Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kreeg laatst nog te horen dat ik een "onzekere zeur" ben..
![]() En dat terwijl hij me zelf over een aantal dingen wantrouwig en onzeker had gemaakt. Het was dus gewoon z'n eigen schuld en hij mag nog van geluk spreken dat ik zo lief ben om toch nog bij hem te blijven na alles wat ie heeft geflikt.. maar in plaats van dat ie dat waardeert en probeert m'n vertrouwen terug te winnen en te laten zien dat hij het waard is, scheldt ie me uit voor onzekere zeur. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmpf. Dat is echt mannentaal volgens mij. Vooral dat "zeur"gedeelte. Maar hij weet toch dat hij zo het risico loopt jou kwijt te raken? Beseft hij dat wel? Opzich heb ik bij mijn vriendje niet veel dingen die mij onzeker maken. Maar het is gewoon iets wat door mijn verleden met relaties gekomen is. Als hij iets zegt, dan geloof ik hem. Maar soms (als ik dus in zo'n bui ben) wil ik er nog wel eens in mijn eigen gedachten een andere draai aan geven.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het lijkt er meer op dat het hem niet zoveel kan schelen.. zo van "als ze blijft is het mooi, maar ik wil er niet teveel voor hoeven doen..laat haar het werk maar doen, laat haar maar lekker moeite hebben met deze relatie..zolang ik maar nix hoef te doen om haar te helpen" ![]() Citaat:
![]() En jongens zeggen dan vaak "ik hoef toch niet te boeten voor wat zij hebben gedaan..?" Maar zo is het helemaal niet.. ik beoordeel jongens juist op wat ze zélf verkeerd doen en daar word ik wantrouwig van. Maargoed..wanneer je bij hem bent en hij zegt iets, dan wil je hem heel graag geloven, het voelt zo goed, enz...en dan geloof je hem ook. Maar wanneer je er dan nog eens overnadenkt, dan denk je "hey..". Dat heb ik ook altijd. En ik vind niet dat jongens daarop af hoeven knappen. Zo'n jongen heeft een relatie met jou, hij krijgt een kans. Hij krijgt de kans om te laten zien dat hij wél te vertrouwen is, dat hij de moeite waard is en dat hij jou ook de moeite waard vindt. Als hij dan op zoiets afknapt dan heeft hij blijkbaar geen zin om er al te veel moeite voor te doen.. Ik zou me er maar geen zorgen over maken als ik jou was. ![]() Een lieve jongen die het serieus meent zal er voor je zijn en z'n best doen om te laten zien dat hij je niet in de steek zal laten. Helaas moet ik zo'n jongen nog tegenkomen, maarjah ![]() |
![]() |
|
Een beetje toch wel, zeker als het blijft aanslepen (en dan heb ik het over onzekerheid over je relatie).
Een ex van me was ook heel onzeker wat dat betreft: hij zei telkens dat alles wat mooi is, niet lang duurt, of dat hij er zeker van was dat ik bij hem zou weggaan of hem bedriegen ofzo. Wel, dat is echt een domper op je verliefdheid/liefde. Het was een soort neerwaartse spiraal, want hoe meer hij zo'n dingen zei, hoe meer ik me afkeerde van hem, dus hoe meer hij zulke dingen begon te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als hij heeeeel erg onzeker is wel.
maar gewoon wat onzekerheid is heel normaal bij de meeste mensen. ik denk dat iedereen dat wel heeft. ik heb t wel ns.. nu al veel minder dan eerst, gewoon omdat mn vriend zo lief voor me is. en hij was ook heel onzeker en hij heeft ook veel meer zelfvertrouwen door mij gekregen enzo. dus ik denk dat je elkaar wel kan helpen daarmee, maar als een jongen echt heel erg onzeker is en telkens zit te zeiken daarover ofzo, dan zou ik daar zeker op afknappen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een beetje onzekerheid is niet erg, maar als hij altijd onzeker is en 10 x per minuut blijft zeggen dat ie bang is mij kwijt te raken, dan heb ik zo iets van: aaaah, watje!!!
Maar een klein beetje onzekerheid is gezond. En als ie gewoon af en toe zegt dat ie bang is mij kwijt te raken, omdat ik zo super ben, dan vind ik dat superlief!!!! ![]()
||
Citaat:
Ik kan best tegen wat onzekerheid van een jongen.. vind het juist soms wel iets liefs hebben zo. Maar als hij echt contstant of heel vaak onzeker is, en idd blijft zeggen dat hij bang is mij kwijt te raken.. en wat ik ook zeg het helpt niet.. tja dan knap ik idd wel af ja. Maar meestal kun je zoiets voordat je echt iets begint mayb al aanvoelen..
|
Ik zie niet in wat je met iemand moet die onzeker is. Een relatie met iemand die niet sterk in de schoenen staat is gedoemd om te mislukken.
|
Ligt eraan hoe onzeker... Ik geloof het bijvoorbeeld nooit als ik te horen krijg dat ik er leuk uitzie (ok, dat ik leuke kleren aan heb wel, maar niet als ik er leuk uitzie)... Dat kan me 20 miljoen keer gezegd worden, maar dan zal ik er nog steeds aan twijfelen of dat gemeend is...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar sinds dit weekend weet ik wel dat ik eigenlijk helemaal niet onzeker hoef te zijn. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
SPOED seks, onzekerheid, hoe ver gaan xv1309 | 18 | 24-02-2016 09:42 | |
Psychologie |
alle problemen van onzeker luna-23 | 12 | 27-12-2011 14:53 | |
Seksualiteit |
Onzeker Livin'Life | 47 | 22-10-2008 16:59 | |