Oud 26-01-2002, 23:08
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Vandaag heeft mn moeder me eerst n half uur uitgescholden..
Dat kon ik op t laats niet meer aan en kreeg n paniek aanval.. ging naar de badkamer.. lag helemaal te trillen op de grond.. komt mn moeder binnen, zegt dat ik me niet moet aanstellen en naar beneden moet komen.. t gevolg.. gescheld van mijn kant.. geduw van mijn kant.. wist gewoon niet wat ik deed.. had het helemaal gehad. Ik zag niet veel meer..er spookte vanalles door mn hoofd.
Ik wilde naar mn kamer, maar mocht niet. Op n gegeven moment kwam ik langs mn moeder, ben naar mn kamer gerend t bed ingekropen en de deken over mn hoofd heen getrokken. Net op tijd.. ik kreeg t ijskoud, begon super erg te trillen.. mn ademhaling versnelde.. er spookte vanalles door mn hoofd, zm gedachten, herrineringen.. en mn moeder heeft hier schijnbaar niks van gemerkt...

sorry.. ik zeur..

Lau

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (27-01-2002).]
Oud 26-01-2002, 23:17
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ja hoor.. daar gaan we weer.. nu is mn broertje degene die iets "verkeerd" heeft gedaan
Oud 26-01-2002, 23:54
Verwijderd
he beste Aragnabite ik vind het naar voor je dat dit allemaal is gebeurd maar ja ik ken het ook uit ervaring schelden op mij.. mij slaan ( terwijl ik niks deed ) maar ik heb met een therapeut gesproken en hij zei.. als jou verhaal klopt dan zijn jou ouders gestoord en jij niet... wat ik wil zeggen is... het kan ( kan ) zijn dat jou ouders misschien ook een beetje problemen hebben..
want heel vaak als ouders problemen hebben... waar gaan ze dat op af reageren? precies je raad het al.. bijna altijd op hun kinderen omdat ze dan geen raad meer weten...

kan je niet met iemand hier over gaan praten ofzo?
( leraar vrien(in)? )

ik hoop voor je dat het allemaal goed komt en dat meen ik echt

greetz...martin

[Dit bericht is aangepast door undertaker (27-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 00:14
D@mien
D@mien is offline
Voor deze dingen bestaat de kindertelefoon...klinkt stom, maar dr zit echt een steekie los bij je ouders...aan jou ligt et niet...je ouders zien wat ze met je doen, dat kan niet anders...een psycholoog kan nix doen hieraan...eerst kindertelefoon...daarna laten adviseren...
Als je de kindertelefoon niet durft te bellen, dan lopen dr op school ook vertrouwenspersonen rond die je absoluut helpen....

Good Luck...
D@mien
Oud 27-01-2002, 01:01
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
Ken 't een beetje... Misschien dat je er met iemand bij jou op school over kan praten of idd kindertelefoon.. sterkte..
Oud 27-01-2002, 08:19
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
ik kreeg t ijskoud, begon super erg te trillen.. mn ademhaling versnelde.. er spookte vanalles door mn hoofd, zm gedachten, herrineringen..
jij hebt dat ook soms
weet jij wat het is?
ik heb ook soms van die aanvallen
op het ijskoude na
voel het gewoon opkomen als ik aan te veel denk
diep vanbinnen
en alles spant samen
lig ik te rillen in men bed and stuff
wist niet dat meerdere mensen dit hadden

Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 11:04
Verwijderd
heej meis,
wat erg allemaal. dit is echt niet meer normaal hoor. gelukkig heb je nu eindelijk hulp, maar durf je daar ook te vertellen dat je ouders zo erg zijn? ik hoop het maar. alleen dan kan er iets aan gedaan worden.
hele dikke knuf
mir
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 12:49
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
jij hebt dat ook soms
weet jij wat het is?
ik heb ook soms van die aanvallen
op het ijskoude na
voel het gewoon opkomen als ik aan te veel denk
diep vanbinnen
en alles spant samen
lig ik te rillen in men bed and stuff
wist niet dat meerdere mensen dit hadden
Mijn psych zegt dat het n vorm van een paniek aanval is..

Bij jou heeft het een voordeel.. jij voelt ze aankomen.. ik nie.. maar t blijft klote..

Oud 27-01-2002, 14:05
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
[b] Mijn psych zegt dat het n vorm van een paniek aanval is..

Bij jou heeft het een voordeel.. jij voelt ze aankomen.. ik nie.. maar t blijft klote..

vraagje
kun jij ze zo'n beetje controleren of tegenhoude
want soms zit ik in de klas
en voel ik ze opkomen
en dan probeer ik alles om ze tegen te houden
maar soms lukt me dat niet compleet
en soms stopt het als ik snij

Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 17:29
Oen
Oen is offline
Het klinkt misschien heel stom maar als je ouders gestelijk gezond zijn (of voor het merendeel welg geond zijn) doe ze dit ook uit liefde dat schelden en alles wat erbij hoort, ze weten niet meer wat ze moeten doen, soms helpt praten dan ook niet meer, sorry maar ik weet geen manier om het te stoppen, dat weet jij warschijnlijk alleen.
Suc6
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:13
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
Citaat:
Oen schreef:
Het klinkt misschien heel stom maar als je ouders gestelijk gezond zijn (of voor het merendeel welg geond zijn) doe ze dit ook uit liefde dat schelden en alles wat erbij hoort, ze weten niet meer wat ze moeten doen, soms helpt praten dan ook niet meer, sorry maar ik weet geen manier om het te stoppen, dat weet jij warschijnlijk alleen.
Suc6
Dat is wel waar, but it hurts...
Oud 27-01-2002, 18:59
basje!
basje! is offline
Citaat:
Oen schreef:
Suc6
er zijn ook andere manieren om je liefde te uiten dan door te meppen, kan wel zijn dat ze dat doen door bezorgdheid of dat ze zelf nie weten hoe het anders kan, opvoeden enz. tja uiteindelijk ben jij de enige die er iets aan kan veranderen, maar da is nie zo simpel. vriendin van muh wordt ook altijd gemept, maar dat kind wil er niks aan doen, al kan ze soms nie eens meer normaal lope...je moet er maar es met iemand over prate hoor, want je ouders worden ech nie ineenz wakker met de gedachte: ik moe mijn kindje geen pijn meer doen enz. nou ja succes ermee maar.

Oud 28-01-2002, 17:00
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
kweet nie wat k nu allemaal moe geloven.. tis zow verwarrend allemaal..

maar thx voor de reacties..

*knuf*

Laura

-------------
owja.. mochten er mensen zich willen aanmelden bij n club op i-net van mij: http://net.clubs.nl/fallentears
Oud 28-01-2002, 19:59
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
vraagje
kun jij ze zo'n beetje controleren of tegenhoude
want soms zit ik in de klas
en voel ik ze opkomen
en dan probeer ik alles om ze tegen te houden
maar soms lukt me dat niet compleet
en soms stopt het als ik snij
Neej.. k kan ze totaal niet controleren.. ze komen bij mij totaal onverwachts.. ja ok.. soms voel k ze héél even aankomen.. maar das maar iets van n paar seconden, en dan ist vaak al te laat.. en als ze komen.. zie k meestal owk niet veel... mensen moeten dan echt flink op me in gaan praten om me eruit te krijgen..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten