Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
maar ik denk dat lust er sneller is als er ook liefde is (misschien ook niet hoor) en het vrijen zelf is veel intenser,je vrijt niet alleen om is goe van grond te gaan, maar ook omdat je om die persoon geeft, en je wil die ook meer doen genieten dan je zou doen met iemand waar je niet om geeft.
denkik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het komt minder vaak voor dat je echt verliefd bent. De daden, die je ook naar aanleiding van lust zou doen, zijn als je op de persoon waarmee je het doet verliefd bent veel leuker, mooier etc. En dát staat bekend als liefde ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar er zijn meer vrouwen dan mannen die zeggen dat liefde toch wel een beetje nodig is. En liefde is fijn,lust is fijn, maar gemengd zijn ze dubbel zo fijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind seks met 'n goede vriend(in) kunnen,als ze daar allebei geen problemen mee hebben. Maar van zodra er gevoelens bij komen vind ik wel dat je dat eerlijk moet vertellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Mjha, maar dat is toch wel volledig anders denk ik. Ik voel geen lust voor goede vrienden voor mij, en als ik dat toch zou doen, dan zou dat niet zijn omdat ik vriendschapgevoelens voor hem heb, het is gewoon lust, heeft niets met gevoelens te maken dan. Denk ik, want als je seks hebt met een goede vriend en toch doe je het met "bepaalde" gevoelens, denk ik dat je 'r verliefd op bent.
sexen; ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je jezelf een beetje onder controle hebt kan dat echt wel. Ik kan rustig bij mijn beste vriendin in één bed liggen, eventueel allebei naakt, zonder iets te proberen. Ik vind het dan wel heel fijn om bij haar te liggen maar het is niet zo dat ik mezelf niet kan beheersen. Als ze vantevoren zegt: er gebeurt niets, dan probeer ik dat ook niet.
In tegenstelling tot vele anderen. ![]() |
![]() |
|
je hebt 2 soorten sex:
sex voor de liefde en sex voor de lust. Ik moet er niet aan denken om lang geen sex te hebben, ik heb ook een goeie vriend waar ik wel een sex mee heb, maar verder no strings attached, als hij een vriendin zou krijgen of ik een vriend is het ook gewoon over.
|
Een vriendinnetje van me had tot een paar weken terug echt ongelooflijk behoevende hormonen, zeg maar. Ze is toen met een vriend een sexrelatie begonnen, maar door dat intieme, dat tedere, dat speciale zijn ze inmiddels officieel 'samen'. Lijkt me een logische gang van zaken, wat ik zei: er moet ten eerste lichamelijke aantrekkingskracht zijn wil je een sexrelatie beginnen, en door die intimiteit groeit dat uit tot genegenheid wat ervoor zorgt dat je altijd bij diegene wil zijn } verliefd.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrienden van het andere geslacht Lily Flower | 66 | 04-01-2008 13:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Beter een goede vriend Verwijderd | 0 | 01-04-2007 16:25 | |
Liefde & Relatie |
Slapen met een gewone vriend/vriendin binnen een relatie? Vip3r | 55 | 06-07-2006 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Vriend slaapt bij goede vriendin... *carmen* | 63 | 26-09-2005 23:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Proces MJ kalinho | 67 | 11-02-2005 22:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Van huilen voel je je beter......:confused: BeertjeM | 25 | 08-03-2002 14:58 |