Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
what about de volgende tactiek: instemmen met een dergelijke relatie, het een paar weken volhouden en dan afhaken onder het mom van 'ik kan het niet, ik begin je te leuk te vinden' zodat hij/zij er even aan geproeft heeft en wel net zo lang dat het naar meer smaakt ![]()
Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 12:40. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ja ik denk wel dat ik dat zou doen. Als ik verliefd ben op iemand, dan wil ik bij diegene zijn, knuffelen, zoenen, enz. Waarschijnlijk zou ik er op dat moment niet bij nadenken dat hij niet hetzelfde voor mij voelt, of ik zou heel naief blijven geloven dat dat gevoel "vanzelf wel komt".
Ach, dan heb je tenminste een leuke tijd gehad samen en wie weet waar het nog tot leidt?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik weet niet of ik het zo doen, rationeel gezien niet maar ja, liefde en verstand samen
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet doen.
1. Ik ben veel kwetsbaarder in deze 'seksrelatie' omdat ik wel verliefd ben op hem en hij niet op mij. 2. Ik ben geen slet op afroep. 3. Wat is de kans dat hij verliefd wordt? 4. Ik hou mezelf aan het lijntje. (ja, hij wordt heus wel verliefd op me) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Net zoals jou redenatie zei ik ook tegen mezelf van ey beter iets dan niets en vond het ook fijn.. maar ik dacht niet zo over het feit van kwestie van tijd omdat ik zijn standpunt precies wist en ik dat ook zeker wel besefte. Diep van binnen verlangde ik de eerste keer dat we "zoiets" begonnen toch wel naar meer maar weet nu inmiddels dat dat gewoon nooit meer zal gebeuren. Ik ben voordat ik ermee begon namelijk 2x wel "echt" met hem gegaan. Wat ik nu zeker wel kan zeggen is dat als jij diegene bent die waarschijnlijk toch meer gevoel erin legt als de ander je het het beste niet kan doen. Je maakt jezelf gek en twijifelt enorm.. Want oke je wilt graag bij hem zijn en als je dan bij hem bent voel jeje geweldig.. maar zodra je alleen bent en erover na gaat denken wordt je gek. Tenminste dat had ik. Accepteer het feit dat het niets wordt/ zal worden en ga door met je leven en ga niet aan haar/hem hangen, dat scheelt jou een hoop pijn ![]()
Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 19:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou wel een sexrelatie kunnen aangaan. Ik kan mijn gevoelens daar best voor blokkeren. Sex en liefde hoeven helemaal niet samen te gaan.
|
nee, ik zou het denk ik niet doen. als ik op dat moment nuchter zou kunnen nadenken. ik weet dat ik 't in zulke situaties wel zou doen, omdat ik verliefd op diegene ben. maar ik zou er achteraf waarschijnlijk wel spijt van hebben. ja, dat is 'n slechte eigenschap.
|
![]() |
|
![]() |
eigenlijk als ik m'n gezond verstand zou gebruiken zou ik nee zeggen,maar als je echt heel verliefd bent en je hebt de kans dat te doen dan zou ik et toch niet kunnen laten hoor,alhoewel ik me achteraf dan enorm rot zou voelen omdat ie weer weg is na de sex en denk dat je je dan wel erg alleen zou voelen
|
![]() |
|
![]() |
Ik was eens verliefd op iemand, en diegene wilde wel een seksrelatie met me. Nou, dat was fijn. Ik helemaal gek van die jongen, krijgt ie op een gegeven moment een vriendin. En toen was mijn hart gebroken. Ik wil dus nooit meer een seksrelatie met iemand voor wie ik gevoelens heb. Het is of een liefdesrelatie, of geen relatie.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
help me... ben hopeloos.. ik en mn beste vriend hadden zoiets.. tot ik meer voor hem begon te voelen, maar ik ging ervan uit dat dat wat we hadden een relatie was, we misten elkaar voortdurend, belden, zagen elkaar.. voelden ons aangetrokken, kusten, gingen verder, maakten plezier, hadden intieme gesprekken.. tot .. bleek dat hij zich enkel aangetrokken voelt en een heel goeie vriendin in me vindt........... wat nu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik zou het wel doen, als ik bij hem ben zou ik me fantastisch voelen en hopen dat hij ook iets in mij ziet maar als ik weer alleen ben en mijn gedachten de vrije loop op kan gaan ,zou ik me kut kut kut voelen.
En ik weet dat op voorhand, maar toch doe ik het altijd weer. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, natuurlijk niet. Ik laat me echt niet zo openlijk gebruiken, daar krijg ik alleen maar heel veel spijt en verdriet van.
Een jongen die weet wat je voor hem voelt, maar nix voor jou voelt, zou zo eerlijk moeten zijn om te zeggen "ik voel nix voor je, ik wil je geen pijn doen." Maar als hij dan toch sex met je wil, maakt hij gewoon misbruik van de situatie. Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 08:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ripper
|
Ik zit er nu dus midden in en eigk bevalt het me wel.. het is gezellig & leuk en als we samen zijn vind ik hem alleen maar heel erg schattig zonder dat er verliefde-gevoelens bij komen kijken.
Alleen als ik dan niet bij hem ben ga ik wel aan um denken en mezelf aanpraten dat ik hem meer dan leuk alleen vind, terwijl ik zelf ook wel weet dat dat niet zo is. Best moeilijk... Ook raar: we hebben een vrije relatie, maar ik zal echt niet met iemand anders gaan zoenen.. geen behoefte aan ook.. dat is toch eigk best vaag.. niet dat we er echt een afspraak over gemaakt hebben, maar het *mag* dus wel.. Hmm.. ik weet niet of ik hier nou mee door moet gaan... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Vriendin van mij heeft dat ook. Ik denk dat veel mensen dat nog wel hebben ...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga jij nou maar lekker aan je puberpikkie trekken en val ons alsjeblieft niet meer lastig. Je bent vréselijk irritant, die undercovers hebben we nu echt wel gezien. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|