Afgelopen week zijn er een heleboel dingen gebeurd, en nu ben ik vreselijk in de war.
ik heb met een jongen gezoend (waar ik verliefd op ben) toen we enigzins aangeschoten waren (volgens anderen gewoon stomdronken, maar ik wist nog wel wat ik deed enzo).
de volgende ochtend ontliep hij me eerst, maar ik ben gewoon naar hem toegegaan en gedaan alsof er niets aan de hand was, dus daarna deedie weer normaal. 's avonds dronk hij toen helemaal niet.
de dag daarna, savonds, was hij ook nuchter, maar toen hebben we samen de hele nacht samen gezeten (we waren een week op excursie, vandaar) en gepraat en gelachen enzo, en hij zat aldoor complimentjes te maken, en wou dat ik bij hem op schoot kwam zitten, en hij zei dat hij de zoen wel over wou doen. maar ik zei van ik zoen niet met mensen die niet verliefd op mij zijn, dus dat hebben we niet nog een keer gedaan.
nou goed, en nu kijktie me dus de hele tijd aan en maakt nog steeds lieve opmerkingen enzo, maar ik wete niet meer wat hij nou eigenlijk wil...
dus:
Waarom doet hij zo?
Kan het zijn dat hij het niet durft toe te geven of niet?
En wat moet ik nu doen?