Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2015, 21:48
Ellietje
Ellietje is offline
Hallo iedereen!
Ik zit met een probleem en weet niet echt hoe ik ermee moet omgaan.
Dus maanden geleden was ik verliefd op 1 van m'n beste vrienden en ik heb hem dat ook verteld en hij had daar niet echt problemen mee... Na een tijdje is dat over gegaan. Nu het nieuwe schooljaar terug gestart is en ik hem veel vaker zie (vooral omdat we o.a. in dezelfde klas zitten) ben ik eigenlik terug op hem verliefd geworden... (Ik ben ook nog op iemand anders maar dat is nog zo een hopeloos verhaal en veel te ingewikkeld) En ja ik heb hem dat terug gezegt en weer had hij er nog steeds geen problemen mee... Dan heb ik op chat al m'n moen bijeen geraapt en gevraagt of het heeeeeel misschien ooit iets zou worden en hij zei van niet want stel dat het terug uit geraakt is hij 1 van z'n beste vrienden kwijt en dat wou hij niet! Hij zou moeten weten dat mijn ex nog steeds mijn beste vriend is door alles wat er is gebeurt en dat hij mij zomaar niet gaat kwijt geraken.

De laatste tijd doet hij wel vreemder als anders... Bv. Hij zegt al 2jaar aan eeb stuk dat ik van geen kanten kan zingen en opeens zegt hij van wel... Mijn haar was gestijlt (platgemaakt) en hij heeft er minstens 5 keer aan zitten prutsen (wat hij nog NOOIT gedaan heeft) enz...
Mijn vriendin (die hem ook heel goed kent) vond dit ook raar en heeft al alles uitgezocht en hij ontkende alles.

Misschien heeft iemand van jullie tips om uit te zoeken waarom hij ineens zo doet... Of misschien denk ik er gewoon teveel aan en is het mijn verbeelding die op hol slaat?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2015, 13:15
bierkoning
bierkoning is offline
Best lastig voor ons natuurlijk! Vraag het hem gewoon!
Oud 15-09-2015, 15:12
Ellietje
Ellietje is offline
Mijn vriendin heeft al vaak gevraagt mij hij begint steeds over iets anders of zegt gewoon dat hij wegmoet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2015, 08:18
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag het zelf! Begin zelf een gesprek. En vraag het!
Oud 16-09-2015, 08:20
Elin3
Elin3 is offline
Probeer inderdaad zelf te communiceren. Aan dat via-via-gedoe heb je niks. Je kunt toch ook geen vriendin mee op date nemen voor alle dingen die jij niet durft te zeggen
Oud 16-09-2015, 13:00
Ellietje
Ellietje is offline
Daar hebben jullie wel een punt... Maar echt waar ik heb al alles geprobeert... Wat hij en ik al hebben gedaan is m'n ex wijsmaken dat we samen waren en hij geloofde het nog ook! En toen we dat dus deden vroeg ik ofdat het ooit ecjt zo zou zijn en hij zei never nooit niet. Dat beschouw ik dus als een nee!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2015, 14:09
Elin3
Elin3 is offline
Spreek eens samen wat af en kijk hoe dat bevalt. Ik ontkende ook een hele tijd dat het ooit iets kon worden tussen mij en m'n vriend en we zijn nu ook al bijna anderhalf jaar samen
Oud 16-09-2015, 14:31
Ellietje
Ellietje is offline
Als ik daarover zou beginnen zou die meteen over iets anders beginnen ofzo en het is niet zo dat ik wanneer ik wil weg mag gaan..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten