Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2003, 21:56
Eurydice
Eurydice is offline
Dus omdat hij/zij geen vaste relatie wil... En dan bedoel ik in de zin van vriendschap en zoenen (en evt. meer) als je daar allebei zin in hebt, maar geen vastigheid.. (dus niet alleen maar zoenen en verder een oppervlakkig contact ofzo!)

Aan de ene kant zou ik het wel doen.. iets is beter dan niets en misschien beseft hij na een tijdje wel dat hij me leuker vind dan hij dacht, dus dat het slechts een kwestie van tijd is!

Aan de andere kant word ik niet graag gebruikt als oproepkracht... Dus ik weet het niet en hoor graag jullie mening!!
Oud 11-04-2003, 22:00
Quiana
Quiana is offline
Nee.

Als 'k op iemand verliefd ben, wil ik belangrijk
voor diegene zijn, een relatie hebben,
niet slechts een seksspeeltje dat uit de kast
gehaald wordt wanneer de zin (van beide kanten) er is.

Bovendien zou ik nog altijd twijfelen;
'misschien wordt het toch iets!'.
Krijg dan teveel onzekerheid..
Oud 11-04-2003, 22:03
king112
king112 is offline
Kan!
Maar de kans dat je gewoon gebruikt wordt is zo groot
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 22:05
king112
king112 is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 11-04-2003 @ 23:00:
Nee.

Inderdaad zij heeft een goed punt als je echt verliefd bent moet je dit niet doen!
Als je niet verliefd bent kan er niks mis mee zijn!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 22:06
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 23:25
Manuzhai
Manuzhai is offline
Als je hem/haar leuk vindt moet je dit serieus niet doen. Ik heb wel beetje ervaring ermee, en de situatie wordt alleen maar heel vervelend want hopeloos hoopgevend.
Oud 11-04-2003, 23:29
Verwijderd
Ja. Neuken en daarna hard gedumpt worden is beter dan eeuwig verliefd blijven op iemand en vervolgens zien hoe ze door een ander geneukt wordt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 23:34
Verwijderd
Ja. Dan had ik tenminste íets van hem. Ik word schijtziek van het niks doen met mensen-op-wie-ik-crush.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 23:44
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-04-2003 @ 00:40:
Gelukkig hebben we elkaar nu.
ja precies, zo kan het uitpakken, dan zou ik mezelf iets aandoen dat ik die kans niet gegrepen heb...

what about de volgende tactiek: instemmen met een dergelijke relatie, het een paar weken volhouden en dan afhaken onder het mom van 'ik kan het niet, ik begin je te leuk te vinden' zodat hij/zij er even aan geproeft heeft en wel net zo lang dat het naar meer smaakt dus een verpakte vorm van hard2get spelen..

Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 12:40.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 08:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-04-2003 @ 23:05:
Inderdaad zij heeft een goed punt als je echt verliefd bent moet je dit niet doen!
Als je niet verliefd bent kan er niks mis mee zijn!
exactely my point... alleen "kan er niks mis mee zijn" ben ik t niet mee eens...
Oud 12-04-2003, 10:43
Yolcu
Yolcu is offline
Ja ik denk wel dat ik dat zou doen. Als ik verliefd ben op iemand, dan wil ik bij diegene zijn, knuffelen, zoenen, enz. Waarschijnlijk zou ik er op dat moment niet bij nadenken dat hij niet hetzelfde voor mij voelt, of ik zou heel naief blijven geloven dat dat gevoel "vanzelf wel komt".

Ach, dan heb je tenminste een leuke tijd gehad samen en wie weet waar het nog tot leidt?
Oud 12-04-2003, 11:27
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
Unique schreef op 12-04-2003 @ 11:43:
Ja ik denk wel dat ik dat zou doen. Als ik verliefd ben op iemand, dan wil ik bij diegene zijn, knuffelen, zoenen, enz. Waarschijnlijk zou ik er op dat moment niet bij nadenken dat hij niet hetzelfde voor mij voelt, of ik zou heel naief blijven geloven dat dat gevoel "vanzelf wel komt".

Ach, dan heb je tenminste een leuke tijd gehad samen en wie weet waar het nog tot leidt?
dat vind/doe ik ook! is wel rlx hor, voel me nog steeds goed
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 11:40
wissie
wissie is offline
Nee, dat lijkt mij helemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:11
Thomas
Thomas is offline
Nee, juist als ik verliefd op iemand zou zijn dan zou dat een reden voor me zijn om geen seksrelatie te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:25
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 11-04-2003 @ 23:00:
Nee.

Helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:46
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Ohw ohw.. ik heb het zelfs een keertje gedaan. Maarja liefde maakt blind he.
En voor de mensen die erover na zitten te denken: niet doen want het breekt je hart echt en de waarheid is hard!!
Oud 12-04-2003, 13:05
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
CraZyLaDy schreef op 12-04-2003 @ 13:46:
Ohw ohw.. ik heb het zelfs een keertje gedaan. Maarja liefde maakt blind he.
En voor de mensen die erover na zitten te denken: niet doen want het breekt je hart echt en de waarheid is hard!!
Oké, maar wist je toen ook van te voren dat het echt niks ging worden? Was hij daar wel duidelijk over geweest of liet hij het een beetje vaag in het midden?
Oud 12-04-2003, 13:08
Veenbes
Veenbes is offline
Ik weet niet of ik het zo doen, rationeel gezien niet maar ja, liefde en verstand samen ... het lijkt me niet zo'n goed idee, na een tijdje wil je toch 'meer' dan alleen seks en wanneer die ander dat niet wil dan ga je je denk ik heel eenzaam en gebruikt voelen.
Oud 12-04-2003, 14:36
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 12-04-2003 @ 14:08:
Ik weet niet of ik het zo doen, rationeel gezien niet maar ja, liefde en verstand samen ... het lijkt me niet zo'n goed idee, na een tijdje wil je toch 'meer' dan alleen seks en wanneer die ander dat niet wil dan ga je je denk ik heel eenzaam en gebruikt voelen.
ja maar ik heb het dus ook over een vriendschap die een iets andere inhoud krijgt. Wel de lusten, niet de lasten. Als je naast de lusten ook nog gewoon met elkaar om kan gaan en dat het niet steeds uitdraait op het voeden van die lusten (god, wat verwoord ik dat toch weer mooi ) dan heb je toch ook dat 'meer'... alleen niet in de zin van een monogame relatie.. jah ik weet het ook niet hoor
Oud 12-04-2003, 14:43
Verwijderd
Ik zou het niet doen.

1. Ik ben veel kwetsbaarder in deze 'seksrelatie' omdat ik wel verliefd ben op hem en hij niet op mij.
2. Ik ben geen slet op afroep.
3. Wat is de kans dat hij verliefd wordt?
4. Ik hou mezelf aan het lijntje. (ja, hij wordt heus wel verliefd op me)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 12-04-2003 @ 00:44:
what about de volgende tactiek: instemmen met een dergelijke relatie, het een paar weken volhouden en dan afhaken onder het mom van 'ik kan het niet, ik begin je te leuk te vinden' zodat hij/zij er even aan geproeft heeft en wel net zo lang dat het naar meer smaakt dus een verpakte vorm van hard2get spelen..
een gevaarlijk en waarschijnlijk pijnlijk (voor 1 iemand) spelletje...
Oud 12-04-2003, 19:14
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 11-04-2003 @ 22:56:
Dus omdat hij/zij geen vaste relatie wil... En dan bedoel ik in de zin van vriendschap en zoenen (en evt. meer) als je daar allebei zin in hebt, maar geen vastigheid.. (dus niet alleen maar zoenen en verder een oppervlakkig contact ofzo!)

Aan de ene kant zou ik het wel doen.. iets is beter dan niets en misschien beseft hij na een tijdje wel dat hij me leuker vind dan hij dacht, dus dat het slechts een kwestie van tijd is!

Aan de andere kant word ik niet graag gebruikt als oproepkracht... Dus ik weet het niet en hoor graag jullie mening!!
Ehmzz wat ik heb gedaan kun je eigenlijk wel zo omschrijven als hoe jij dat hebt gedaan (naja ik was niet echt verliefd, maar vond hem zeker leuker dan anderen) Voelde me alleen zeker niet een oproepkracht moet ik erbij vermelden, want wilde het zelf ook graag.
Net zoals jou redenatie zei ik ook tegen mezelf van ey beter iets dan niets en vond het ook fijn.. maar ik dacht niet zo over het feit van kwestie van tijd omdat ik zijn standpunt precies wist en ik dat ook zeker wel besefte. Diep van binnen verlangde ik de eerste keer dat we "zoiets" begonnen toch wel naar meer maar weet nu inmiddels dat dat gewoon nooit meer zal gebeuren. Ik ben voordat ik ermee begon namelijk 2x wel "echt" met hem gegaan.

