Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() en wat die achterlijke brillen betreft, hij mag dan gesponsord worden en die dingen dus voor nop krijgen, neem niet weg dat je dan de lelijkste uit moet zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tja, het ziet er vaak niet echt mooi uit. Brillen in een kleur zijn vaak stukken mooier.....
Brillen of lenzenhmm zelf zou ik voor allebei keizen. Afhankelijk van mijn stemming/ wat ik die dag ga doen kan je dan kiezen. Een bril staat mij altijd wel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
't Zou praktisch zijn als daardoor de bril in het algemeen een beter imago kreeg, maar ik heb geen behoefte aan Jamai-kloontjes
![]() ![]() |
![]() |
|
*luistert toevallig net jamai liedje*
![]() ![]() ![]() ik denk wel dat jamai er een beetje voor gezorgd heeft dat de bril iets minder suf is geworden en dat er dus ook echt wel leuke brillen te krijgen zijn. ik denk niet dat er nu ineens allemaal jamai-kloontjes rond gaan lopen, want lang niet bij iedereen staat zo'n kunststof bril leuk en daarbij zullen gekleurde glazen nooit door veel mensen gedragen worden want dat is ontzettend onhandig en lang niet bij iedere brillenwinkel te krijgen...maar goed als de mensen waar zo'n bril wel leuk bij staat die nu ineens gaan dragen doordat jamai er ook een had, naja ik zie geen probleem, want t zijn wel hippe brillen ![]() *heeft er zelf ook 1 ![]() ![]()
|
![]() |
Jacques d'Ancona van de Soundmixshow had ook wekelijks een andere bril op zijn snufferd, en het is hem ook niet gelukt om de bril weer populair te maken. Ik ben zo blij met lenzen! Min vier en een half dat zijn en blijven jampotbodems, ook in een leuk montuur.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vandaag de dag Verwijderd | 500 | 31-01-2008 09:14 | |
De Kantine |
Namen-visie-topic =D Hayden | 500 | 14-06-2005 00:15 | |
Lifestyle |
De meest vreselijke dingen die ooit IN zijn geweest Verwijderd | 294 | 07-07-2004 18:21 | |
Lifestyle |
bril erwtje | 62 | 18-10-2003 21:58 | |
Films, TV & Radio |
The Tribe Anteverta | 500 | 23-06-2003 09:42 | |
Lifestyle |
Wat vind jij de meest walgelijke accesoire..? Hukkie | 132 | 19-04-2003 19:14 |