Oud 03-03-2003, 19:39
\/ince
\/ince is offline
Kreeg voor school een opdracht van een fantasy tekening.. hier is de schets, wou iets met wat good guys/bad guys doen.. voor 't eerst dat ik op a3 teken
Tot nu toe 't langst mee bezig geweest van al m'n werk grmbl..

morgen word ie ge-inkt.. ga maar van een paar dagen uit, daar gaat flink tijd in zitten.. maargoed, hope ya like it!

[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2003, 19:43
[trm]
[trm] is offline
Hoewel ik deze stijl overhet algemeen niet zo kan waarderen, ben ik erg onder de indruk. Geweldig veel te zien, helder getekend, technisch ziet het er goed uit (voorzover ik dat kan beoordelen).

Ik snap alleen niet hoe het hoofd van die man links zit - die band om zijn nek zit heel hoog, dat stuk onder je oor zit direct aan je nek vast en daar past geen ketting om.
Oud 03-03-2003, 19:45
Thomas
Thomas is offline
Ik vind het echt helemaal te gek. Hoe lang heb je erover gedaan?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:48
\/ince
\/ince is offline
TRM: THNX! serieus.. ik zie het nu ook en ga 't gelijk veranderen... als je op a3 werkt zie je heel veel dingen over 't hoofd, vooral zulke dingen.. zo zag ik ook al dat 't hoofd een stuk te groot is voor da lichaam.. thnx! ik ga 't aanpassen

Wawl: glad ya like it, zit er nu al zo'n 3 uur aan te krabbelen, probable nog meer..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:51
GRRR
GRRR is offline
wow vet erg
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:16
Verwijderd
dude, is gewoon echt niet leuk meer, ik zou echt geen commentaar weten, wederom te doop...echt respect...hoe de fuck doe je dat man?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:20
\/ince
\/ince is offline
hehehe thnx man leuk om te horen... en sjah.. met potlood
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:21
Stoetel
Stoetel is offline
Damn, hij is weer zeer zeer cool!! Ik ben gewoon een fan van je stijl! Kortom geweldig!
Oud 03-03-2003, 20:29
scala
scala is offline
Wauw geweldig getekend, die figuren, de gebouwen en vooral die ketting echt heel vet
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:23
E=MC²
E=MC² is offline
ik vind em ech geweldig vet, ik probeer ook altijd die cartoony characters te maken maar ik stink er in....good job!
Oud 03-03-2003, 21:30
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
very nice
Oud 03-03-2003, 21:31
Verwijderd
Heb jij zo'n blauwe weggumbare tekenpen? Waar koop je die?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:56
Verwijderd
F*cking brilliant...for a scetch....It has major potential
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 22:20
Ninnoc
Ninnoc is offline
okay, het komt niet zo vaak voor dat ik echt onder de indruk ben van tekeningen hier maar ik ben het nu echt. Ik vind t prachtig en dat komt niet vaak voor bij deze stijl ga zo door!

En als je leraar je beneden een 9 geeft mag je m van mij schoppen.
Oud 03-03-2003, 22:23
Ninnoc
Ninnoc is offline
oh toch ietsepietse kleine commentaartje, die dingen die op vogels lijken (niet zeker of dat het ook zijn, maar ga er wel van uit) vind ik wat minder, ze zitten op zich op de goede plaats ed maar ik vind het niet zo mooi bij de rest van de voorstelling, vogels, hmm, vind ik niet in plaatje passen. Ik heb absoluut geen verstand van deze stijl ofzo dus misschien vind je dit grote onzin maar vind ik als leek gewoon.
Oud 03-03-2003, 22:24
p-chez
p-chez is offline
Wederom briljant

Maar misschien moet je het futurisme nog iets duidelijker laten blijken. Met wat technologische snufjes hier en daar (op de hoofden bijv., rare comm-devices ofzo).
Oud 03-03-2003, 23:42
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
jezus wat ontzettend vet... *stil*
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 01:29
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
ik zou veel geven om zo te kunnen tekenen , gruwelijk!
Oud 04-03-2003, 15:10
\/ince
\/ince is offline
woei thnx guys!

