Advertentie | |
|
![]() |
|
Nare man:
Ja zeker, daar hoop ik ook op. Ik heb dan ook enige hoop gevestigd op chemische wapens en grote gevechten in Baghdad...ik hoop zelfs dat de VS heel veel Iraakse burgers dood bombardeert, zodat de bevolking geen amerikaanse bezetting zal accepteren..wat leidt tot nog meer problemen voor de VS...heh.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() [utopie]Ik wil er dan ook nog aan toevoegen dat ik hoop dat Europa zich eindelijk eens eensgezind van Amerika afkeert, zodat Amerika er alleen voor komt te staan. Dan krijgen Bush en zijn consorten het ineens erg benauwd.[/utopie]
|
![]() |
hmmm, emotioneel, emotioneel gezien hoop ik op een aantal terroristische aanslagen van de grootte 11 september in de VS.
Ik hoop dat Hussein chemische wapens op Koeweit gooit en dat er ook in Irak een gigantische chaos ontstaat. Een terroristische daad in Nederland mag ook wel, weer een stukje sensatie.
|
Emotioneel gezien hoop ik helemaal niet op slachtoffers, zowel aan de kant van Irak als Amerika. Wel mag Amerika eens goed op zijn nummer gezet worden (als Amerika nou gewoon ophoudt met bestaan... of Bush in ieder geval
![]() Emotioneel standpunt: géén oorlog, en Amerika moet eens leren luisteren. Ergo: ik ben dus best wel anti-Amerika geloof ik.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik ben het met nare man eens...alleen moeten dan ook nog de Iraakse burgers van de gelegenheid gebruik maken en in opstand komen (Als Saddam een anthrax bom in de woestijn pleurt ofsow) en in the process Saddam + kids(die zijn even erg) verscheuren....en Bush moet daarbij natuurlijk worden begroet door een Irakese potloodventer met Semtex om zn middel.....
[semi-rationeel]En Europa moet es zn bek open doen, want de vs moet es dimmen....de vs is nu de mondiale dictator...[/semi-rationeel]
||
Citaat:
![]()
|
Dan ben ik het eens met de moslims.
Weg met die kutkultuur van de VS en de westerse wereld. Tenminste dat deel dat genot verheerlijkt en zelfbeheesing belachelijk maakt en dat deel dat voor een naar mijn mening iets te vrije sex is. Hoeveel doden er moeten vallen? Ik wil helemaal geen doden. Ik wil gewoon veranderingen in mentaliteit, liefst met zo weinig mogelijk doden. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een stomme fout ![]()
||
Citaat:
JAAAAA dat vind ik een MAster idee ![]()
|
![]() |
Nou tja... als we toch op de puur sensatie-tour zijn... doe het dan meteen goed.
Nemen we gelijk even aan dat Saddam kernwapens heeft. Bush wil Bagdad bezetten... laat Saddam dan maar eens wat atoombommen gooien op de Amerikaanse strijdkrachten (gewoon hun volledige marine uitroeien). Ook mag er dan meteen een einde worden gemaakt aan de na-weeën van het Engelse imperialisme... ruim Israel gewoon helemaal uit de weg (niet dat ik iets tegen joodse mensen heb, maar die staat hoort daar gewoon niet). Dus jah... uit puur sensationeel oogpunt zou ik zeggen: laat de temperatuur maar flink oplopen (letterlijk en figuurlijk). (Mijn rationeel standpunt is wel heel wat anders btw.)
||
![]() |
Citaat:
|
echt emotioneel gezien hoop ik dat er veel amerikaanse soldaten om komen.
maar dan niet door saddam maar gewoon door een ÉNORME!!! blunder van de vs. dat bijv een groep van 1000 seals en 1000 normale soldaten elkaar tegenkomen on de nacht in de woestijn en elkaar gaan bevechten waarbij ze allemaal dood gaan. een cameraman is hier natuurlijk bij en zendt deze blunder wereldwijd uit. saddam komt niet meer bij van het lachen en terwijl hij op de grond valt van het lachen komt hij met zijn hand op de knop die bommen lanceert die op israel gericht zijn. een raket is per ongeluk gericht op NK en NK denkt dat het de amerikanen zijn en gooit al zijn kernwapens op washington.
|
![]() |
Waarom hopen veel mensen hier dat er veel Amerikaanse soldaten gedood worden?
Die kunnen het ook niet helpen dat ze toevallig werken in een land met een oorlogsmaniak aan het roer. Dit zijn ook maar mensen die hun werk doen en geïndoctrineerd worden met de Amerikaanse propagandafabriek. |
![]() |
|
![]() |
He mensen
![]() Ik ben TEGEN een oorlog in Irak, maar VOOR de afzetting van Saddam Hussein. Hij is dom bezig geweest en het is idd dom en jammer dat de VS hem 10 jaar geleden niet hebben aangepakt. Als een oorlog kon voerden gevoerd zonder burgerslachtoffers ga je gang, maar zo werkt het tegenwoordig niet. Afgelopen week zijn er weer 7 burgers gestorven door onofficiële bombardementen in Irakeese NOFLY-zones; ![]() Ook vindt ik dat Amerika moet op houden met denken dat ze de heersers van de wereld zijn, het is niet voor niets dat er aanslagen waren op 11 september 2001. Het waren extremisten dat weet ik ook wel, maar die komen niet zomaar ergens vandaan, Ik hoop dat Amerika wat geleerd heeft van Vietnam en de eerste Golfoorlog en dus niet dezelfde domme fouten maakt. In vietnam was het oorlog tegen Communisme en in nu Irak een oorlog tegen het Terrorisme. Zolang Bush het Internationale Gerechtshof niet erkend staat het voor mij vast dat hij of anderen uit de V.S. oorlogsmisdaden hebben gepleegd en dat ze te bang zijn voor gerechtigheid.... Make love not war, kus kim btw: bommen lossen niks op er zullen altijd mensen op wraak uit zijn |
![]() |
||
Citaat:
Wat mij betreft, overigens, roeien ze elkaar uit en laten ze mij met rust. En dan over een jaartje komt er in het nieuws dat Irak en Amerika het op een akkoordje hebben gegooid. Want dát is pas vernederend, als niemand wint. Haha, dan heb je nog steeds niks. Wat mij betreft blijven ze eeuwig met deze onzin bezig, ik vind het zo hilarisch. Figuren als Saddam en Bush gaan niet dood of 'weg' in oorlogen; die mensen gaan dood door aanslagen van mensen die toch al niet teveel waarde hechten aan hun aardse leven. En zo hoort het ook, de macht ligt bij het volk. Ik wacht met spanning af. Verder is dat overigens zowel mijn emotionele als mijn rationele standpunt. Nou ja, oké... Veel verliezen aan Amerikaanse zijde klinkt ook wel grappig.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij één van deze twee 'langzaams' bedoel je waarschijnlijk 'snel'. Welke?
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|