Wat ik nu zeker wel kan zeggen is dat als jij diegene bent die waarschijnlijk toch meer gevoel erin legt als de ander je het het beste niet kan doen. Je maakt jezelf gek en twijifelt enorm.. Want oke je wilt graag bij hem zijn en als je dan bij hem bent voel jeje geweldig.. maar zodra je alleen bent en erover na gaat denken wordt je gek. Tenminste dat had ik. Accepteer het feit dat het niets wordt/ zal worden en ga door met je leven en ga niet aan haar/hem hangen, dat scheelt jou een hoop pijn !

Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 08:27
sas_andrea
sas_andrea is offline
nee, absoluut niet! als ik verliefd op diegene ben, wil ik meer voor hem betekenen dan alleen maar sex. ik zou natuurlijk wel een vriendschap met hem aangaan, maar een sexrelatie: I don't think so.
Oud 13-04-2003, 11:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-04-2003 @ 00:29:
Ja. Neuken en daarna hard gedumpt worden is beter dan eeuwig verliefd blijven op iemand en vervolgens zien hoe ze door een ander geneukt wordt.
En zo is het maar net!

Ik zou wel een sexrelatie kunnen aangaan. Ik kan mijn gevoelens daar best voor blokkeren. Sex en liefde hoeven helemaal niet samen te gaan.
Oud 13-04-2003, 11:51
SpiT
SpiT is offline
nee, ik zou het denk ik niet doen. als ik op dat moment nuchter zou kunnen nadenken. ik weet dat ik 't in zulke situaties wel zou doen, omdat ik verliefd op diegene ben. maar ik zou er achteraf waarschijnlijk wel spijt van hebben. ja, dat is 'n slechte eigenschap.
Oud 13-04-2003, 14:23
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
eigenlijk als ik m'n gezond verstand zou gebruiken zou ik nee zeggen,maar als je echt heel verliefd bent en je hebt de kans dat te doen dan zou ik et toch niet kunnen laten hoor,alhoewel ik me achteraf dan enorm rot zou voelen omdat ie weer weg is na de sex en denk dat je je dan wel erg alleen zou voelen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik was eens verliefd op iemand, en diegene wilde wel een seksrelatie met me. Nou, dat was fijn. Ik helemaal gek van die jongen, krijgt ie op een gegeven moment een vriendin. En toen was mijn hart gebroken. Ik wil dus nooit meer een seksrelatie met iemand voor wie ik gevoelens heb. Het is of een liefdesrelatie, of geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 23:43
Indo4ever
Indo4ever is offline
Liefde overspoelt de rationele geest...

dus ja ...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:09
Verwijderd
nee..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 11:57
AtHell
AtHell is offline
Ach zo'n 'special friend' is natuurlijk nooit verkeerd.
Oud 15-04-2003, 11:58
Mark
Mark is offline
ja.
Oud 15-04-2003, 15:41
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:

help me... ben hopeloos.. ik en mn beste vriend hadden zoiets.. tot ik meer voor hem begon te voelen, maar ik ging ervan uit dat dat wat we hadden een relatie was, we misten elkaar voortdurend, belden, zagen elkaar.. voelden ons aangetrokken, kusten, gingen verder, maakten plezier, hadden intieme gesprekken.. tot .. bleek dat hij zich enkel aangetrokken voelt en een heel goeie vriendin in me vindt........... wat nu ik hou van hem.. als ik hem nog eens zie zal die aantrekking er zeker weer zijn
Oud 15-04-2003, 16:18
Laïs
Laïs is offline
Ik zou het wel doen, als ik bij hem ben zou ik me fantastisch voelen en hopen dat hij ook iets in mij ziet maar als ik weer alleen ben en mijn gedachten de vrije loop op kan gaan ,zou ik me kut kut kut voelen.
En ik weet dat op voorhand, maar toch doe ik het altijd weer.
Oud 15-04-2003, 17:33
Verwijderd
Morgan's woorden zijn de mijne.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:48
MissMorena
MissMorena is offline
begin er nooit aan is slecht sexen met iemand waar je nix mee heb.. sommige gaan dan misbruik van je maken echt verkeerd
sex als je met hem hebt ofzow maar niet met een persoon waar je"verliefd"op bent..

