Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij jou heeft het een voordeel.. jij voelt ze aankomen.. ik nie.. maar t blijft klote.. ![]() [Dit bericht is aangepast door Aragnabite (27-01-2002).]
||
Citaat:
kun jij ze zo'n beetje controleren of tegenhoude want soms zit ik in de klas en voel ik ze opkomen en dan probeer ik alles om ze tegen te houden maar soms lukt me dat niet compleet en soms stopt het als ik snij |
![]() |
|
Het klinkt misschien heel stom maar als je ouders gestelijk gezond zijn (of voor het merendeel welg geond zijn) doe ze dit ook uit liefde dat schelden en alles wat erbij hoort, ze weten niet meer wat ze moeten doen, soms helpt praten dan ook niet meer, sorry maar ik weet geen manier om het te stoppen, dat weet jij warschijnlijk alleen.
Suc6 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
kweet nie wat k nu allemaal moe geloven.. tis zow verwarrend allemaal..
maar thx voor de reacties.. *knuf* Laura ------------- owja.. mochten er mensen zich willen aanmelden bij n club op i-net van mij: http://net.clubs.nl/fallentears
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ouders Balpen | 39 | 13-09-2011 12:34 | |
Liefde & Relatie |
ik hou van hem, maar mn ouders zijn tegen vi | 27 | 19-09-2009 22:35 | |
Liefde & Relatie |
gezeik met mn beste vriend Noddy | 14 | 17-11-2004 17:17 | |
Psychologie |
Mijn ouders slaan mij maar denken nu dat IK daar hulp voor nodig heb. mylentje | 11 | 04-03-2003 12:07 | |
Liefde & Relatie |
relatie met je ouders na scheiding heavinly | 10 | 02-10-2002 16:17 | |
Psychologie |
Hoe pak ik zoiets aan?! D-sire | 20 | 09-09-2002 01:45 |