Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben er net achter gekomen dat mijn sociale leven niet zoveel meer voorstelt.
was de laatste tijd voor ik in dienst ben gegaan extreem veel bezig met trainen. ongeveer full-time, naast mijn baan. dus mijn echte vriendenkring is ongeveer gedecimeerd naar 2 personen. ach, het maakt mij niet zoveel uit. ik ben toch al meer een loner. liever een paar goeie vrienden dan een zooi "maatjes". hoewel het soms wel vermoeiend is, ik neem nooit genoeg met mijn eigen prestaties. ik moet beter worden enzo. tja, beloftes naar jezelf maken schuld, misschien wel meer dan naar anderen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik bedoel is, dat er minstens één iemand moet zijn die jouw bestaan erkent en waardeert. Anders ben je niemand en heb je eigenlijk geen leven. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil niet zeggen dat je geen leven hebt als je nooit uitgaat, natuurlijk niet. Ik kan me best voorstellen dat mensen er geen behoefte aan hebben. Maar mensen die hun hele jeugd achter de pc slijten zonder noemenswaardige sociale contacten behalve dan de wazige nicknames in hun msnlijst vind ik stiekem best wel kansloos. ![]()
|
Dat is altijd iets wat anderen over je zeggen. Die vinden hun eigen leven interessanter dan de jouwe en vinden dat je te weinig nuttige dingen doet of te weinig sociale contacten hebt etc.
maar het gaat erom hoe je je er zelf onder voelt. Je hebt een leven als je doet waar je je zelf goed bij voelt.
||
Citaat:
![]()
|
ik heb geen leven denk ik.
ik werk 5 dagen in de week, en als ik daarvan thuis kom en gegeten heb is alweer een uur of 8. Dan ben ik vaak moe van het werk, en soms ook geirriteerd. In veel dingen heb je dan geen zin meer.. Op de vrijdag lig ik vroeger op bed dan welke andere dag in de week. Op zondag ga ik ook niet al te laat naar bed, aangezien de maandag over het algemeen het meest stressen is bij ons.. Blijft de zaterdag dus over. Erg veel sociale contacten heb ik niet, dus dan blijft een filmpje kijken of wat internetten over. Dus in de ogen van de meeste mensen zal ik geen leven hebben. ![]() |
![]() |
|
mensen die denken een leven te hebben verstaan er veelal dit onder
- het hebben van talloze ' vrienden' en zich daarmee profileren - het constant bezet zijn in drukke agenda - het ( zoals je al eerder zei) vaak uitgaan tot diep in de nacht wat ik er onder versta: verloedering van de maatschappij ik heb geen leven, want ik studeer graag, lees vaak, ben zuinig, ontwijk uitgaansgelegenheden, en kan mijn vrienden op een hand tellen. en toch ben ik gelukkig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je hebt geen leven als je de hele dag achter internet zit te chatten met mensen die je van een chatbox kent.. of als je in je leven zo weinig heb meegemaakt dat je nog geen bladzijde met de "boeiende" gebeurtenissen in leven vol krijgt op je 30ste mja dan kom je dr misschien wel te laat achter dat je geen levn heb mja
een leven hebben is als je gewoon leeft zoals de meeste mensen... je doet dingen heb vrienden (en dan heb ik het niet over een goudvis maar over mensen) en je zit niet meer dan 1 uur per week op een chatbox.. tenzij je wanhopig aan het zoeken ben naar een internet date mja ik wil niet zeggen dat je dan wel een gezond leven leid mja
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen die zich uberhaupt moeten afvragen of ze wel een leven hebben, zitten duidelijk te veel op internet.
|
In principe heeft iedereen een leven natuurlijk, of dat nou een leuk leven is of niet...
Maargoed, ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen of hij/zij 'een leven heeft'... daar is geen definitie van. Dat vind je of dat vind je niet, punt. En iedereen vindt dat weer anders, omdat het puur een kwestie van gevoel is.
||
Citaat:
ik vind het beter als je geen anderen nodig hebt voor je eigenwaarde. je word in de eeuwigheid toch wel vergeten. voor mij betekent gellukig zijn een leven hebben. Kenny (die geen leven heeft) ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|