Advertentie | |
|
![]() |
|
mjuh de 1 zegt 40 uur maar heeft daar tussen in wel ff tjes geslapen oowk al is het niet lang...
en de ander zegt 22 uur en zal dan ook echt wel 22 uru wakker geweest zijn... die 40 uur telt dan niet vind ik ![]() want je hebt wel ff geslapen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
half negen moest ik op school zijn, en toen gingen we het 1 en ander nog bespreken enzo toen savonds naar stad gefietst om daar te stappen na hele nacht wat drank gedronken te hebben en 3 jointjes gerookt gingen we om 4 uur weer naar huis fietsen toen hadden we een enorme vreetkick dus gingen we frituren bij een vriendin thuis, daar zijn we 10 minuten beetje in slaap gevallen maar toen moesten we vet snel naar school toe om 6 uur sochtens want we gingen ontbijten met de leraren dus wij helemaal beroert op school niemand hoefde bijna wat eten. en toen hadden we daarna examen stunt dat was wel leuk, kan me niet zoveel meer van herinneren lag volgens mij bijna te slapen.
en toen ging ik om half 12 naar huis en toen even in bad en eigenlijk ging het toen wel weer, en belde mijn baas of ik wou werken en op zich had ik daar wel zin in en kon het geld wel gebruiken. dus tot 6 uur aan het werk geweest en daarna ben ik snel in slaap gevallen. |
![]() |
|
heb eigenlijk geen flauw idee... denk dat m'n record in de kampweek van groep 8 ligt, maar hoeveel dat nou geweest is... geen idee
vind het ook niet echt iets om bij te houden eigenlijk ![]()
|
Ik kan me een zekere 'werk'week Praag herinneren op de middelbare school met 8 uur slaap in 4 nachten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Iets met een marathon wakker blijven voor het goede doel. Wat heb ik daarna lekker geslapen ![]() Citaat:
|
![]() |
zaterdagochtend om 8 uur op en toen zondag om 5 uur in slaap gevallen, dat is dus 32 uur (tog
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #29 Spelleider | 443 | 26-02-2007 11:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Drugs & Alcohol |