Advertentie | |
|
![]() |
|
vermijd ham+kaas (veel gebruikte combi met tosti) die 2 producten gaan niet egt goed samen. Om de een of andere reden word het wel veel gebruikt, ik denk omdat het wel lekker is. maar niet zo goed voor je spijsvertering
tosti-kaas = gezond, eigelijk aleen een warm broodje met warme kaas, maar omdat de kaas gesmolten is voelt het vetter aan. ik geloof niet dat het iets uitmaakt
|
Hangt ervan af denk ik hoe je de tosti eet, ik et wel eens een tosti met appel of ananas. Dat blijft wel vrij gezond.. Andere mensen stoopen er erg veel ham of salami bij, nouw dat lijkt me dan al minder gezon worden.
Verder denk k dat een tosti niet het gezondste is wat je kan eten, maar dat het niet ongezond is... als je er maar niet teveel van eet!
|
Alleen slecht als je tosti verbrand en je het toch opeet *buikpijn*
![]() Je kunt ook ananas met kaas op je tosti doen, heb je toch het idee dat je iets gezonds naar binnen krijgt ![]() Ik lust persoonlijk geen ananas dus ik hou het gewoon bij standaard ham/kaas ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #24 Balance | 500 | 16-02-2010 11:57 | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |