![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
mjah... het schijnt inderdaad dat je in het ziekenhuis in je 'blokfluit'ligt jahh... kan dr nix aan doen, maar et isso...
maar oke, ging het tog eerst niet om? ik zelf heb ook heel veel problemen met mijn knie.. ![]() ![]() verder, na zo'n operatie, moet je meestal 'revalideren', ligt dr maar net aan wat ze precies doen bij je knie operatie... bij mij zou het dus heel erg zijn, opnieuw moeten leren lopen enzo, maar ik denk dat dat bij me meniscus verwijderen nog wel zal meevallen, en dat je aan je krukken echt wel genoeg hebt... ik schat dat je die 2 stokkies voor zo'n 2 weken nodig zal hebben.... maarjah dat schat ik... denk dus net zoiets als een pootje in het gips.., maarjah wie ben ik? k ben ook maar 15, en geen arts.. ![]() nou jah het is in ieder geval een reactie... maar vraag het gewoon ff aan de arts... dan weet je alles poeh.. k ben uitgelult haha... alvast beterschap met je operatie !! ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn vader heeft een paar jaar geleden een meniscus operatie gehad en hij had volgens mij niet veel pijn, hij heeft niet op bed gelegen ofzow en hij heeft maar een paar dagen op krukken gelopen (ik geloof maar een dag met beide en de drie dagen erna nog met een ofzow). BIj hem was het een soort kijkoperatie met zo'n cameraatje in zn knie en dan met zo'n soort schaartje ofzow (ik dacht dat er een stukje afgeknipt wordt) dus dat klinkt wel hetzelfde als bij jou.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan nog; 't is niet iets waarvoor je je hoeft te schamen hoor, ze dekken het waarschijnlijk toch allemaal af behalve dan de plaatst waar ze bij moeten, vanwege hygiène... So don't worry ![]() |
![]() |
|
Die vragen heb ik ook allemaal eens aan een orthopeed gevraagd omtrent een knie operatie (wel een ander soort) dus ze zijn helemaal niet raar om te vragen!
Ik denk overigens dat je wel langer moet revalideren van zo'n operatie dus óf je zal een poosje thuis moeten zitten en vervolgens nog een week of 2 met krukken óf je mag al meteen lopen met krukken maar moet dit dan ook zo'n 6 weken volhouden. Maar goed, ik ben geen dokter, ik baseer het alleen op mijn eigen revalidatieperiodes na blessures en het antwoord van de orthopeed op de knieoperatie die ik zou ondergaan. En uiteraard krijg je verdoving! Pijn is overigens per persoon verschillend. En dat snijden; kan je daar tegen? Persoonlijk lijkt het me nogal saai en niet interessant. Ik hoef niet te weten wat ze daar doen, dus ik zou niet mee hoeven te kijken. Maar ook dat is persoonlijk.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Grote bult en pijn aan mijn been Cola | 11 | 05-07-2005 19:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
bruine benen- ontharen druiveke | 11 | 16-05-2004 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het Meisje Met Het Groene Been Nieni | 4 | 29-06-2003 11:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Been verdraait? Purgatori | 13 | 21-03-2003 17:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
stelling: de mens evolueert niet meer Kupu | 14 | 27-06-2002 21:21 |