Advertentie | |
|
![]() |
|
Het kan zijn dat je angsten zo groot zijn, dat je ze echt gaat ervaren.
Ik ken het ook wel.. Heb ze nog steeds, maar negeer ze. Ik heb het ook, als het 'druk' is in mijn hoofd en ik geen rust kan krijgen. Maar ik maak me er niet al te veel zorgen over. Er is idd medicatie voor. Antipsychotica. Clozapine (Leponex), Sulpiride (Dogmatil), Tiapride (Tiapridal), Risperidon (Risperdal), Olanzapine (Zyprexa) Quetiapine (Seroquel) medicijnwijzer Sterkte! Liefs, Dashja
|||
Citaat:
Citaat:
erg slim van je ![]() Volgende keer eerst helemaal lezen??
Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 22:28. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
k haat gewoon mensen die psychologie verzieken. en for your information, ik heb al een vriend triest zeg.. dit.. Offtopic: Sorry meid.. *knuf*
Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 11:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ofzo. |
![]() |
|
ik heb het ook vaak, het gevoel dat iemand me roept...
ehm, een voorbeeld; laatst lag ik in mn bed, ik werd ineens wakker en ik dacht dat iemand me riep (het was halfzes smorgens) dus ik riep, JA! wat is er??? En iedereen ineens wakker, vragen wat er aan de hand was, terwijl ik er toch zeker van was dat ieman me riep. Een ander voorbeeld, een paar weekjes geleden zat ik in de klas en hoorde ineens allemaal mensen praten (en dat kon niet, het was rep week en iedereen was doodstil) maar goed, ik hoorde allemaal mensen door elkaar heen praten, maar kon niet verstaan wat er werd gezegd, denk maar aan als je in een druke zaal zit en jij stil bent, je hoort geremoer zeg maar, maar kan niet concreet verstaan wat er gezegd wordt... Dat soort dingen heb ik wel vaak..... Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar goed, ik weet ook niet of je iets hieraan heb, waarschijnlijk niet, behalve dat je ziet (wat je toch al heb gezien) dat je niet de enige bent, xxxxxxxxxxxx
||
Citaat:
![]() Hey meis, sterkte, ik hoop echt dat je er iets op vind!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[Na] geluid, gehoorbeschadiging sten-vvv | 8 | 12-04-2006 18:25 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Plotseling geen geluid meer syneck | 10 | 02-02-2006 13:54 | |