Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus volgens jou is het ook niet gek dat een jongen, die tot over z'n oren verliefd is, afknapt op het lichaam van een meisje (wanneer ze voor de eerste keer sex hebben, ofzo)? (=maar een voorbeeld) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik denk eigenlijk dat hij niet weet of hij wel of niet wat van je wil (buiten vriendschap) en dat het overwegend niet is, maar toch kansen wil creeren.
||
![]() |
Citaat:
Bovendien heb ik in ieder geval niet gezegd dat hij niet verliefd was, alleen dat de verliefdheid wellicht (nog) niet zo diep zat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mja, mijn mening en misschien ook wel van die jongen. Hetzelfde als die jongen opeens met zwartgeverfd haar, zwarte kleding, zwarte make-up op komt dagen zou voor velen ook een afknapper zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En jongens met donkere makeup... *kwijlt* Als hij het goed op heeft gedaan kan dat zoooo mooi zijn he. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nja, ik hoop maar dat je begrijpt wat ik bedoel. ![]() ow, er staat ook nog een stukje tussen je quote, ik ben niet zo handig in dat quoten Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 12:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
f.i.n.e. , ik denk dat die jongen gewoon niet zo goed weet wat-ie wil, of misschien schrok hij later van het feit dat hij verliefd op je was... of is hij een tijdje verliefd geweest op iemand anders, en wilde hij een reden aan je noemen, en gooide hij maar gewoon met het eerste dat in zijn hoofd opkwam maar waarom vraag je t niet aan hemzelf? Op een lieve manier dan he |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens ik vind een rokje en laarzen juist harstikke leuk en dat is het ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is maar wat je mooi vind.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt: ik vond een bepaald meisje heel erg leuk (ik weet niet of ik verliefd op haar was, maar goed ik was erg gek op haar), en op een gegeven moment kwam ze in de kroeg met een bepaalde, redelijk ordi-uitziende outfit. Daar knapte ik behoorlijk op af. In die zin kan ik het me dus goed voorstellen. Als die jongen écht smoorverliefd is, en hij knapt af op het lichaam van het meisje waar hij gek op is, dan is hij niet echt smoorverliefd op haar. Deze jongen zéi het misschien wel, maar ik denk dat hij het niet 100% meende, net zoals ik niet 100% verliefd was toen het meisje waar ik het over had met haar truitje aan binnenkwam. |
![]() |
||
Citaat:
Maarre.. "of het het juiste meisje is".. ik zag er heus niet uit als een hoer ofzo. Het was echt een heel normaal rokje. En het raakt me, want ja... je gaat iemand ontmoeten, probeert er leuk uit te zien, en dan krijg je zoiets... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nou op de eerste ontmoeting had ik een spijkerbroek aan, met lichtblauw truitje . Toen vond iedat ik er leuker uitzag dan hij had verwacht, omdat hij een foto van me kende waar ik iets donkers aanhad. Nou ja...blaat...ik vind het maar lomp. Ik vind zijn kleding ook echt niet mooi maar ik kan er tenminste (ik wou doorheen kijken schrijven, maar dat is weer zo... ![]() Hetzelfde zou dan toch andersom moeten gelden, hij wist dat ik niet 1 of andere oppervlakkige trut was ofzo (hoop ik). |
![]() |
|
wat een vage gast is dat zeg?! hahah misschien kan ie nie voor zijn geaardheid uitkomen ofzo? al mijn vrienden vinden het te gek als een meisje een rok aan heeft en laarsjes. Dus ik snap em nie echt maja,.. ik moest echt lachen toen ik dit las!
1. t moet een smoes zijn dat ie je niet leuk vind 2. volgende keer dan maar een broek aan Succes ermee meid! hah echt wazig
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Je zag er goedkoop uit", dat waren zijn woorden. Daar word ik nou niet bepaald blij van. Het was totaal geen goedkope kleding ofzo en gewoon vrouwelijk en netjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Uhm, ik weet niet precies meer..hele gewone kleren, geen merkkleding ofzo. Maakt allemaal niet uit, maar ik hou niet zo van strakke kleren. Gewoon, 1 of andere spijkerbroek ofzo, bestwel strak. Maar niet dat hij er aandacht aan had besteed ofzo. Misschien verwachtte hij van mij dat ik ook niet echt aandacht aan m'n uiterlijk zou besteden, ik weet niet. Hij zag er in ieder geval niet verzorgd uit ofzo. Maar ik kijk daar overheen, het maakte mij niet zoveel uit. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien moet je gewoon iemand anders gaan ontmoeten ![]() |
![]() |
|
er kunnen natuurlijk ook andere dingen een rol spelen... wie weet wat er allemaal in de tussentijd gebeurd is? hoe zat t tussen jullie in de tijd tussen de tweede en derde ontmoeting? goed of minder? als t goed zat, ja... dan is t een eikel. zat t al minder, dan is t toch haast al logisch? dan voldoe jij niet aan zijn verliefd-beeld/ideaal-beeld qua innerlijk en uiterlijk. (anders zou t immers niet zo goed zitten) agh ja, das mijn mening.
|
![]() |
|
|