Advertentie | |
|
![]() |
|
1x per jaar, aan het einde van het schooljaar.
Dan poetsen we mijn gehele kamer en zo. Tussendoor wordt natuurlijk ook wel wat gepoetst, maar niet echt zo grondig. En mijn moeder gooit meestal gewoon alles op 1 hoop en dan mag ik het uitzoeken... Maar echt opruimen dus maar 1x per jaar...
||
Citaat:
Offtopic: ~Golvend Badeendje~, geweldige sig! Dat liedje is koel ![]()
||
Citaat:
![]() behalve als ik huiswerk moet maken, dan is het in m'n eigen belang dat m'n bureau enigszins netjes is, maar het laatste halfjaar is dat dus niet zo geweest ![]()
|
![]() |
Altijd in het weekend, maar alleen als er echt erg veel troep ligt. Ik moet meestal ook wel opruimen van mijn moeder, maar ik doe het ook wel vaak uit mezelf, omdat ik het ook erg ongezellig vind
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
nooit... en toch is het ziekelijk netjes op mn kamer
![]() ![]() ![]()
|
Ik probeer eigenlijk elke schoolvakantie, maar vaak wordt het alleen in de kerst en zomervakantie. Maar dan is het zoon zooi dat ik wel een week ervoor nodig heb. Meestal hou ik ook al op voordat alles is opgeruimd........
Waarom zeurt toch iedereens moeder om je kamer nou eindelijk eens op te ruimen? (die van mij ook al)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Vraagstellers! Nummer vier. Verwijderd | 500 | 13-05-2010 15:29 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Verwijderd | 499 | 14-07-2008 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |