Advertentie | |
|
![]() |
|
Je bent een lieverd
![]() ![]()
|
Zal het eens proberen..
Bedankt voor je aanbod.. Nogmaals..ben blij dat jij nu wel je eigen omhoog kan krabbelen..ik zit onderin de put! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Heej euhmmm.. ja... ik wilde je wat zeggen maar nu ben ik het kwijt...
Naja... euhmmm.. ik herkende wat in je verhaal voor zover je het hebt opgeschreven... wil je me een keer je mailadres mailen... mijn adres is noaroos@hotmail.com Ik heb zelf nog nooit met iemand gepraat... dus wees niet bang dat ik je gelijk overspoel met mijn eigen problemen... Ik hoop alleen dat het misschien voor jou een opening is... Je hoeft me niet te mailen... Je hoeft ook je problemen niet te vertellen... Maar als je het doet... Misschien... Naja... kijk maar of je me mailt... Het is niet echt een uitnodigend berichtje... ik weet het... maar ik weet ook niet wat ik moet zeggen... Sterkte iig!! Liefs Noa
|
geeft niets, ik begrijp waar je heen wilt..
Weet niet of het me wel lukt om het te proberen..pff..maar in ieders geval bedankt voor je uitnodiging..
|
ik zal eerst weer een antal stappen terug in de diepte moeten gaan voordat ik eruit zal kunnen krabbelen maar vindt het lief dat je me zo`n positieve tekst inpropt
|
![]() |
Soms kan het heel moeilijk zijn om je verhaal te vertellen maar daarna lucht het altijd op. Post het anders onder een onbekende nickname of probeer er met iemand persoonlijk mee te praten.
Veel sterkte
|
Wou ik ook meid,Maar het gaat nu enorm slecht met me..En dat gaat nog wel een tijd duren..omdat ik het verwerkingsproces.nog te gemoet moet gaan.
![]() ![]()
|
lachen? tuurlijk kan ik dat alleen dat slijt nog meer energie,dan huilen..omdat mijn lach aan de buitenkant zit en niet aan de binnenkant..moeilijk he?..
Maar hier een glimlachje voor jou meis ![]() liefs Norena
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Lieffie Lieffie toch.
Ik baal er van dat ik je niet eerder herkend heb. Je zei dan wel dat je op scholieren zat maar ik ben er verder niet op in gegaan. Ik weet dat je er komen gaat, je hebt die stap in de goede richting gezet. Ik blijf bij je en wil je erbij helpen. Je weet dat je me altijd bellen mag, dag en nacht. Ook al zul je er gene gebruik van maken ![]() Als er iets is zeg het me dan, je weet dat ik er voor je ben, hoe moeilijk ik het ook heb. Voor jou gaan al mn probs aan de kant, jij bent nummer 1! Ik hou van je meis, koppie op. SAMEN he Lieffie. Samen werken voor ons hartje. Sterkte, Michaela.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic - 173 darkfairy | 500 | 03-10-2016 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
trots,voor eigenbelang, erg? devilcat | 27 | 04-05-2004 20:57 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 |