Adios Miss Morena
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 08:22
Verwijderd
Nee, natuurlijk niet. Ik laat me echt niet zo openlijk gebruiken, daar krijg ik alleen maar heel veel spijt en verdriet van.

Een jongen die weet wat je voor hem voelt, maar nix voor jou voelt, zou zo eerlijk moeten zijn om te zeggen "ik voel nix voor je, ik wil je geen pijn doen." Maar als hij dan toch sex met je wil, maakt hij gewoon misbruik van de situatie.

Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 08:24.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:33
Severus
Severus is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-04-2003 @ 00:29:
Agreed.

Ripper
Oud 16-04-2003, 11:06
Verwijderd
nou ligt eraan, t si beter voor die jongen om dan ook maar meteen iets verders met me te nemen, aangezien ik de hele dag door sex wil hebben.... tja
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 00:59
Eurydice
Eurydice is offline
Ik zit er nu dus midden in en eigk bevalt het me wel.. het is gezellig & leuk en als we samen zijn vind ik hem alleen maar heel erg schattig zonder dat er verliefde-gevoelens bij komen kijken.

Alleen als ik dan niet bij hem ben ga ik wel aan um denken en mezelf aanpraten dat ik hem meer dan leuk alleen vind, terwijl ik zelf ook wel weet dat dat niet zo is. Best moeilijk... Ook raar: we hebben een vrije relatie, maar ik zal echt niet met iemand anders gaan zoenen.. geen behoefte aan ook.. dat is toch eigk best vaag.. niet dat we er echt een afspraak over gemaakt hebben, maar het *mag* dus wel..

Hmm.. ik weet niet of ik hier nou mee door moet gaan...
Oud 26-04-2003, 08:24
love is life
love is life is offline
Citaat:

Heb al zo een relatie gehad, het was wel een vrij goede vriend kende hem al een paar jaar.
Vriendin van mij heeft dat ook. Ik denk dat veel mensen dat nog wel hebben ...
Oud 26-04-2003, 10:32
RoderickFloreti
RoderickFloreti is offline
Beste kerel,

bestaat er een andere soort relatie dan?

Toedels.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 10:48
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 13-04-2003 @ 15:23:
eigenlijk als ik m'n gezond verstand zou gebruiken zou ik nee zeggen,maar als je echt heel verliefd bent en je hebt de kans dat te doen dan zou ik et toch niet kunnen laten hoor,alhoewel ik me achteraf dan enorm rot zou voelen omdat ie weer weg is na de sex en denk dat je je dan wel erg alleen zou voelen
yupzz.. dat alleen voelen is echt onwijs K*T
Oud 26-04-2003, 10:49
Talon
Talon is offline
nee
Oud 26-04-2003, 12:35
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
RoderickFloreti schreef op 26-04-2003 @ 11:32:
Beste kerel,

Toedels.
ten eerste ben ik een vrouw en ten tweede: ja, die bestaat.. misschien nog niet in jouw leven, maar hij is er, wees gerust
Oud 26-04-2003, 14:08
blacky
blacky is offline
Ik heb het al eens gedaan en eigenlijk is het gewoon slecht, omdat je gevoelens voor diegene zo heel sterk blijven, maar ja het is soms ook wel erg lekker.
Oud 26-04-2003, 14:31
never mind
never mind is offline
ja

ik ken mezelf ik ben niet sterk, vooral niet als ik op iemand verliefd ben..... ik zou alles pakken wat ik krijgen kan

maaaaaaaaaar gelukkig heb ik op't moment een vriendje met een LIEFDE'S-relatie *happyyh!
Oud 26-04-2003, 14:33
Verwijderd
nee, sex is met mij onlosmakelijk verbonden met liefde en wil geen sex hebben met iemand die het puur om de sex doet
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:19
Verwijderd
Citaat:
RoderickFloreti schreef op 26-04-2003 @ 11:32:
Beste kerel,

Toedels.
Beste kerel,

ga jij nou maar lekker aan je puberpikkie trekken en val ons alsjeblieft niet meer lastig. Je bent vréselijk irritant, die undercovers hebben we nu echt wel gezien.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:36
vixen
vixen is offline
ja, dat zou ik wel kunnen/willen.
Oud 26-04-2003, 19:28
Phileine
Phileine is offline
Als ik eenmaal door zou hebben dat hij er zo eentje was, is die verliefdheid snel over.

Probleem opgelost.
Reageren

Regels voor berichten