Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
waarom zou het zo vreselijk zijn om twee meiden te hebben ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() meisjes zijn liev en over makeup praten is ook leuk. weet je dat kleine meisjes altijd dol zijn op hun papie? oh...wat zullen ze teleurgesteld zijn als ze dit na zoveel jaartjes lezen over hun favoriete held in de wereld ![]() hihi ![]() oh, en ff voor bertbart en amaru, ik vond het idd ook verschrikkelijk van die mannen dat ze alleen maar wouden dat er jongetjes uit hun sperma terecht zouden komen, wat een eikels! waaaaah, wat heb ik een hekel aan die mensen die vinden dat meisjes dom zijn en als ze een zoontje krijgen het meteen een quarterback star wordt en ze de beste athleet op de wereld zullen worden!
||
Citaat:
|
Ik wil heel graag kinderen. Vorig jaar heeft de gynaecoloog me verteld dat het ineens over kan zijn bij mij, dat er een grote kans is dat ik geen kinderen zal krijgen (er is wel operatie voor ofzo, maar ben er nog te jong voor). Toen werd ik wel even bang want ik wil echt heel graag kinderen, ik denk dat ik als moeder veel te bieden heb. Het aantal maakt me verder niet uit, het geslacht ook niet. Beetje vreemd om PERSE een jongen of meisje te willen, schiet je niets mee op want het ligt niet in jouw macht zoiets te kiezen.
||
![]() |
Citaat:
Neem maar tijden van oorlog in gedachte, dan krijg je een geboorte golf van meestal jongetjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
daar is een kind krijgen wel een geschenk, maar omdat je er maar inprincipe een mag... is het de bedoeling dat je een jongen krijgt, aangezien die erfgenaam is dan... dus met meisjes zijn ze daar niet zo blij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ja maar gelukkig dat je in nederland woont, dan hoef je niet zo'n belangrijke beslissing te nemen... want de toekomst van je kind behoort het eerste te zijn waar je aan denkt als ouder zeinde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
seks is noodzakelijk... of een reageerbuisje ![]() Ik hou ook van kinderen, en daarom denk ik er dus over na, wat goed zou zijn voor kinderen die ik dan eventuel zou nemen, wat heb ik hun te bieden, kan ik ze onderhouden, kan ik ze een dergelijke toekomst bieden dat hun later over het zelfde kunnen denken enz... kinderen zijn het belangrijkste waar de ouder zich bezig mee moet houden, dit woord jammer genoeg vaak vergeten... aangezien eigen belang voorop staat bij de meesten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En inderdaad, het is heel belangrijk dat je de kinderen kunt onderhouden. Maar het zou voor mij geen reden zijn abortus te kiezen. Ik keur abortus maar goed als een optie : Als de ouders niet van het kind zouden kunnen houden. Ik denk dat liefde alles overwint, liefde voedt, etc ![]()
|
Ik wil ze gewoon niet... Heb nooit echt interesse in kinderen gehad, en ik denk niet dat je kinderen moet krijgen alleen omdat dat 'nu eenmaal zo hoort'. Is ook niet eerlijk tegenover die kinderen.
Ik zou knettergek worden als ik de hele dag thuis zou moeten blijven bij een kind. Gek van verveling en gebrek aan uitdaging. En het alternatief? 't kind de hele dag in opvang parkeren? Als je dat dan toch van plan bent, waarom nam je dat kind dan? En de voordelen van kind-vrij leven... Meer tijd voor jezelf en partner, meer vrijheid, meer ruimte, lekker kunnen eten wat je zelf lekker vind (zonder kinderen die dreinen dat ze patat willen), een baan kunnen zoeken die je graag doet, ook al verdient het misschien minder - want je hebt veel minder financiele verplichtingen. Lekker op stap kunnen gaan als je daar zin in hebt, heerlijk het hele weekend in bed blijven met je partner als je dat lekker vind... Mmmm, ik weet wel waar ik voor kies ![]() [en zie hier voor een horror-story over hoe leuk kinderen echt zijn...]
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mwah, kinderen zie ik wel zitten, maar wel pas later. Het liefst 2, een jongen en een meisje .. maar ja, heb je idd weinig over te zeggen ![]() |
![]() |
|
ik wil 1 zoon, en 1 dochter
de zoon wil ik als eerste, is altijd makkelijker voor hem he, en ook voor haar want als zijn dan later vriendinnen heeft, is dat misschien wel een goede partner voor mijn zoon, en andersom ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, ik wil zeker weten kinderen... het liefste 2 gewoon een zoontje en een dochtertje
![]() ![]() ![]() beetje burgerlijk, maar wel lekker (ofzo?) |
![]() |
|
Ik denk dat ik later wel kindjes wil, maar dat ligt niet alleen aan mij maar ook aan mijn wederhelft. En het ligt aan zoveel factoren wanneer, hoeveel, ...
Of het nu een jongen of een meisje is maakt zoveel niet uit. Alleen op dit moment hebben we (vriendin en ik) alleen nog maar mooie meisjesnamen gevonden, dus doe nu maar een meisje ![]()
|
Ik schreeuw altijd dat ik geen kinderen wil. Tenminste niet van mij zelf. Ik wil eerst een leuke studie afmaken en dan carriere maken. Daarna zie ik nog wel, heeft deels ook wel te maken met de idealen van mijn man/vriend.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Poging 3 ---> [verhaal] Geluk bij Ongeluk Soapsie | 15 | 12-09-2005 19:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |