Oud 02-04-2003, 10:41
hopefully
hopefully is offline
heey mensen,

Ik lees hier soms wat van die topics, waarin mensen dan zeggen dat ze met een goede vriend/in slapen, zonder dat ze echt iets meer willen zeg maar, alleen om de sex. Maar dan snap ik dat niet, ik denk (nog steeds) dat het iets is, wat je doet met diegene waarvan je houd, is het voor hen die ook slapen met een goede vriend/in dan niet zo? beschouwen die het als iets normalers zeg maar, of toch niet, en denkt iedereen er hetzelfde over, en voelen ze in hun onderbewustzijn dan toch meer voor die persoon dan ze willen toegeven...?
wat vinden jullie?

groetjes,
hopefully
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 10:46
liefkindje
liefkindje is offline
ik snap dat ook nooit helemaal..
Ik slaap wel is bij een vriendin van me maarja.. ik val op jongens dus denk niet dat je dat bedoelt hehe..

Maar met een jongen slapen.. NEE!!! Alleen met mn vriendje

Ik denk dat als je geen vriend hebt ik persoonlijk eerder bij een jongen zou gaan slapen maar ik denk dat ik hem dan wel leuk moest vinden..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
hopefully schreef op 02-04-2003 @ 10:41:
heey mensen,

Ik lees hier soms wat van die topics, waarin mensen dan zeggen dat ze met een goede vriend/in slapen, zonder dat ze echt iets meer willen zeg maar, alleen om de sex. Maar dan snap ik dat niet, ik denk (nog steeds) dat het iets is, wat je doet met diegene waarvan je houd, is het voor hen die ook slapen met een goede vriend/in dan niet zo? beschouwen die het als iets normalers zeg maar, of toch niet, en denkt iedereen er hetzelfde over, en voelen ze in hun onderbewustzijn dan toch meer voor die persoon dan ze willen toegeven...?
wat vinden jullie?

groetjes,
hopefully
niet iedereen denkt zoals jij Sommigen vinden het alleen niet leuk. Mij lijkt sex met zun 2-en ook leuker dan solo!
maar ik zou ook niet met gewoon iemand sex kunnen hebben!
Oud 02-04-2003, 10:50
hopefully
hopefully is offline
needat zou een ramp zijn voor sommige mensen als iedereen dacht zoals mij...haha
maar toch, ik vidn het zo raar...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
hopefully schreef op 02-04-2003 @ 10:50:
needat zou een ramp zijn voor sommige mensen als iedereen dacht zoals mij...haha
maar toch, ik vidn het zo raar...
*haalt schouders op* soms zou ik willen dat ik het kon.. naar bed gaan met een vriend, een gewone vriend. Maar ik KAN het gewoon niet!
Oud 02-04-2003, 11:24
AtHell
AtHell is offline
Er is een duidelijk verschil tussen lust en liefde, zo moeilijk is dat niet.
Oud 02-04-2003, 11:44
hopefully
hopefully is offline
Citaat:
*haalt schouders op* soms zou ik willen dat ik het kon.. naar bed gaan met een vriend, een gewone vriend. Maar ik KAN het gewoon niet!
ik weet niet of dat zo erg is hoor!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:56
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 02-04-2003 @ 12:24:
het contrast tussen mannelijke en vrouwelijke mening hierover is vaak groot,ik wist het. Was een mannelijke mening aan het zoeken,en je zei net wat ik verwacht had
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:57
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
maar ik denk dat lust er sneller is als er ook liefde is (misschien ook niet hoor) en het vrijen zelf is veel intenser,je vrijt niet alleen om is goe van grond te gaan, maar ook omdat je om die persoon geeft, en je wil die ook meer doen genieten dan je zou doen met iemand waar je niet om geeft.

denkik
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:01
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-04-2003 @ 12:57:
maar ik denk dat lust er sneller is als er ook liefde is (misschien ook niet hoor) en het vrijen zelf is veel intenser,je vrijt niet alleen om is goe van grond te gaan, maar ook omdat je om die persoon geeft, en je wil die ook meer doen genieten dan je zou doen met iemand waar je niet om geeft.

denkik
Klopt lust is er sneller maar dat wil niet zeggen dat liefde niet nog steeds vele malen beter is .
Oud 02-04-2003, 12:04
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 02-04-2003 @ 13:01:
Klopt lust is er sneller maar dat wil niet zeggen dat liefde niet nog steeds vele malen beter is .
vereenvoudig je zin eens? (ben niet blond,je zet het gewoon nogal ingewikkeld neer)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:07
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-04-2003 @ 13:04:
vereenvoudig je zin eens? (ben niet blond,je zet het gewoon nogal ingewikkeld neer)
Het is makkelijk om opgewonden te raken van zomaar een willekeure "Invullen wat op jouw geaardheid van toepassing is".

Het komt minder vaak voor dat je echt verliefd bent. De daden, die je ook naar aanleiding van lust zou doen, zijn als je op de persoon waarmee je het doet verliefd bent veel leuker, mooier etc. En dát staat bekend als liefde . Waneer dus ook de meest simpele dingen speciaal voor je zijn etc. dat vlinders in je pens gevoel zegmaar.
Oud 02-04-2003, 12:15
Miss 666
Miss 666 is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-04-2003 @ 12:56:
het contrast tussen mannelijke en vrouwelijke mening hierover is vaak groot,ik wist het. Was een mannelijke mening aan het zoeken,en je zei net wat ik verwacht had
ja daar ben ik het dus not mee eens. er zijn ook vrouwen die zo denken. er is duidelijk verschil tussen liefde en lust. maar sex met een vriend daar komt toch ook liefde bij kijken? ja het is dan wel gewoon vrienden liefde en geen verliefdheid maar ja... zolang je weet wat je aan elkaar hebt is het toch goed.
Oud 02-04-2003, 12:20
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Miss 666 schreef op 02-04-2003 @ 13:15:
ja daar ben ik het dus not mee eens. er zijn ook vrouwen die zo denken. er is duidelijk verschil tussen liefde en lust. maar sex met een vriend daar komt toch ook liefde bij kijken? ja het is dan wel gewoon vrienden liefde en geen verliefdheid maar ja... zolang je weet wat je aan elkaar hebt is het toch goed.
tuurlijk zijn er ook vrouwen die zo denken, en er is zeker een verschil tussen liefde en lust.
Maar er zijn meer vrouwen dan mannen die zeggen dat liefde toch wel een beetje nodig is.
En liefde is fijn,lust is fijn, maar gemengd zijn ze dubbel zo fijn.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:23
Miss 666
Miss 666 is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-04-2003 @ 13:20:
tuurlijk zijn er ook vrouwen die zo denken, en er is zeker een verschil tussen liefde en lust.
Maar er zijn meer vrouwen dan mannen die zeggen dat liefde toch wel een beetje nodig is.
En liefde is fijn,lust is fijn, maar gemengd zijn ze dubbel zo fijn.
ja daar heb je ergens wel gelijk in maar toch, het blijft sex en aangezien je allebij weet dat het niet alleen lichaamlijke drang is, weet je dus dat het meer is dan alleen lust. bij een one night stand draaid het alleen om de lust, denk ik.
Oud 02-04-2003, 12:25
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Miss 666 schreef op 02-04-2003 @ 13:23:
ja daar heb je ergens wel gelijk in maar toch, het blijft sex en aangezien je allebij weet dat het niet alleen lichaamlijke drang is, weet je dus dat het meer is dan alleen lust. bij een one night stand draaid het alleen om de lust, denk ik.
uiteraard. Maar wijken we nu niet een klein beetje af ?

Ik vind seks met 'n goede vriend(in) kunnen,als ze daar allebei geen problemen mee hebben. Maar van zodra er gevoelens bij komen vind ik wel dat je dat eerlijk moet vertellen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:28
Miss 666
Miss 666 is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-04-2003 @ 13:25:
uiteraard. Maar wijken we nu niet een klein beetje af ?

