Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1 X van weed dat was moeilijk vaag ik had het warm moest ervan zweten zelfs kosten wel vaag ik wist niet eens dat je van weed kon kotsen en ik had slaap was helemaal moe uiteindelijk ging ik op een bankje liggen ongeveer een uur lang gelukkig was het niet druk (denk ik) ik heb alleen 2 oma's voorbij mij zien lopen ze vroegen wat ik aan het doen was ik zei ik was aan het verstoppertje spelen
|
1x van wiet, ik had nix gegeten en alcohol erbij gedronken
ik ging heel erg op men ademhaling letten, heel erg snel ademen en kreeg het heel erg warm had de hele tijd het gevoel dak moest janken later moest ik kotsen en was alles weer over ![]() van paddo's heb ik nooit een bad trip gehad, maar na de laatste keer toen een vriend van me fout ging op paddo's ben ik best bang dat ut de volgende keer mij oowk gebeurt want het was echt wel eng, ik dacht dat hij dood ging (dacht hij zelf ook geloof ik)
|
![]() |
ik heb een keer een bad trip gehad met paddo's. das echt niet zo fijn. het begon er mee dat er iemand zou langs komen om voor het eten te zorgen alleen die had afgebeld. en dat was een probleem want we waren met zn drieen thuis en we waren allemaal aan het trippen en er lag een beenham in de oven en die moest eruit. Ik ben dus op een gegeven moment trippend alleen naar buiten gegaan en toen was het begonnen. het was allemaal kei wazig en ik was best bang.
Allen werd steeds erger en ik had toen ik weer thuis was het idee dat niemand luisterde naar me enzo. en toen had ik gekotst enzo en ben ik gaan slapen. mn slechte ervaring met wiet was ook niet zo leuk opzich ik was net ongesteld geworden en toen ben ik een joint gaan roken. en ik had al een beetje buikpijn en die werd na die joint steeds erger. en ik had gewoon nog les. en teon zat ik in de aula en begon alles te draaien. teon ben ik naar de congerge gegaan en toen moest ik overgeven op de docenten wcs. en daar heb ik nog een uur ofzo op de grond gelegen en gezweet en het ijskoud gehad en zo. kei wazig. maar totaal anders als bij de paddos. meer lichamelijk en paddos toch meer geestelijk ofzo. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga altijd fout van die natuurlijke rommel uit de smartshop ... nouja fout , krijg er buikpijn van en diaree enzo en de volgende dag is me maag zwaar over de zeik.
Oh en paddo's bah bah ... teneerste zijn die dingen niet te vreten en dan erbij kreeg ik er een strontgevoel van. misselijk en buikpijn enzo .. weH ![]() ben trouwens nooit fout gegaan van pilluh, speed, coke of wiet hoewel ik niet veel wiet heb gebruikt hoor ... kvind het maar vies, maarja smaken verschillen he ![]() Bad trip is trouwens makkelijk op te lossen door zoetigheid te drinken. suikerwater of onaangemaakte siroop. Je voelt je wel misselijk daarna maar die denkproblemen enzo worden wel minder ![]() Succes en geen bad trips toegewenst !
|
![]() |
2 x gehad.
1. Van LSD. De anderen waren een eindje gaan lopen en ik kreeg er pas zin in nadat ze terug waren gekomen (en toen wilde er niemand meer meegaan). Tip: ga niet alleen buiten lopen 's nachts, en al helemaal niet langs een kerkhof. Ik zag schimmen, ik hoorde steunen en hijgen en 't leek allemaal bijzonder echt. Alsof iedereen z'n verhaal kwijt wilde aan iemand (zonder geluid, via gedachten), alsof er eindelijk iemand langs kwam die het kon horen. Ik kan me de verhalen niet precies meer voor de geest halen, wel kwam ik erachter dat de interesse de angst deed verdwijnen en uiteindelijk voor een onvergetelijke avond/nacht heeft gezorgd. Bedankt, overledenen. 2. Van paddo's. Was stom van me. Tip: kijk voor het trippen niet eerst 'faces of death'. Eerst een uur liggen flippen. Na 'de angst een hand te hebben gegeven' smolt deze angst weg als sneeuw voor de zon (sneller nog zelfs). Nu ik dit weet en weet hoe het aanvoelt denk ik dat dat uur niet meer nodig is, mocht het nog eens voorkomen. |
![]() |
|
![]() |
Ik van paddo's, als het eenmaal over is valt het op zich wel mee, je bent een ervaring rijker is geen mooie maar toch... maar je gaat echt een paar uur door hel, is niet echt in woorden te omschrijven en is ook wel elke keer anders.
