Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 16:42
F.I.N.E
F.I.N.E is offline
Ik begon veel te msn-en met een jongen die ik van een forum kende. Uiteindelijk volgde er een eerste ontmoeting. We hadden het hartstikke naar ons zin enzo, niets aan de hand.
Hij vond me daarna ook leuk en ik hem ook wel. Hij beweerde zelfs heel erg verliefd te zijn.
Toen kwam er een tweede ontmoeting en ik kreeg te horen dat hij nix meer voor me voelde. Een dag later kreeg ik te horen dat hij afgeknapt was op mascara en omdat ik een rokje aan had (helemaal niet kort ofzo) met laarsjes eronder (zonder hak, helemaal dicht en tot een stuk onder m'n knie).
Gewoon, hele nette laarsjes, niets mis mee.

Hij kende me toen al hartstikke goed, hij wist dat ik veel make-up droeg uit onzekerheid en dat ik absoluut niet 1 of andere goedkope slet was.

Wat vinden jullie hiervan? Juist als je iemands karakter al kent, elkaar al eerder gezien hebt... en dan afknapt op zoiets...een rokje is toch juist hartstikke vrouwelijk... en wat moet je er anders onder dragen? Van die ouwe-wijven schoenen ofzo?

Jullie mening graag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2003, 16:45
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik denk dat het een smoes is en dat er een andere reden is
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:47
Verwijderd
flutsmoes

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:50
Angeles
Angeles is offline
Ik denk dat de verliefdheid dan toch nog niet zo diep zat. Het is jammer, maar helaas, in het begin, als het allemaal nog heel erg pril is, kan het makkelijk weer overgaan.

Ik zou me niet druk maken over je rokje en je mascara. Waarschijnlijk probeerde hij ook gewoon maar een verklaring te geven voor het feit dat hij nu al niet meer verliefd was. Blijf jezelf, het is jammer van deze jongen, maar er komt wel weer een andere.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:01
Talon
Talon is offline
als hij het zo erg zou vindne, zou hij toch een doekje kunnen pakken en die makep af kunnen vegen

of beter nog.. weglikken
Oud 15-02-2003, 17:05
Verwijderd
Jah, dikke onzin. Als je verliefd bent, knap je daar niet meer op af.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:05
F.I.N.E
F.I.N.E is offline
okee, ik zal er nog iets aan toe voegen. Er kwam dus een periode dat we vrienden waren, meer niet.
Toen kwam er een derde, vriendschappelijke ontmoeting. Zo mogelijk had ik zelfs meer mascara op. En ik had zo'n truitje aan waar je schouders bloot zijn (zo'n band die je naar beneden schuift langs je bovenarmen....en dat je dan je bh-bandjes ook opzij moet schuiven omdat het er anders raar uitziet).

Nou in ieder geval, toen zei hij ineens weer dat hij me wel heel erg leuk vond
Moet ik dat nou geloven, of niet?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:06
F.I.N.E
F.I.N.E is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Inderdaad, dat dacht ik dus ook.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:18
Studentje
Studentje is offline
Wees blij dat je er nu al achter bent dat hij niks voor jou is.
Oud 15-02-2003, 18:19
Elisaaa
Elisaaa is offline
Ja mee eens. Dit ventje is niks voor jou. Als jij make-up wilt dragen, dan mag je dat zelf weten. Als ie het niet mooi vindt, of hij vindt dat je te veel gebruikt, dan kan ie je dat tocg gewoon zeggen. Maar ik vind het een dom smoesje dat ie om zo'n reden op je afknapt. Meid, zit er niet over in. Bovendien, de meeste jongens vinden een rokje en van die laarzen hartstikke leuk (ik ken in mijn omgeving genoeg jongens die het zelfs helemaal fantastisch vinden!!!!)
Liefs, Elisa
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:56
Verwijderd
klinkt nogal alsof t een sukkel is.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:58
lauriaantj
lauriaantj is offline
[COLOR=darkred]Ik vind het triest van die jongen!!! Als hij beweert heeft dat ie verliefd op je is en hij knapt af op een rok een make-up kan hij nooit verliefd zijn geweest!!!

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:07
Verwijderd
Dan was hij dus niet echt verliefd...hoewel op zich verliefdheid ook best over kan gaan door een bepaald 'verborgen gebrek' van de persoon. Ik kan me wel voorstellen dat ik verliefd ben op een meisje waarbij ik later tot de ontdekking kom dat ze 'iets' heeft waar ik heel erg op afknap. Dan wordt de verliefdheid dus echt wel minder. Dat is helemaal niet hypocriet ofzo, dat kan best.

Verliefdheid is niet onaantastbaar, kan door verschillende factoren beïnvloed worden. Het is niet zo dat als je eenmaal verliefd bent, je dan ook maar álles van die persoon pikt...wel meer dan normaal, maar zeker niet álles.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:33
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Wat is dat voor kerel dan? Wat voor kleren vind hij wel leuk?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 21:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
volgens mij liegt ie dat ie barst en kon ie gewoon geen betere smoes verzinnen dan dat. erg zwak.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 21:35
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Persoonlijk vind ik makeup ook gigantisch smerig om aan te zien...

Ik kan me best wel voorstellen dat wanneer iemand bij een tweede ontmoeting, d´r "ziet" maar dan helemaal dicht geplamuurd, daar op afknapt.....

Ik snap werkelijk waar niet waarom eerlijk uitkomen voor je mening hypocriet is?....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 21:45
Gothic
Gothic is offline
Dit verhaal komt me ontzettend bekend voor...

Maar ik denk dat diegene gewoon zichzelf wilde beschermen... en wel gewoon verliefd was
Oud 15-02-2003, 21:53
shut*up
shut*up is offline
o ja, dat vind ik dus altijd zo dom he, mannen die zeggen dat make-up lelijk is en liever naturel willen.. dat zijn meestal de mannen die niet eens zien dat je opgemaakt bent.. tuurlijk is er wat voor te zeggen dat plamuurlagen niet mooi zijn maar mascara accentueerd alleen maar je ogen en verbergt verder nix ofzo...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 02:07
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Ik snap werkelijk waar niet waarom eerlijk uitkomen voor je mening hypocriet is?....
Het is gewoon een eerlijke afwijzing. Veel (vaak simpele, nogal romantische mensen) willen dat niet inzien, en gooien het eerder op 'hij was niet verliefd op je'-achtige stellingen.

Mensen moeten gewoon niet zeiken en inzien dat uiterlijk zeker wel een grote afknapper kan zijn, ook al ben je echt verliefd.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 10:22
F.I.N.E
F.I.N.E is offline
Citaat:
nare man schreef:
Het is gewoon een eerlijke afwijzing. Veel (vaak simpele, nogal romantische mensen) willen dat niet inzien, en gooien het eerder op 'hij was niet verliefd op je'-achtige stellingen.

Mensen moeten gewoon niet zeiken en inzien dat uiterlijk zeker wel een grote afknapper kan zijn, ook al ben je echt verliefd.
Maar....hij had me al eens gezien.
Dus volgens jou is het ook niet gek dat een jongen, die tot over z'n oren verliefd is, afknapt op het lichaam van een meisje (wanneer ze voor de eerste keer sex hebben, ofzo)? (=maar een voorbeeld)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 10:43
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
F.I.N.E schreef:
Dus volgens jou is het ook niet gek dat een jongen, die tot over z'n oren verliefd is, afknapt op het lichaam van een meisje (wanneer ze voor de eerste keer sex hebben, ofzo)? (=maar een voorbeeld)
Dat kan gebeuren, maar voordat je met iemand naar bed gaat heb je toch wel ongeveer door hoe de ander zijn of haar lichaam eruitziet?

Citaat:
nare man schreef:
hoewel op zich verliefdheid ook best over kan gaan door een bepaald 'verborgen gebrek' van de persoon. Ik kan me wel voorstellen dat ik verliefd ben op een meisje waarbij ik later tot de ontdekking kom dat ze 'iets' heeft waar ik heel erg op afknap
In dit geval hadden ze elkaar al eerder ontmoet en ik vind het ook vreemd dat hij bij die 3e ontmoeting je opeens wel weer leuk vond.

Ik denk eigenlijk dat hij niet weet of hij wel of niet wat van je wil (buiten vriendschap) en dat het overwegend niet is, maar toch kansen wil creeren.
Oud 16-02-2003, 11:46
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
nare man schreef:

Maar hij had haar al gezien met make up. Toen was hij juist verliefd op haar geworden. Dat is wel merkwaardig.

Bovendien heb ik in ieder geval niet gezegd dat hij niet verliefd was, alleen dat de verliefdheid wellicht (nog) niet zo diep zat.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 11:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Dan was hij dus niet echt verliefd...hoewel op zich verliefdheid ook best over kan gaan door een bepaald 'verborgen gebrek' van de persoon. Ik kan me wel voorstellen dat ik verliefd ben op een meisje waarbij ik later tot de ontdekking kom dat ze 'iets' heeft waar ik heel erg op afknap. Dan wordt de verliefdheid dus echt wel minder. Dat is helemaal niet hypocriet ofzo, dat kan best.

Verliefdheid is niet onaantastbaar, kan door verschillende factoren beïnvloed worden. Het is niet zo dat als je eenmaal verliefd bent, je dan ook maar álles van die persoon pikt...wel meer dan normaal, maar zeker niet álles.
Nee, dat is zo. Maar zoiets als zulke kleren? En helemaal als hij haar al had gezien met veel make-up en toen wél verliefd op haar was, volgens hem...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Persoonlijk vind ik makeup ook gigantisch smerig om aan te zien...

Ik kan me best wel voorstellen dat wanneer iemand bij een tweede ontmoeting, d´r "ziet" maar dan helemaal dicht geplamuurd, daar op afknapt.....

Omdat hij haar daarvoor ook al met make up had gezien, en haar toen wel leuk vond!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:16
mill's mess
mill's mess is offline
Citaat:
Morgan schreef:
mmm, als ik verliefd ben zou ik daar zeker wel op kunnen afknappen. De verliefdheid blijft er misschien nog wel enigzins, maar ik zou er toch nog eens een keer flink over nadenken of dat dan wel het juiste meisje voor mij is. Ik vind een rokje/laarzen/ make-up alles behalve mooi.
Mja, mijn mening en misschien ook wel van die jongen.
Hetzelfde als die jongen opeens met zwartgeverfd haar, zwarte kleding, zwarte make-up op komt dagen zou voor velen ook een afknapper zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
mill's mess schreef:
mmm, als ik verliefd ben zou ik daar zeker wel op kunnen afknappen. De verliefdheid blijft er misschien nog wel enigzins, maar ik zou er toch nog eens een keer flink over nadenken of dat dan wel het juiste meisje voor mij is. Ik vind een rokje/laarzen/ make-up alles behalve mooi.
Hetzelfde als die jongen opeens met zwartgeverfd haar, zwarte kleding, zwarte make-up op komt dagen zou voor velen ook een afknapper zijn.
Als je al verliefd bent? Ik kan me het niet voorstellen, helemaal als ze al in die stijl kleren (van die beetje dozige ) had bij de vorige ontmoeting en hij toen verliefd op haar werd.

En jongens met donkere makeup... *kwijlt* Als hij het goed op heeft gedaan kan dat zoooo mooi zijn he.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:44
mill's mess
mill's mess is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als je al verliefd bent? Ik kan me het niet voorstellen, helemaal als ze al in die stijl kleren (van die beetje dozige ) had bij de vorige ontmoeting en hij toen verliefd op haar werd.

Tuurlijk is het een beetje vreemd als hij haar al in die stijl had gezien, maar dat betwijfel ik. Ik denk niet dat hij alleen op de lading make-up zou afknappen als ze er voor de rest een leuk truitje en broek bij aan heeft (zoals bij de derde ontmoeting), dat rokje en die laarzen doen t hem, ik denk dat je dat toch een bepaald image geeft --> afknapper

En jongens met donkere makeup... *kwijlt* Als hij het goed op heeft gedaan kan dat zoooo mooi zijn he.
Tja, dit is helemaal waar, je kan het tuurlijk mooi vinden. Toch kan dit voor velen een enorme afknapper zijn als je dacht dat hij bv. een hele normale rustige jongen was en hij blijkt vervolgens een gothic/ black-metalfreak te zijn. Ik zou er toch wel even van schrikken.
Nja, ik hoop maar dat je begrijpt wat ik bedoel.

ow, er staat ook nog een stukje tussen je quote, ik ben niet zo handig in dat quoten

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 12:46.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:16
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
nog npooit gehoord dat iemand daar op afknapt
weet zeker dat je wel wat beters kan krijgen!!!!
Suc6.....
En je vind wel weer iemand anders ....!!!
Die niet zo'n domme smoes heeft...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
mill's mess schreef:
als je dacht dat hij bv. een hele normale rustige jongen was en hij blijkt vervolgens een gothic/ black-metalfreak te zijn.
het kan toch een hele normale rustige gothic/blackmetalfreak zijn?

f.i.n.e. , ik denk dat die jongen gewoon niet zo goed weet wat-ie wil, of misschien schrok hij later van het feit dat hij verliefd op je was... of is hij een tijdje verliefd geweest op iemand anders, en wilde hij een reden aan je noemen, en gooide hij maar gewoon met het eerste dat in zijn hoofd opkwam
maar waarom vraag je t niet aan hemzelf? Op een lieve manier dan he
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:00
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
F.I.N.E schreef:
Ik begon veel te msn-en met een jongen die ik van een forum kende. Uiteindelijk volgde er een eerste ontmoeting. We hadden het hartstikke naar ons zin enzo, niets aan de hand.
Hij vond me daarna ook leuk en ik hem ook wel. Hij beweerde zelfs heel erg verliefd te zijn.
Toen kwam er een tweede ontmoeting en ik kreeg te horen dat hij nix meer voor me voelde. Een dag later kreeg ik te horen dat hij afgeknapt was op mascara en omdat ik een rokje aan had (helemaal niet kort ofzo) met laarsjes eronder (zonder hak, helemaal dicht en tot een stuk onder m'n knie).

Hij kende me toen al hartstikke goed, hij wist dat ik veel make-up droeg uit onzekerheid en dat ik absoluut niet 1 of andere goedkope slet was.

Wat vinden jullie hiervan? Juist als je iemands karakter al kent, elkaar al eerder gezien hebt... en dan afknapt op zoiets...een rokje is toch juist hartstikke vrouwelijk... en wat moet je er anders onder dragen? Van die ouwe-wijven schoenen ofzo?

Jullie mening graag.
Ik denk dat die jongen het idd maar een beetje loopt te verzinnen of je op een andere manier tegen vind vallen maar er daar niet eerlijk voor uit durft te komen.
Trouwens ik vind een rokje en laarzen juist harstikke leuk en dat is het ook Ik houd er juist niet van als meisjes mannenkleding dragen of idd oudewijvenkleding..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:04
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Jongens met donkere make-up?? AAAARGH! Die gasten zie ik hier ook al bij mij op school lopen echt géén gezicht. En dan ook nog van die laarzen/kisten met plateauzolen ofzoiets Verder helemaal in het zwart en van die kettingen aan hun schoeisel. Ze zouden uit Unreal gestapt kunnen zijn.

Het is maar wat je mooi vind..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:20
Verwijderd
vergeet em
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:55
Verwijderd
Citaat:
F.I.N.E schreef:
Maar....hij had me al eens gezien.
Nou, misschien heb ik het in de door jou gequote post wat cru gezegd (ik was net thuis van uitgaan en behoorlijk aangeschoten), maar het berust wel redelijk op waarheid.

Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt: ik vond een bepaald meisje heel erg leuk (ik weet niet of ik verliefd op haar was, maar goed ik was erg gek op haar), en op een gegeven moment kwam ze in de kroeg met een bepaalde, redelijk ordi-uitziende outfit. Daar knapte ik behoorlijk op af. In die zin kan ik het me dus goed voorstellen.

