Oud 03-02-2002, 11:32
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Ben dus echt muh beste vriend kwijt.
Weet echt niet wat te doen nu. Dacht dat hij bij me zou blijven... Voor eeuwig. Nog nooit schoot ik zo goed met iemand op. Maar heb het dus weer verknoeid. Wrom toch... Wrom had ik hem de waarheid niet kunnen zeggen. Wrom had ik dat éne domme ding dan ook gedaan. Weet het allemaal niet meer. Heb veel spijt van wat ik gedaan heb, nog meer spijt omdat ik het verzwegen heb. Maar wat nu... Voor-spijt is er niet en na-spijt telt niet. Klinkt wel mooi... Maar is kut als je het zelf voor hebt.
Staat wel vast dat ik NOOIT nog een beste vriendje wil. NOOIT meer... Ze kunnen nu mijn part allemaal den boom in. En hoog zenne. Wrom... Dunno weet het gewoon nie meer. Wel weet ik goe genoeg dat het mijn fout is. Misschien is zijn reactie normaal. Misschien heb ik dit alles wel verdient

Saar
Oud 03-02-2002, 11:35
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Kzag hem graag... Doodgraag...
Ik wou alles voor hem doen, maar het enige echte wat hij wou kon ik hem niet geven...
Kwou bij hem zijn, dag en nacht...
Deed alles terwijl ik aan hem dacht...
Wou dat ik hem in muh armen kon nemen en zeggen dat het nooit gebeurt was...

... Maar dat gaat nu eenmaal niet
Oud 03-02-2002, 11:39
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Denk dat dit dan het einde is...
Het einde van vriendschap...
Het einde van men blij-zijn...
Het einde van alles...
... Misschien wel het einde van mij.

Eigenlijk heb ik hier nu toch niets meer te zoeken. Ik leefde voor hem. Keek uit naar de dag dat ik hem weer zag. Maar 't is gedaan. Nooit zal ik nog moeten wachten op de dag dat ik hem weerzie. 's Avonds niet meer wachten op zen telefoontje. Niet meer wachten op zijn brieven... Niets meer...

*zucht*
Oud 03-02-2002, 12:50
*Norena*
*Norena* is offline
kop op lieverd!!

Er zijn meer mensen in de Wereld

Ik ben ook mijn beste maatje verloren!!

En kijk waar ik nu sta?

er zijn meer mensen die om je geven dan je zelf denkt!!
Oud 03-02-2002, 13:11
Sithan
Sithan is offline
Alles wat je kwijtraakt...kan weer teruggevonden worden!

Wat het einde lijkt, is eigenlijk alleen maar het begin...

Ok genoeg wijze uitspraken, heel veel sterkte iig!
Oud 03-02-2002, 18:21
timonx
timonx is offline
Nou ga naar hem toe bel hem op doe wat en probeer het bij te leggen dat meot toch mogelijk zijn zeker als jullie echte vrienden waren/zijn.
Oud 03-02-2002, 21:30
beestje
beestje is offline
ik weet wat het is om je beste vriend te verliezen, ik kreeg in april vorig jaar een soort van ruzie met mijn beste vriend en toen spraken we mekaar een klein halfjaar niet meer. Dat deed pijn. Nachten heb ik wakker gelegen, weken heb ik me echt helemaal verloren gevoeld, ik heb hem gemist. Het is inmiddels weer goed, maar het vertrouwen is weg.

Ik kan je maar 1 advies geven. Ga met hem praten. Praat het uit, ik heb dat niet goed genoeg gedaan en daar heb ik eigenlijk nog steeds spijt van. Als het echt niet meer goedkomt, geef het een plaatsje, accepteer het (en dat klinkt makkelijker dan het is, dat weet ik) Probeer te leren leven met het feit dat ie "er niet meer is", maar ga er niet tegen vechten, ga er niet teveel om piekeren want DAT HELPT NIET!!!!

Dus probeer eens met hem te praten en zie dan hoe jullie verder gaan.
Oud 03-02-2002, 21:37
13Jenn13
13Jenn13 is offline
ik denk dat ik wel snap hoe je je voelt. je hebt het gevoel dat je helemaal alleen op de wereld bent. dat niemand om je geeft. ga niet wanhopig op zoek naar nieuwe vriendschappen, maar kijk eens om je heen, kijk eens naar andere mensen waar je ook altijd heel normaal mee om bent gegaan en bedenk je dat je voor hun wel wat betekend.
verder kan je proberen alles gewoon een x van je af te schrijven, begin helemaal bij het begin en eindig bij nu. heel veel sterkte! xxJenn
Oud 01-03-2003, 09:54
BlackMystery
BlackMystery is offline
things never go the way you want
and they never will
things come and go
and nothing annyone can do bout it
only memories and scars remain
that's all
doesn't mather how hard u cry
or how sad u are
somethings never come back
or will never be the same
Oud 01-03-2003, 09:55
Marcade
Marcade is offline
W'rom heb je dit eeuwenoude topic geupt? Saar heeft zelfs tegenwoordig een andere nick? :/
Oud 01-03-2003, 10:10
BlackMystery
BlackMystery is offline
why ik antwoord op een oude topic?
een oud verdriet en een oude pijn die in me rondzweeft
oude wonden die elke dag nog opengaan
en tranen die elke dag opnieuw vloeien
de littekens die nooit zullen vergaan
en de twijfel tussen haat en verdriet
daarom reply ik
Oud 01-03-2003, 10:17
Marcade
Marcade is offline
Hum. Dat is zwaar kut dat je je zo voelt, ondanks dat ik nog niet echt begrijp *waarom* je je zo voelt.

Was je de beste vriend van beestje oid? Of heb je ook onlangs iemand verloren in een ongeluk, net als Saar?
Oud 01-03-2003, 10:21
Verwijderd
Hum... maar het blijft een up van een topic van een jaar oud.. dat is nogal nutteloos gezien er weinig kans is dat de topicstartster jouw reactie nog weer leest, is dit echter wel het geval en zou ze dit topic heel graag open willen houden is er ruimte in mn PB box

Als jij ergens mee zit kun je zelf een topic openen, maar deze sluit ik

Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 10:23.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten