Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
eigenlijk zeg ik dat nooit, maar nu dan dus even wel
|
Verwijderd
|
Volgens mij zit er wel een kern van waarheid in. Hoe het komt weet ik niet (misschien omdat het niet overeenkomt met ons beeld van schoonheid/ het beeld in de media)
Mwah sommige mensen staat het dan wel weer. Zoals dat kapsel van liesbeth kamerling (heeft haar haar nu alweer anders geloof ik?) , dat stond best wel leuk ![]() Echt lang haar bij mannen vind ik persoonlijk lelijk, maar zoals het bijvoorbeeld een tijd geleden bij Tom Cruise zat dan ziet er wel weer goed uit (bij hem dan, bij 99% van de mannelijke bevolking ziet het er gewoon niet uit) |
![]() |
||
Citaat:
Een beetje een loze stelling dus ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ONEENS:
ik ken een meisje met lang haar is t niet veel en met kort haar is t een bloedmooie meid. En een gast uit mijn klas had eerst ook lang en krullend haar, was een homo, maar de meisjes liepen achter hem aan en ook de jongens, sinds hij korter haar heeft zijn er een stel meiden erop afgeknapt, dus nee niet mee eens |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meisjes met lang haar krijgen zéker niet eerder een partner. Het maakt geen verschil. Je haar moet goed bij je gezicht passen: er zijn natuurlijk echt wel meisjes die er met kort(er) haar veel leuker uitzien dan met lang haar. Je moet er gewoon een hoofd voor hebben, lang haar is niet per definitie het best voor iedereen.
Of jongens met lang haar minder snel een partner krijgen durf ik niet te zeggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf vind ik meiden met kort haar prima, maar ik denk toch dat de meeste jongens liever lang haar zien. Dénk ik. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
dus het is hardstikke leuk dat jij mij knap vind, maar ik heb er nix aan dat bedoel ik met verkeerd...
|
![]() |
nee ben ik het niet mee eens eigenlijk...
Over het algemeen vind ik iets langer haar bij jongens mooier dan heel kort. Maar dan heb ik het over tot op de oren ofzo... Heel lang haar kan heel goed bij een persoon passen, versterkt de persoonlijkheid. Idem dito bij meisjes met kort haar. Ik vind dat het bij sommige mensen heel leuk staat (bij mezelf kan ik het me echter niet voorstellen). Ik vind mensen hierdoor niet minder aantrekkelijk ofzo... Beeeetje onzin. Kort haar kan bij een man soms minder mooi zijn dan als het lang zou zijn, en bij vrouwen dus net omgekeerd. |
![]() |
|
maar om er dan maar serieus op in te gaan.
Lang haar horot bij brouwen en kort haar hoort meer bij mannen is denk ik meer een cultuurbeeld geworden van de westerse samenleving. Meer van de alledaagse "breezer"generatie. Kijk naar de metal, veel lange haren bij mannen en zijn dat allemaal vrijgezellen? Ik dacht het niet. Het is zeer persoonsgebonden, ik denk echter wel dat vrouwen eerder op mannen met kort haar vallen, omdat dat de westerse cultuur van dezer dagen is. Daarom denk ik dat over het algemeen vrouwen eerder op kortharige mannen vallen. Want je kunt zeggen wat je wilt, maar hanre hoort bij het uiterlijk en vallen voor iemand houdt ook in dat je tevreden genoeg bent met het uiterlijk van de ander. Toch denk ik niet dat langharige mannen minder snel een partner krijgen. Want! er zijn namelijk ook minder langharige mannen ![]() naja de conclusie daaruit lijtk me vrij eenvoudig te maken en hopeloijk wordt het topci nu wel serieus :? ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en haar ex Different | 1 | 04-06-2014 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL] Tou-Fe en haar verboden liefde ook hallo | 0 | 19-12-2005 19:42 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Hij en haar egoïsme. Soapsie | 18 | 25-04-2005 14:45 |