Morgan: ik heb van die blauwe vulpotloodjes ja, neem aan dat je die bedoelt.. ze zijn alleen niet/nauwelijks weg te gummen maar wel fijn! breken alleen snel

P-chez: 't moet inderdaad wat meer futurisme uitstralen, ik ga zowieso die gebouwen totaal anders doen wat futuristischer inderdaad..

Ninnoc: thnx! en die vogeltjes waren meer voor de opvulling die worden vervangen door wat vliegtuig/hoover achtige shit..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Wishmaster schreef:
woei thnx guys!

Morgan: ik heb van die blauwe vulpotloodjes ja, neem aan dat je die bedoelt.. ze zijn alleen niet/nauwelijks weg te gummen maar wel fijn! breken alleen snel
Hm, ik weet niet zeker of dat de potloden zijn die ik bedoel... in animatie heb je blauwe die wel weggumbaar zijn en ook wegvallen bij het scannen... die zoek ik eigenlijk. :\

Overigens erg coole tekening
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:50
\/ince
\/ince is offline
dat zijn deze meid vallen weg bij 't kopieren ofzo.. anders hak ze niet kenne scanne ik kan ze gewoon op school kopen kwam ik van de week achter(grafisch L Utrecht..), maar ik had ze bij een goeie tekenwinkel gehaald.. zijn in principe niet moeilijk te vinden tekend lekker hoor, maar weg gummen is haast onmogelijk helaas..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Wishmaster schreef:
dat zijn deze meid vallen weg bij 't kopieren ofzo.. anders hak ze niet kenne scanne ik kan ze gewoon op school kopen kwam ik van de week achter(grafisch L Utrecht..), maar ik had ze bij een goeie tekenwinkel gehaald.. zijn in principe niet moeilijk te vinden tekend lekker hoor, maar weg gummen is haast onmogelijk helaas..
Hm... misschien dat ze met een speciaal scanprogramma wegvallen ofzo, want anders snap ik niet echt wat het nut ervan is
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:20
E=MC²
E=MC² is offline
Wat ik me nou afvraag, wishmaster...waar begin je nou als je zon volle tekening maakt?
Oud 04-03-2003, 19:15
sTom
sTom is offline
Ik vind hem heel erg strak . Ik ben benieuwd hoe ie er uitziet als ie helemaal geinkt en ingekleurt is.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 20:00
empyrian
empyrian is offline
wikid doet me denken aan het werk van een lid van mn artgroup..die kerel is ook vet goed

http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/martegod if you're interested.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 20:39
\/ince
\/ince is offline
Citaat:
empyrian schreef:
wikid doet me denken aan het werk van een lid van mn artgroup..die kerel is ook vet goed

http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/martegod if you're interested.
thnx! maar ik ken je site niet opkomen??
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 00:47
Verwijderd
Site werkt idd niet.

Ontopic: Tres dope!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 04:53
Verwijderd
*zucht* van bewondering..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 09:21
\/ince
\/ince is offline
Citaat:
E=MC² schreef:
Wat ik me nou afvraag, wishmaster...waar begin je nou als je zon volle tekening maakt?
Dat vraag ik mezelf ook vaak af

Bij deze begon ik eerst met een zooi schetsen van wie waar, hoe en wat.. thema en shit... toen ben maat begonnen met die springende dude en dat hoofd er linksonder.. toen die ketting, en dat meisje ervoor... later die kerel met dat zwaard ge-add, 't leger, de robot en die gebouwen...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:54
\/ince
\/ince is offline
*kick* morgen istie klaar!!

Morgen open dag Grafisch Lyceum Utrecht, dan zit ik in 't lokaal deze tekening te finishen, dus komt dat zien word een toffe dag, toffe school, think 'bout it, morgen dus de geinkte versie eindelijk klaar..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:20
siegjeuh
siegjeuh is offline
wow, zou je de uiteindelijke tekening oowk dr op kunne zetten? khou dr ook nie van normaal, maar hijs echt cool!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten