Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Chips......... is lekker!!! MMMMM!
Heb vanmiddag paprika naar achteren gewerkt! Errug lekker! Maar doritos is nog veel lekkerder! En af en toe cream en chives ook..... maar niet te vaak! En pringles bolognese..... en ene bacon met ribbeltjes is ook wel lekker! Laatst voor het eerst gehad bij een vriendin!! I LOVE CHIPS |
![]() |
|
Grappig "feitje"... Pas hebben we op mijn school een test gedaan met 3 soorten chips.. Blind getest door bijna 30 mensen.. 2 mensen vonden Lays het beste.. 12 mensen ging voor c1000 en iets van 10 mensen ging voor een nog vager merk (ben het kwijt)...
Denk dáár maar eens over na.. Anyways; ik vind cheese/onion van Lays lekker en die paarse en groene pringles... Maar die mag ik niet vaak, dus normaal eet ik naturel en van die pindadingen van een onbekend merk (danm ben ik het weer kwijt)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nibb It
Wokkels Bolognaise van Croky Mediteraneas Buggles Pringles Mama Mia's Doritos naturel En dan nog van die ronde chips met groene stukjes erin/erop. Het zit altijd in zo'n groene zak, maar ik ben de naam even kwijt. Die zijn namelijk heerlijk, maar ook hard ongezond.
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik word gek van chips, waarom ? (serieus) N00se | 16 | 01-04-2008 21:32 | |
Flora & Fauna |
Chippen van je huisdier AlopiA | 46 | 13-08-2007 09:06 | |
Muziek |
tip: hot chip antigone | 2 | 05-02-2006 16:43 | |
Eten & Drinken |
recepten met chips Maija | 38 | 17-11-2004 13:28 | |
Algemene schoolzaken |
[enquete] msn chips schimmel | 56 | 10-06-2004 15:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een chipje achter je oor voor eigen bestwil! [Lezen! ;)] *Sneeuwmuts* | 75 | 03-04-2003 10:22 |