Als die jongen écht smoorverliefd is, en hij knapt af op het lichaam van het meisje waar hij gek op is, dan is hij niet echt smoorverliefd op haar. Deze jongen zéi het misschien wel, maar ik denk dat hij het niet 100% meende, net zoals ik niet 100% verliefd was toen het meisje waar ik het over had met haar truitje aan binnenkwam.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 08:03
F.I.N.E
F.I.N.E is offline
Citaat:
mill's mess schreef:
ja, maar dan is het echt een complete verandering van stijl. Ik heb inderdaad weleens aan jongens gevraagd of ze me nog leuk zouden vinden als ik er "gothic" bijliep (ik sta altijd te kijken in etalages waar die jurken hangen enzo, ik vind het zooo mooi, inclusief hele zwarte make-up en zwart haar), en ik heb ze gewoon horen zeggen dat ze het echt niet leuk zouden vinden..dat ze in ieder geval nooit op me afgestapt zouden zijn. En me daardoor ook wel minder leuk zouden vinden, of helemaal niet meer.

Maarre.. "of het het juiste meisje is".. ik zag er heus niet uit als een hoer ofzo. Het was echt een heel normaal rokje. En het raakt me, want ja... je gaat iemand ontmoeten, probeert er leuk uit te zien, en dan krijg je zoiets...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 08:08
F.I.N.E
F.I.N.E is offline
Citaat:
Morgan schreef:
ik heb geen dozige kleren!

Nou op de eerste ontmoeting had ik een spijkerbroek aan, met lichtblauw truitje . Toen vond iedat ik er leuker uitzag dan hij had verwacht, omdat hij een foto van me kende waar ik iets donkers aanhad. Nou ja...blaat...ik vind het maar lomp. Ik vind zijn kleding ook echt niet mooi maar ik kan er tenminste (ik wou doorheen kijken schrijven, maar dat is weer zo... ) overheen(?) kijken. Ik wist al hoe hij was enzo, nou ja, wat boeit mij die kleding dan.

Hetzelfde zou dan toch andersom moeten gelden, hij wist dat ik niet 1 of andere oppervlakkige trut was ofzo (hoop ik).
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:37
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
F.I.N.E schreef:
[BIk vind zijn kleding ook echt niet mooi[/B]
Wat voor kleding draagt-ie dan?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:47
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
wat een vage gast is dat zeg?! hahah misschien kan ie nie voor zijn geaardheid uitkomen ofzo? al mijn vrienden vinden het te gek als een meisje een rok aan heeft en laarsjes. Dus ik snap em nie echt maja,.. ik moest echt lachen toen ik dit las!
1. t moet een smoes zijn dat ie je niet leuk vind
2. volgende keer dan maar een broek aan
Succes ermee meid! hah echt wazig
Oud 17-02-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
F.I.N.E schreef:

Jullie mening graag.
wat een mafkees
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Jongens met donkere make-up?? AAAARGH! Die gasten zie ik hier ook al bij mij op school lopen echt géén gezicht. En dan ook nog van die laarzen/kisten met plateauzolen ofzoiets Verder helemaal in het zwart en van die kettingen aan hun schoeisel. Ze zouden uit Unreal gestapt kunnen zijn.

