Advertentie | |
|
![]() |
|
C: Vragen voor wie ze zijn, als ze voor de ouders of een oudere broer/zus is, dan maggie ze natuurlijk nemen... maja eigenlijk gaat je dat ook niet aan. Maar waarschijnlijk zal je baas je daar ook wel op wijzen als je daar gaat werken, die zal dat welles eerder hebben meegemaakt en dan zal die zeggen wat je dan in die situaties moet doen en dan zou ik gewoon doen wat mijn baas zegt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
D'r is toch geen minimum leeftijd voor het kopen van condooms?
Althans, ik heb er nog nooit van gehoord en verkoop wel condooms... Ik kies dan ook voor A, mede omdat het mij gewoon niks aangaat wat dat kind gaat doen met die condooms. En krijgt het kind ze bij mij niet, dan wel bij een ander of doet het zonder.. Nou verdien ik er tenminste nog aan ![]() ![]()
||
Citaat:
...."hoe meer stemmen ik krijg " ...hoezo dat? :/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmpf...allereerst als ie aan komt lopen met condooms en jij zit achter de kassa is zeggen dat ze op zijn nogal dom?
Ten tweede, zoals gonzo zei, een kind van tien zal vast nog geen seksuele bedoelingen met condooms hebben...meestal is het al stoer om er een aan je vriendjes te laten zien ofzo. ik zou ze waarschijnlijk verkopen zonder iets te zeggen of vragen of ie weet wat dit zijn... overigens een kind van tien die condooms komt halen vind ik wel heel stoer ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[Belangrijk] FB gesaaid! #447 Verwijderd | 500 | 03-12-2008 23:06 | |
Liefde & Relatie |
Een dilemma om eens over na te denken L1 | 50 | 29-10-2004 12:50 | |
De Kantine |
bus-dilemma *gaapt* | 51 | 15-01-2004 12:57 | |