Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 12:15.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 10:59
Black Bird
Black Bird is offline
Mooi.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:01
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
heej haha, vet koel,
want namelijk...
ik zag deze tekening, en vele anderen,
vandaag nog in een lokaaltje in Kampen ligge
ik dacht, heej haha, die ken ik van scholiere, dus ik maar ff sneupe
door al het werk van Morgan
grappig was dat.
Ja, ik en ZzZzjantlazZzskie--Nogmaals] waren er ook vanwege de toelating, maar ik ging alleen kijke, want ik ben natuurluk al aangeneemt
dat was mijn verhaaltje. toeii
Oud 17-02-2003, 21:18
TeethgrindeRRR!
aangeneemt ja...

hoe gingtie Morgan?! Was 't een leuke dag?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:54
Verwijderd
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
heej haha, vet koel,
want namelijk...
ik zag deze tekening, en vele anderen,
vandaag nog in een lokaaltje in Kampen ligge
ik dacht, heej haha, die ken ik van scholiere, dus ik maar ff sneupe
door al het werk van Morgan
grappig was dat.
Ja, ik en ZzZzjantlazZzskie--Nogmaals] waren er ook vanwege de toelating, maar ik ging alleen kijke, want ik ben natuurluk al aangeneemt
dat was mijn verhaaltje. toeii
Damn dat meen je niet, heb ik je nog ergens rond zien lopen dan?

Ja al mijn troep lag daar op de tafel -_-

En het ging wel... euh... redelijk? Ik heb echt géén idee. Stilleven ging goed. Verven kan ik nog steeds niet

<edit> *kijkt in het fotoboek* Jah, ik heb je daar gezien! Op de trap, keer of drie want ik was mijn mama kwijt, die liep daar ergens alleen rond -_- Alleen je hebt nu dreads?

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 10:12.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:15
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Damn dat meen je niet, heb ik je nog ergens rond zien lopen dan?

Ja al mijn troep lag daar op de tafel -_-

En het ging wel... euh... redelijk? Ik heb echt géén idee. Stilleven ging goed. Verven kan ik nog steeds niet

<edit> *kijkt in het fotoboek* Jah, ik heb je daar gezien! Op de trap, keer of drie want ik was mijn mama kwijt, die liep daar ergens alleen rond -_- Alleen je hebt nu dreads?
haha ja vet koel.
ik Heb nu drets en ik liep inderdaad heel vaak de trap op en neer
(o.a. vanwege verdwaling )
WaCHT, ik ga ook in fotoboekkie kijke of ik u herken...haha
ja ik heb jouw gezien, denk ik, leuk is dat opzich

En ook nog, haha . de rest van de tekeningen op je site enzo, ook allemaal gezien, die van je vader op bank vond ik koel vooral.

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:57
Kjem
Kjem is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Nee, illustratie Daar hoef je geen diepe betekenissen bij. Autonoom zou ik nooit doen.
ehhhmmm... welke school wil je heen?? want ik wil namelijk naar de hku, naar de studie illustration. Maar op de open dag werd mij heel duidelijk door een studente daar gezegd, dat je bij alles een reden moet hebben waarom je het gemaakt hebt... hoeven niet perse diepere gedachten te zijn, maar als je zegt "oh gewoon... zomaar" dan kom je er dus ECHT NIET doorheen...
Oud 19-02-2003, 10:00
Kjem
Kjem is offline
maare die tekening hierboven vind ik trouwens echt heel mooi, goed bedacht ...en je kunt wel duidelijk zien dat het op een school is, alleen misschien moet je nog iets in de zwart tekenen (waar dat blanke meisje in staat)... want het is nu echt ineens een zwart vlak uit het niets,... ik weet niet of dat de bedoeling was... maar misschien kun je (om het meer bij de omgeving te laten passen) wat lijntjes (wit) er in door tekenen, van de omgeving ofzo?! ...tis maar een idee
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten