Oud 03-04-2003, 08:26
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik heb soms zelf van die onzekere buien en voel me dan erg vervelend tegenover mijn vriend.
Ook al weet ik dat hij er wel tegen kan, toch voel ik me dan niet echt fijn.

Nu is mijn vraag:
Kun jij afknappen op onzekerheid bij je vriend/vriendin?

Edit: Ik bedoel hiermee nier dat, ik onzeker ben qua persoonlijkheid/eigenschap. Ik durf veel, neem vaak initatief en ik ben vaak impulsief. Maar ik ben dus gewoon wel eens onzeker over relaties. Bang dat het weer zo afloopt als eerst. (Vorige vriendjes)

(Sorry, had het wat beter moeten uitleggen. )

Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 09:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2003, 08:50
blackfairy
blackfairy is offline
Ja... ik denk het wel.
ik zelf neem niet snel het initiatief, en als die jongen dan onzeker is zal hij dat ook niet doen. Het ligt er ook wel aan denk ik op wat voor manier. al is het zo dat hij in een groep erg zeker van zn zaak is en alleen beetje onzeker vind ik het minder erg, dan iemand die constant onzeker is..
trekt me gewoon niet zo aan...
Oud 03-04-2003, 08:53
FloatAZiggy
FloatAZiggy is offline
@ topic

Ja ik kan daarop afknappen. Op een gegeven moment komt er helemaal geen iniatief van de andere kant. Dan heb ik geen zin om daar constant moeite voor te doen.. daarom val ik ook meer op de spontane types
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 09:25
Tricks'
Tricks' is offline
ik kan daar persoonlijk niet op afknappen.. en ik weet heel zeker dat dat bij jou ook niet gaat gebeuren anja..

maar verder, ik kan me voorstellen dat je dat nu zo voelt, maar naar verloop van tijd gaat dat vast wel weg.. als je ziet dat dit vriendje niet zo is.. dat je t gewoon nogal kut hebt getroffen de vorige keren.
Oud 03-04-2003, 09:25
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
FloatAZiggy schreef op 03-04-2003 @ 09:53:
@ topic

Ja ik kan daarop afknappen. Op een gegeven moment komt er helemaal geen iniatief van de andere kant. Dan heb ik geen zin om daar constant moeite voor te doen.. daarom val ik ook meer op de spontane types
hmm, je leest denk ik niet goed wat ze typt.. ze neemt wel initiatief
Oud 03-04-2003, 09:27
FloatAZiggy
FloatAZiggy is offline
Citaat:
Ik zie het, in dat geval maakt het me niet uit. Een beetje onzekerheid daar is niks mis mee. Ik heb liever iemand die een beetje onzeker is dan super arrogant oid. Dus dat je soms niet weet hoe je met een bepaalde situatie moet omgaan, dat is niet zo'n groot probleem.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 09:28
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 03-04-2003 @ 10:25:
Ja, maar dat stukje naar Edit stond er pas later bij. Dat had hij nog niet gezien.
Oud 03-04-2003, 09:54
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Nee... zie dat niet echt als een afknapper.... Zolang ze maar weet wat ze wil...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:00
Verwijderd
Ik kreeg laatst nog te horen dat ik een "onzekere zeur" ben..
En dat terwijl hij me zelf over een aantal dingen wantrouwig en onzeker had gemaakt. Het was dus gewoon z'n eigen schuld en hij mag nog van geluk spreken dat ik zo lief ben om toch nog bij hem te blijven na alles wat ie heeft geflikt.. maar in plaats van dat ie dat waardeert en probeert m'n vertrouwen terug te winnen en te laten zien dat hij het waard is, scheldt ie me uit voor onzekere zeur. Tsja..dat kan ook..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:12
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-04-2003 @ 11:00:
Ik kreeg laatst nog te horen dat ik een "onzekere zeur" ben..
En dat terwijl hij me zelf over een aantal dingen wantrouwig en onzeker had gemaakt. Het was dus gewoon z'n eigen schuld en hij mag nog van geluk spreken dat ik zo lief ben om toch nog bij hem te blijven na alles wat ie heeft geflikt.. maar in plaats van dat ie dat waardeert en probeert m'n vertrouwen terug te winnen en te laten zien dat hij het waard is, scheldt ie me uit voor onzekere zeur. Tsja..dat kan ook..

Hmpf. Dat is echt mannentaal volgens mij. Vooral dat "zeur"gedeelte. Maar hij weet toch dat hij zo het risico loopt jou kwijt te raken? Beseft hij dat wel?

Opzich heb ik bij mijn vriendje niet veel dingen die mij onzeker maken. Maar het is gewoon iets wat door mijn verleden met relaties gekomen is. Als hij iets zegt, dan geloof ik hem. Maar soms (als ik dus in zo'n bui ben) wil ik er nog wel eens in mijn eigen gedachten een andere draai aan geven.
Oud 03-04-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 03-04-2003 @ 11:12:
Hmpf. Dat is echt mannentaal volgens mij. Vooral dat "zeur"gedeelte. Maar hij weet toch dat hij zo het risico loopt jou kwijt te raken? Beseft hij dat wel?
Ik weet niet of hij het echt beseft.. het lijkt me nogal moeilijk om het niet te beseffen..
Maar het lijkt er meer op dat het hem niet zoveel kan schelen.. zo van "als ze blijft is het mooi, maar ik wil er niet teveel voor hoeven doen..laat haar het werk maar doen, laat haar maar lekker moeite hebben met deze relatie..zolang ik maar nix hoef te doen om haar te helpen"
Citaat:

Opzich heb ik bij mijn vriendje niet veel dingen die mij onzeker maken. Maar het is gewoon iets wat door mijn verleden met relaties gekomen is. Als hij iets zegt, dan geloof ik hem. Maar soms (als ik dus in zo'n bui ben) wil ik er nog wel eens in mijn eigen gedachten een andere draai aan geven.
Ow. dat heb ik ook hoor
En jongens zeggen dan vaak "ik hoef toch niet te boeten voor wat zij hebben gedaan..?"
Maar zo is het helemaal niet.. ik beoordeel jongens juist op wat ze zélf verkeerd doen en daar word ik wantrouwig van.

Maargoed..wanneer je bij hem bent en hij zegt iets, dan wil je hem heel graag geloven, het voelt zo goed, enz...en dan geloof je hem ook. Maar wanneer je er dan nog eens overnadenkt, dan denk je "hey..".
Dat heb ik ook altijd. En ik vind niet dat jongens daarop af hoeven knappen. Zo'n jongen heeft een relatie met jou, hij krijgt een kans. Hij krijgt de kans om te laten zien dat hij wél te vertrouwen is, dat hij de moeite waard is en dat hij jou ook de moeite waard vindt. Als hij dan op zoiets afknapt dan heeft hij blijkbaar geen zin om er al te veel moeite voor te doen..

Ik zou me er maar geen zorgen over maken als ik jou was.
Een lieve jongen die het serieus meent zal er voor je zijn en z'n best doen om te laten zien dat hij je niet in de steek zal laten. Helaas moet ik zo'n jongen nog tegenkomen, maarjah
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:36
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Een beetje toch wel, zeker als het blijft aanslepen (en dan heb ik het over onzekerheid over je relatie).
Een ex van me was ook heel onzeker wat dat betreft: hij zei telkens dat alles wat mooi is, niet lang duurt, of dat hij er zeker van was dat ik bij hem zou weggaan of hem bedriegen ofzo. Wel, dat is echt een domper op je verliefdheid/liefde.
Het was een soort neerwaartse spiraal, want hoe meer hij zo'n dingen zei, hoe meer ik me afkeerde van hem, dus hoe meer hij zulke dingen begon te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:38
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Nou. Ok. ZO negatief denk ik ook niet. Ik heb gewoon soms zo'n bui. En op dat moment voel ik me gewoon vervelend.
Maar meer en deels geniet ik juist van de relatie en mijn vriendje.
Oud 03-04-2003, 10:41
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 03-04-2003 @ 11:38:
Nou. Ok. ZO negatief denk ik ook niet. Ik heb gewoon soms zo'n bui. En op dat moment voel ik me gewoon vervelend.
Maar meer en deels geniet ik juist van de relatie en mijn vriendje.
Geniet er nog maar verder van dan, en gun je vriendje vaak het voordeel van de twijfel, anders maak je het vooral jezelf moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 11:03
Ellennnn
Ellennnn is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 03-04-2003 @ 09:26:
Ik heb soms zelf van die onzekere buien en voel me dan erg vervelend tegenover mijn vriend.
Ook al weet ik dat hij er wel tegen kan, toch voel ik me dan niet echt fijn.

Nu is mijn vraag:

Edit: Ik bedoel hiermee nier dat, ik onzeker ben qua persoonlijkheid/eigenschap. Ik durf veel, neem vaak initatief en ik ben vaak impulsief. Maar ik ben dus gewoon wel eens onzeker over relaties. Bang dat het weer zo afloopt als eerst. (Vorige vriendjes)

(Sorry, had het wat beter moeten uitleggen. )

ik heb dat zelf ook dus ik zal er niet op afknappen. Ik heb niet zoveel geluk gehad in mijn vorige relaties en die liepen vaak verkeerd af waardoor ik erg veel moeite heb om mensen te vertrouwen. Ik heb nu 11 maand met mijn vriend en heb daar soms nog steeds wel eens moeite mee. Heeft er ook mee te maken dat ik nu vreselijk gestressd ben doordat het zo druk is op school en ik hem gewoon echt nodig heb. Ik ben daardoor snel jaloers. Ik heb dan inderdaad als voordeel dat mijn vriend erg zeker is van zichzelf en mij er wel doorheen helpt. Dat scheelt echt en ik kan me wel voorstellen dat wanneer je iemand treft die zelf onzeker is dat dat dan niet werkt.
Oud 03-04-2003, 11:29
Sadly drawn boy
Sadly drawn boy is offline
Nee, helemaal niet.
ik vind een beetje onzekerheid juist schattig. Niet op een pesterige manier bedoeld.
Maar het heeft gewoon iets liefs...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 11:30
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Sadly drawn boy schreef op 03-04-2003 @ 12:29:
*
Wat een lieve nickname
Oud 03-04-2003, 11:32
Thomas
Thomas is offline

Ja, dat kan ik zeker. Ik wil wel graag dat mijn vriendin ongeveer even sterk in haar schoenen staat als ik. Ze moeten dus gewoon behoorlijk sterk zijn. Het kan voor mij iig zeker wel een afknapper ziin.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:37
Hawahaai
Hawahaai is offline

Ligt eraan... In eerste instantie niet, ik ben zelf altijd ook behoorlijk onzeker, dus ik vind dat heel begrijpelijk en helemaal niet erg, maar als dit te lang duurt, is het wel verrekte irritant...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 13:27
Verwijderd
Als hij heeeeel erg onzeker is wel.
maar gewoon wat onzekerheid is heel normaal bij de meeste mensen. ik denk dat iedereen dat wel heeft.
ik heb t wel ns.. nu al veel minder dan eerst, gewoon omdat mn vriend zo lief voor me is. en hij was ook heel onzeker en hij heeft ook veel meer zelfvertrouwen door mij gekregen enzo. dus ik denk dat je elkaar wel kan helpen daarmee, maar als een jongen echt heel erg onzeker is en telkens zit te zeiken daarover ofzo, dan zou ik daar zeker op afknappen..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 03-04-2003 @ 11:36:
Een beetje toch wel, zeker als het blijft aanslepen (en dan heb ik het over onzekerheid over je relatie).
Een ex van me was ook heel onzeker wat dat betreft: hij zei telkens dat alles wat mooi is, niet lang duurt, of dat hij er zeker van was dat ik bij hem zou weggaan of hem bedriegen ofzo. Wel, dat is echt een domper op je verliefdheid/liefde.
Het was een soort neerwaartse spiraal, want hoe meer hij zo'n dingen zei, hoe meer ik me afkeerde van hem, dus hoe meer hij zulke dingen begon te zeggen.
dat bedoel ik dus..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 13:55
Loezzel
Loezzel is offline
Een beetje onzekerheid is niet erg, maar als hij altijd onzeker is en 10 x per minuut blijft zeggen dat ie bang is mij kwijt te raken, dan heb ik zo iets van: aaaah, watje!!!
Maar een klein beetje onzekerheid is gezond. En als ie gewoon af en toe zegt dat ie bang is mij kwijt te raken, omdat ik zo super ben, dan vind ik dat superlief!!!!
Oud 03-04-2003, 19:24
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 03-04-2003 @ 14:55:
Een beetje onzekerheid is niet erg, maar als hij altijd onzeker is en 10 x per minuut blijft zeggen dat ie bang is mij kwijt te raken, dan heb ik zo iets van: aaaah, watje!!!
Maar een klein beetje onzekerheid is gezond. En als ie gewoon af en toe zegt dat ie bang is mij kwijt te raken, omdat ik zo super ben, dan vind ik dat superlief!!!!
hehe precies.
Ik kan best tegen wat onzekerheid van een jongen.. vind het juist soms wel iets liefs hebben zo. Maar als hij echt contstant of heel vaak onzeker is, en idd blijft zeggen dat hij bang is mij kwijt te raken.. en wat ik ook zeg het helpt niet.. tja dan knap ik idd wel af ja.
Maar meestal kun je zoiets voordat je echt iets begint mayb al aanvoelen..
Oud 03-04-2003, 19:43
Verwijderd
Zo lang die onzekerheid niet overheerst zou ik er niet op afknappen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:46
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik ben wel eens op iemand afgeknapt omdat zij te onzeker was, ja. Ze was onzeker over alles, het was overheersend.
Oud 03-04-2003, 21:54
Multilot
Multilot is offline
in het begin niet... Dan heeft het wel iets liefs.
Als het langer duurt, zou de relatie geen zin meer hebben, want dan zou ik die jongen helemaal overlopen... Das niet de bedoeling he...
Oud 03-04-2003, 22:40
Unexplained
Unexplained is offline
Nouja...onzekerheid...

Ze moet wel enigszins stevig in haar schoenen staan. Ik ben wel eens bot, en daar moet ze gewoon tegen kunnen. Anders heeft aanpappen weinig zin.
Oud 03-04-2003, 22:42
Sadly drawn boy
Sadly drawn boy is offline
Citaat:
Hukkie schreef op 03-04-2003 @ 12:30:
Wat een lieve nickname
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:08
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Sadly drawn boy schreef op 03-04-2003 @ 23:42:
schattig

*nutteloos*
Oud 04-04-2003, 11:34
655321
655321 is offline
ligt eraan hoe lang het doorgaat. In het begin probeer ik het tegen te spreken en allemaal lieve dingen te zeggen, daarna komt de knuffel fase en als het dan nog neit over is word ik wel sjaggerijnig. maar das pas na like.. 3 uur ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:07
AtHell
AtHell is offline
Daar kan ik zeker op afknappen, ok het kan heel schattig zijn maar ik heb toch graag een vriendin die weet wat ze wil en zeker van zichzelf is. Gewoon lekker een bitch .
Oud 04-04-2003, 12:46
DEChengst
DEChengst is offline
Ik zie niet in wat je met iemand moet die onzeker is. Een relatie met iemand die niet sterk in de schoenen staat is gedoemd om te mislukken.
Oud 04-04-2003, 13:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ligt eraan hoe onzeker... Ik geloof het bijvoorbeeld nooit als ik te horen krijg dat ik er leuk uitzie (ok, dat ik leuke kleren aan heb wel, maar niet als ik er leuk uitzie)... Dat kan me 20 miljoen keer gezegd worden, maar dan zal ik er nog steeds aan twijfelen of dat gemeend is...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 03-04-2003 @ 09:26:
Nu is mijn vraag:
Nee, ik vind het wel lief.
Het moet natuurlijk niet té erg worden, want dan word je er enigszins gek van. Maar een beetje onzekerheid is schattig.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 08:00
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Bedankt voor de reacties.

Het was bij mij dus echt een "bui" (doordat ik niet zo lekker in mijn vel zat), want nu kijk ik er weer anders tegenaan. (Dat wil zeggen positief) Maargoed.
Oud 07-04-2003, 15:25
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Mensen die onzeker zijn blijven vaak lang alleen. Als ik om me heen kijk zie dat overal zo zijn. Dus dan zal het wel een afknapper zijn.
Oud 07-04-2003, 17:52
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 03-04-2003 @ 11:12:
Als hij iets zegt, dan geloof ik hem. Maar soms (als ik dus in zo'n bui ben) wil ik er nog wel eens in mijn eigen gedachten een andere draai aan geven.
Dit herken ik echt wel! Irritant.. Ik maak mezelf er alleen maar gek mee en reageer het op hem af..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:57
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
Piccola schreef op 07-04-2003 @ 18:52:
Dit herken ik echt wel! Irritant.. Ik maak mezelf er alleen maar gek mee en reageer het op hem af..
Uhuh. Ik probeer meestal als ik zo'n bui heb het van me af te schrijven, en hem er niet mee lastig te vallen.

Maar sinds dit weekend weet ik wel dat ik eigenlijk helemaal niet onzeker hoef te zijn.
Oud 07-04-2003, 22:44
poesiefox
poesiefox is offline
Liever onzeker dan arrogant hoor! En die onzekerheid wordt toch steeds minder, nou dan.
Oud 07-04-2003, 23:13
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-04-2003 @ 23:44:
Liever onzeker dan arrogant hoor! En die onzekerheid wordt toch steeds minder, nou dan.
Arrogantie ook hoor.

Beide zijn even erg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten