Oud 11-04-2003, 17:54
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hoi,

Nou ik denk dat jullie het wel begrijpen.
Mijn vriend is sinds gister op reis in zijn eentje, ik moet zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben dat hij helemaal alleen Zuid-Amerika is gegaan. Maar uh tja, ik vind het ook wel behoorlijk kut, ik mis hem nu al ontzettend. Ik zit ook soms echt zo van: Hoe kom ik @@*$* die tijd door? Ik zie hem normaal elke week, ben nog nooit zo lang van hem gescheiden geweest dus ik ben het helemaal niet gewend. Ik heb ook al veel afgesproken met mensen, afleiding enzo.
Maar nu is mijn vraag, wie heeft dit ook gehad, en hoe zijn jullie daarmee omgegaan?
Thanks alvast
Oud 11-04-2003, 18:24
Laïs
Laïs is offline
Ik heb het nog nooit voorgehad en het lijkt me verschrikkelijk .

als ik al mensen mis die ik normaal kan zien
Oud 11-04-2003, 18:33
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik vind het ook wel verschrikkelijk ja maarja wat doe je dr aan? Ik ontzeg het hem niet. Groot gelijk heeft hij, met zijn 21 jaren, ik zou hetzelfde doen. Maar ik mis hem wel heel erg
Oud 11-04-2003, 18:47
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Tis moeiljk maar je moet maar zo denken hij doet iets wat hij echt heel graag wilt hij mist jou waarschijnlijk ook heel erg gewoon zoveel mogelijk contact hebben voor zo ver dat kan en erg uitzien na de keer dat je hem weer ziet.

Sterkte in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 08:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het is heel vervelend voor jou, ik kan 't me wel indenken... Maar met bellen enzo (ik neem aan dat ie dat toch wel ooit kan doen?) kom je die 7 weken denk ik wel door... 2 maandjes moet te doen zijn...
Citaat:
Maar nu is mijn vraag, wie heeft dit ook gehad, en hoe zijn jullie daarmee omgegaan?
Ik heb dit -nog- niet gehad, maar mijn vriend gaat misschien na zijn stage een half jaar of een jaar in het buitenland werken, dat is hij nu aan het beslissen... Natuurlijk heb ik liever dat hij gewoon hier blijft, maar ik vind het niet eerlijk tegenover hem en zijn toekomst om mij in die beslissing mee te wegen...
Echt heel dubbel
*sorry, hier heb je NIX aan...*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 09:12
Last Resort
Last Resort is offline
Ik heb zoiets wel gehad..., en tsja, je kunt dr weinig aan doen. Ik hoor weleens van mensen dat ze hun vriend(in) eigenlijk helemaal niet missen.., dat lijkt me nog veel erger
Oud 12-04-2003, 14:30
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hehe ik mis hem wel..en of hij mij mist, ik denk het ook, hij kwam gister even online (internet cafe), hebben we ff gepraat enzo.
Bellen zit er niet in denk ik, veels te duur. En HaWaHaai, je hebt gelijk dat je je vriend zn toekomst niks in de weg wilt leggen, dat vond ik zelf dus ook...Ik kan er niks tegen doen.
Maar goed, ik hoop op meer reacties!
Oud 12-04-2003, 16:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 12-04-2003 @ 10:12:
Ik hoor weleens van mensen dat ze hun vriend(in) eigenlijk helemaal niet missen..
Dat zal bij mij niet gebeuren Ik vind 't nu al jammer als ik hem 2 dagen niet zie...
Citaat:
je hebt gelijk dat je je vriend zn toekomst niks in de weg wilt leggen, dat vond ik zelf dus ook...Ik kan er niks tegen doen.
Maar dan blijft het dubbel... en dat irriteert me heel erg op dit moment, ik heb het idee dat ik niet 'gewoon' daar over na kan denken, wat hij zal kiezen, en hoe het zal zijn als hij inderdaad gaat...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 17:35
Verwijderd
Aanschouw, de hulpeloze afhankelijkheid van een persoon aan het andere. Dat is toch niet gezond.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 17:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-04-2003 @ 18:35:
Aanschouw, de hulpeloze afhankelijkheid van een persoon aan het andere. Dat is toch niet gezond.
Ik wil niet zeggen dat ik niet zonder hem kan... Ik wil zeggen dat ik hem wel heel erg zou gaan missen... Natuurlijk is het rationeel gezien raar dat iemand 'niet zonder een bepaalde persoon zou kunnen', maar als je verliefd bent...
Of vat ik je opmerking nu verkeerd op?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 12:15
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-04-2003 @ 18:35:
Ik kan heus wel zonder hem, afhankelijkheid is een groot woord.
Ik ga hem alleen erg missen, maar ik heb verder ook een eigen leven..hoor!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten