Ik weet niet of iemand hier al over heeft geschreven, anders sluit deze topic maar. Ik wil eigenlijk alleen maar ff mn verhaal doen...
Het is misschien stom, maar hoewel ik zoveel mensen om me heen heb, voel ik me eenzaam. Ik weet niet of jullie eerder een verhaal van mij hebben gelezen, maar mijn moeder is in april overleden. Ze had eerst ongeveer 9 maanden kanker en in een keer was ze dood. Ik heb zoveel steun gekregen, nu nog steeds, maar toch voel ik me eenzaam. Ik mis mn moeder zo, en ik heb het gevoel dat niemand me begrijpt. Gelukkig niet aan de ene kant, aan de andere kant zou ik zo graag begrip willen. Dat iemand begrijpt hoe ik me voel.
Ik kan er evt. met vriendinnen enzo over praten maar ik heb het gevoel dat ik een last ben voor ze. Ze zeggen van niet, ze komen elke keer naar me toe en knuffelen me, maar ik krijg die gedachte niet weg. Hoe overtuigend ze ook proberen over te komen, het blijft. Het is niet zo dat ik aandacht nodig heb ofzo, dat ik wil dat ze het tegen me blijven zeggen. Soms zou ik juist willen dat ze me met rust lieten, dan zouden ze geen last van mij hebben... Ik weet het gewoon niet meer.......................
|