Advertentie | |
|
![]() |
|
Iemand zei een x tegen mij: verzin het eerste wat je ziet. Ik zat in de bieb en zag een boek met het woord 'pannenkoek' d'r in. Dus dat werd mijn wachtwoord... Alleen de x daarop dat ik wilde inloggen zag ik dat boek niet meer en wist ik hem dus ook niet meer.
![]() Daarom tegenwoordig OF belangrijk persoontje OF een ding met getal d'r achter waar een ander niet zo snel aan denkt. ![]()
|
Password van Rosalini heb ik niet zelf bedacht (ik denk Sander of Ninh)
Password van Roos: Drie delen: 1: Een woord wat ik op dat moment zag 2: het getal van het weeknummer waarin ik ongesteld word, in overeenstemming met de week waarin ik mn salaris krijg, gebaseerd op het password van de AH-kassa (Wat elke week verandert) 3: Twee cijfers van m'n pincode Jaa doe maar een wilde gok ![]() |
![]() |
|
bij mijn mailadres is het de naam van mijn vriendin, maar meestal is het de naam van de schrijver van wie ik aan het lezen ben, of de naam van de zangeres van wie ik muziek luister. Ik neem nooit zomaar een zelfstandig naamwoord, dat kan ik niet onthouden
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 25-06-2006 22:40 | |
De Kantine |
>{(SPEL)}<kraak de hotmailaccount... Verwijderd | 49 | 08-01-2003 22:25 |