Ik raad je iig aan om het te doen op een plek waar je echt kan doen wat je wilt en je nergens zorgen over kan maken... |
![]() |
|
![]() |
Jaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh.
Ik heb nu ongeveer 5 a 6 keer paddo's gegeten en al 2 keer bad trip gehad. De aller eerste keer toen ik paddo's at had ik meteen een geeltje achterover geslagen (niet slim) vooral als je er niet goed tegen kan. Ik begon eerst vet spastisch met mijn ogen te knipperen. Ik kon ze niet meer open houden terwijl ik klaarwakker was en als ik ze dicht deed opende zich een zwart heelal met vele kleuren. Ik moest echt naar buiten want ik voelde dat het niet goed ging maar toen ik bij de deurknop kwam kon ik hem al niet meer pakken. Ik deed wel een poging maar ik greep mis en viel met mijn hoofd tegen een kast. Toen begon het al helemaal te draaien. Ik heb toen even op de grond gelegen en er was geen besef meer. Al mijn vrienden bogen zich over me heen en ieder had zijn eigen kleur en vorm. Dat was geweldig. Ik kon ze niet eens meer uit elkaar houden. Ik zag alleen nog maar vlekken. En in de meest geweldige kleuren die weer opgebouwd waren uit andere kleuren die zig dan weer in patronen door elkaar heen mengden. Een vriendin dacht dat ik dood was en ik hoorde in de verste verte dat ze op het punt stonden een ambulance te bellen. Toen trok een jongen me overeind en sleurden me ruw naar buiten waar ik heb gekotst. Toen was het voorbij en ben ik een joint gaan roken+biertje drinken tegen een te ranzige smaak. ![]()
|
Ja... 4 keer! (waarvan 3 keer ernstig) Alles begon te draaien en werd zwart, alle stemmen klonken steeds verder weg, het is echt heel angstig, je wil gewoon weer normaal worden maar dat gaat niet! het helpt (in mijn geval) als ik eerst gewoon licht begin zeg maar, dus niet gelijk in 1 keer een gram erdoor heen jagen!
Dus een beetje rustig opbouwen en dan heb ik ook niet het risico dat ik out ga! In mijn geval... ik weet niet of het voor jullie ook opgaat!
|
![]() |
1x gehad.
Toen had ik paddo's op. en kd8 dat ze niet werkten. toen ben ik gaan blowen. Dat zal nu ongeveer half jaar geleden zijn.. Laatste paar dagen heb ik weer dat de trip terugkomt. en kzeg je.. dat is niet echt lekker.... Je word echt super gek als je een bad trip had..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar die ene keer dat ik wel echt een bad trip had had ik idd daarvoor een beetje geblowed, misschien dat het daardoor kwam. En soms als je een paar dagen na de trip gaat blowen kan je ook hele vreemde effecten krijgen (zie trippen en helemaal trillen enzo) op zich ook wel grappig. |
![]() |
|
Gister was het weer zover... er ging er weer 1 nokkie, amublance en 2 politieauto's voor zijn neus binnen 5 minuten! toen hij bij kwam werd er naar huis gebeld en met zijn ouders gepraat en in de ambulance naar huis gebracht... hehehe MIETJE
![]() Ik kweek vrolijk verder ![]()
||
![]() |
Citaat:
Er is niks zo heerlijk als een joint roken, ook bij een paddotrip (spreek uit ervaring) ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() heb ik ook wel gelezen hoor, en het is ook niet erg tijdens de trip zelf, maar daarna kun je flashbacks krijgen, vooral als je blowt, das dus veel minder (spreek uit vette eigen ervaring ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze komen TE vaak, zijn eigenlijk ook niet leuk, maar wel veel sterker, ze komen nooit op het goede moment, maar wel altijd op het verkeerde moment, je kan niet meer blowen zonder flashbacks te krijgen, je verliest omdat je er teveel krijgt het contact met de werkelijheid steeds meer en je blijft voor langere tijd hangen in een soort van semi-trip, waardoor je concentratievermogen achteruit gaat, je minder van wat er om je heen gebeurt kan volgen, hier steeds meer zelfbewust van raken, zodat je al bijna niet meer terug kan naar je oude staat van bewustzijn omdat je al beter weet. vette lol! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Mijn 'bad trip'? door blowen. Trouble_maker | 4 | 25-01-2010 17:06 | |
Psychologie |
Bad trip Kryptonite | 19 | 22-12-2006 19:28 | |
Drugs & Alcohol |