Ik vind seks met 'n goede vriend(in) kunnen,als ze daar allebei geen problemen mee hebben. Maar van zodra er gevoelens bij komen vind ik wel dat je dat eerlijk moet vertellen.
ja zeker moet je dat dan vertellen maar er zijn toch al bepaalde gevoelens bij dan? en als er echt verliefd zijn bij komt kijken moet je gewoon stoppen met sexen. maar als je goede vrienden bent voel je je vertrouwd en eerlijkheid enzo.. dus je kunt dat dan gewoon tegen elkaar zeggen ja toch?
Oud 02-04-2003, 12:35
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Mjha, maar dat is toch wel volledig anders denk ik. Ik voel geen lust voor goede vrienden voor mij, en als ik dat toch zou doen, dan zou dat niet zijn omdat ik vriendschapgevoelens voor hem heb, het is gewoon lust, heeft niets met gevoelens te maken dan. Denk ik, want als je seks hebt met een goede vriend en toch doe je het met "bepaalde" gevoelens, denk ik dat je 'r verliefd op bent.

sexen;
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:18
blacky
blacky is offline
Citaat:
AtHell schreef op 02-04-2003 @ 12:24:
Tja en je lust moet af en toe ook aandacht krijgen. Ennuh ik heb eigenlijk geen bezwaar tegen sex met een goede vriend....sexrelatie moet kunnen toch?
Oud 04-04-2003, 17:35
Verwijderd
sex zou ik ook niet kunnen.. of meer dan zoenen.. vind ik te intiem..
maar ik heb wel een paar keer gezoend met een heel erg goede vriend van me..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:45
Stefan4you
Stefan4you is offline
Ik vind dat als je allebei wil.. en zeker weet dat je er geen spijt van krijgt.. waarom niet? Je kan wel jaren op de goeie persoon gaan zitten wachten maar je kan ook gewoon iemand nemen die je wel kent en die ook wil.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:15
Verwijderd
Als je jezelf een beetje onder controle hebt kan dat echt wel. Ik kan rustig bij mijn beste vriendin in één bed liggen, eventueel allebei naakt, zonder iets te proberen. Ik vind het dan wel heel fijn om bij haar te liggen maar het is niet zo dat ik mezelf niet kan beheersen. Als ze vantevoren zegt: er gebeurt niets, dan probeer ik dat ook niet.

In tegenstelling tot vele anderen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:58
Thomas
Thomas is offline
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik denk niet dat ik me op zo een moment kan beheersen. Het kan uiteraard wel want je moet gewoon beseffen dat je niet alleen seks hebt om de liefde oid. Vaak gaat het ook gewoon om de lust.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:00
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
je hebt 2 soorten sex:

sex voor de liefde en sex voor de lust.
Ik moet er niet aan denken om lang geen sex te hebben, ik heb ook een goeie vriend waar ik wel een sex mee heb, maar verder no strings attached, als hij een vriendin zou krijgen of ik een vriend is het ook gewoon over.
Oud 25-04-2003, 21:38
Verwijderd
Dat zou voor mij ook geen overbodige luxe zijn, al die opgekropte hormonen dreigen mijn juridische beoordelingsvermogen te beïnvloeden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2003, 03:51
maar
maar is offline
Een vriendinnetje van me had tot een paar weken terug echt ongelooflijk behoevende hormonen, zeg maar. Ze is toen met een vriend een sexrelatie begonnen, maar door dat intieme, dat tedere, dat speciale zijn ze inmiddels officieel 'samen'. Lijkt me een logische gang van zaken, wat ik zei: er moet ten eerste lichamelijke aantrekkingskracht zijn wil je een sexrelatie beginnen, en door die intimiteit groeit dat uit tot genegenheid wat ervoor zorgt dat je altijd bij diegene wil zijn } verliefd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten