Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jan-Pieter-Cornelis
Willem-Alexander Peter-Willem-Gijsbert en nog 100 van die variaties ik heet gewoon Robbert-Jan (tja, kan er ook nix aan doen :/)
|
Verwijderd
|
Marcha
Marsha Macha Marschja Marsja Marsje Mars Mascha Macha Mach (aldus de mensen die mijn naam niet weten te spellen en er extra letters tussen zitten) Masjpasj Massieplassie * ![]() Masjhasj * ![]() Masjie Masjiepasjie Mas Masjameisje (aldus de mensen die wel weten hoe je m'n naam schrijft maar weigeren het gewoon uit te spreken) Ik heet dus Masha/Masj ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
nou... mijn eigen naam kan behoorlijk fout gaan. Maar da's eigenlijk niet zo grappig...
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mh... Nienke kun je haast niet fout spellen, misschien dat ze ooit es Nynke hebben geschreven ipv Nienke maja...
Wel foute uitspraak - in plaats van NieNGKe zeggen ze dan NieN-ke (met de n duidelijk uitgesproken). Da's echt vet irritant. Wat bijnamen betreft... Nien, Nini, Nienchen, dat was het wel weer... |
![]() |
|
Ik heet gewoon Stefan
![]() En de variaties daarop zijn meestal Stephan en af en toe zelfs Stepfan! Maar ja, die achternaam is veel erger. Dan heet je weer Norberhuis en dan weer Norrebruys... Verschrikkelijk.
|
De raarste variatie?
Hmm, dat moet toch wel die van mn ex-werkgever zijn. Die plakte achter alle namen (expres) -ke. Dus Petra werd Petrake, Bas werd Baske en ik Julietteke. Wat ik vaak tegenkom is mn naam met een t, dubbel l, of beide. Trouwens nog wel een leuke: Jilly-Jette. Die is eigenlijk veel leuker. ![]()
||
Citaat:
nee ik lach je niet toe |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Stemtopic flyaway | 38 | 30-12-2010 18:31 | |