Het is maar wat je mooi vind..
Het moet wel mooi opgedaan zijn, natuurlijk (daar gaat het vaak mis bij jongens) en misschien vind ik het irl wel helemaal niet mooi... maar in films en op foto's enzo - wauw. Echt heel ... mooi, meisjesachtig bijna.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:07
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
kleinmeisje17 schreef:
al mijn vrienden vinden het te gek als een meisje een rok aan heeft en laarsjes. Dus ik snap
Ik ook.. Logisch
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:10
*LL*
*LL* is offline
Ik vind het een beetje een vage reden dan hoor.......miss. wel een smoes....want het gaat zowiezo het meeste om je innerlijjk.....zal wel iets anders aan de hand zijn ja......
Oud 17-02-2003, 19:12
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Het moet wel mooi opgedaan zijn, natuurlijk (daar gaat het vaak mis bij jongens) en misschien vind ik het irl wel helemaal niet mooi... maar in films en op foto's enzo - wauw. Echt heel ... mooi, meisjesachtig bijna.
Kweenie hoor, maar ik zou er niet graag meisjesachtig willen uitzien Heb je misschien een voorbeeldje??
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:15
Orion16
Orion16 is offline
En als ik écht verliefd zou zijn op een meisje dan zou me het een worst wezen of ze op dat moment nu aan kwam lopen in een pyama, ik zou allang blij zijn geweest dat ik haar zag
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:24
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
zoals m'n zus zegt, 'n flutsmoes zelfs
Oud 17-02-2003, 19:34
F.I.N.E
F.I.N.E is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
En als ik écht verliefd zou zijn op een meisje dan zou me het een worst wezen of ze op dat moment nu aan kwam lopen in een pyama, ik zou allang blij zijn geweest dat ik haar zag
ja, daarom. En als het nou een superhoerig rokje was, maar het was juist heel netjes, helemaal niet kort. Nou ja, ik blijf het herhalen, maar ik begrijp het gewoon niet.
"Je zag er goedkoop uit", dat waren zijn woorden.
Daar word ik nou niet bepaald blij van. Het was totaal geen goedkope kleding ofzo en gewoon vrouwelijk en netjes.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:56
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
F.I.N.E schreef:

"Je zag er goedkoop uit", dat waren zijn woorden.
Klote zeg, op zo'n manier kun je iemand echt kwetsen ja.. Dat zeg je toch niet?? Al was je niet verliefd. En trouwens wat droeg-ie zelf dan??? Daar ben ik heel benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:02
F.I.N.E
F.I.N.E is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Klote zeg, op zo'n manier kun je iemand echt kwetsen ja.. Dat zeg je toch niet?? Al was je niet verliefd. En trouwens wat droeg-ie zelf dan??? Daar ben ik heel benieuwd naar.
geen rokje in ieder geval

Uhm, ik weet niet precies meer..hele gewone kleren, geen merkkleding ofzo. Maakt allemaal niet uit, maar ik hou niet zo van strakke kleren. Gewoon, 1 of andere spijkerbroek ofzo, bestwel strak. Maar niet dat hij er aandacht aan had besteed ofzo. Misschien verwachtte hij van mij dat ik ook niet echt aandacht aan m'n uiterlijk zou besteden, ik weet niet. Hij zag er in ieder geval niet verzorgd uit ofzo. Maar ik kijk daar overheen, het maakte mij niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:08
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
F.I.N.E schreef:
geen rokje in ieder geval

Uhm, ik weet niet precies meer..hele gewone kleren, geen merkkleding ofzo. Maakt allemaal niet uit, maar ik hou niet zo van strakke kleren. Gewoon, 1 of andere spijkerbroek ofzo, bestwel strak. Maar niet dat hij er aandacht aan had besteed ofzo. Misschien verwachtte hij van mij dat ik ook niet echt aandacht aan m'n uiterlijk zou besteden, ik weet niet. Hij zag er in ieder geval niet verzorgd uit ofzo. Maar ik kijk daar overheen, het maakte mij niet zoveel uit.
Niet lullig bedoeld, maar dan lijkt me 't zo'n typ dat het allemaal maar best vind iig niet iets speciaals.. Erg jammer.. Ik had iig wel moeite gedaan als ik die jongen was! Misschien moet je 'm gewoon laten varen want ik vind het persoonlijk nogal een kutactie, ik bedoel zo reageer je sowieso niet als je verliefd bent!

Misschien moet je gewoon iemand anders gaan ontmoeten
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:45
sas_andrea
sas_andrea is offline
er kunnen natuurlijk ook andere dingen een rol spelen... wie weet wat er allemaal in de tussentijd gebeurd is? hoe zat t tussen jullie in de tijd tussen de tweede en derde ontmoeting? goed of minder? als t goed zat, ja... dan is t een eikel. zat t al minder, dan is t toch haast al logisch? dan voldoe jij niet aan zijn verliefd-beeld/ideaal-beeld qua innerlijk en uiterlijk. (anders zou t immers niet zo goed zitten) agh ja, das mijn mening.
Reageren

Regels voor berichten