![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm.. Zelf zou ik me eerst gaan douchen, m'n vriend roepen en samen douchen... of lekker in bad.. Elkaar een beetje wassen etc... Dan, na lekker geweekt te hebben, uit bad en langzaam richting bed, elkaar zoenend... In bed gebruiken we meer dan het oppervlakte, we beginnen telkens weer opnieuw.... enn... Naderhand laten we champagne op de kamer komen, misschien wat te eten... Dan lekker samen in slaap vallen, suf van de champagne en broeierige seks... 's Ochtends doen we 't nog een keer, heerlijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
mijn droomavond......
Eerst lekker de sauna induiken,... beetje in de stemming komen met zoenen en knuffelen. Daarna in bad springen met kaarsjes ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: Mjah het moet wel een kamer zijn met een balkon ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Kent iemand de film The Doors? zo'n avond als Jim Morrison meemaakt met z'n vriendin, op de hotelkamer, als ie uit het raam gaat hangen... zo'n avond lijkt mij geweldig... een beetje hasj, een beetje wijn, en een romantische avond, die uiteindelijk eindigt met sex
|
Uh.. droomavond... Lekker eten eerst dan in zijn armen op de bank filmpje kijken, die we nooit af zullen zien natuurlijk.
Een voorspel houden van heb ik jou daar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dankjewel ADHD! *gaat naar fotoboek, wil wel eens weten of het een goeie dragqueen zou wezen* Goh, Miss Poesiefox, als mijn Dafje dat eens wist! (want daar heb ik mijn nick aan ontleend, aan haar nummerbord) Jij zou haar wel koel vinden, het is een sportversie met een zwaardere motor en een coupe-carosserie, ze is bordeaux-rood met een zilveren dakje, ze heeft witte leren bekleding, witte velgen, chromen wieldoppen en chromen bumpertjes. En haar carburateurtje is kapot.........
||
![]() |
Citaat:
Ik schaakte op de kleuterschool altijd als mijn neefje kwam logeren in de vakantie. Dan zaten we echt een hele week achter het bord. Of te dammen. Hij won altijd. Hij won ook van de schaakcomputer, later, toen hij kon lezen. Maar ontopic: de avonden toen mijn vriend en ik nog samen op 1 studentenkamer woonden, nog elpees draaiden, of illegale bandjes, en tric trac in de strippokerversie speelden...lasagna aten, want iets anders konden we nog niet koken, of blowtjes rookten...uit die tijd stamt ook de zwart wit punkiefoto in mijn fotoboek. En ook de blootfoto in silhouette. Die roze wolk, daar hebben we negen maanden in gezweefd. Dat was iedere avond de perfecte avond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zou de mooiste suite huren met het grootste toilet, want ik heb namelijk gevoelige darmen. Los daarvan zou ik haar gaan oppikken op een romantische plek met m'n motorhome (voor als ik onderweg ff moet). Dan zouden we eerst iets gaan eten dat tamelijk licht verteerbaar is, want anders zit er er de ganse avond op (op die pot). Dan maak ik haar tijdens het eten het hof door haar lieve dingetjes te zeggen,soms laat ik er een vliegen, maar wel ongemerkt. Als ze toch iets in de gaten krijgt(geurtje ofzo) vraag ik een andere tafel aan de ober. Daarna gaan we dus naar het hotel. In de kamer aangekomen, ga ik meteen me eerst ff ontlasten, want anders gaat het me niet lukken. Daarna gaan we sex hebben hopelijk....
Vooral 1 goede tip NEEM VOLDOENDE TOILETPAPIER MEE |
![]() |
|
Om te beginnen gaan alle gordijnen dicht en het licht uit. Vervolgens steken we tientallen kaarsjes aan en zet ik een romantisch muziekje op.
We gaan eerst op de bank zitten en knuffelen en zoenen een beetje, daarna gaan we naar het bubbelbad waar we samen ijs (met slagroom ![]() Vervolgens verhuizen we naar de slaapkamer en gaan we elkaar masseren en liggen daarna minuten lang dromerig tegen elkaar aan. En last but not least vallen we tegen elkaar aan in slaap ![]() Het enigte wat dan nodig is, is liefde. Weten dat je van elkaar houdt en dat je om elkaar geeft. |
![]() |
|
![]() |
![]() k zou eerst een goeie sfeer in de kamer brengen, allemaal kussens op de vloer en dan 1st wat champanje en zo, om in de stemming te komen, daarna lekker als beesten tekeer gaan ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Friends will be friends... |
![]() |
|
![]() |
Dit is wel leuk. Ik zou zorgen dat de hotelkamer top en top in orde is. zorgen dat er kaarsen staan, en allemaal rode blaadjes. dan zou ik voor ook nog mooie lingerie kopen van te voren en die later op de avond aan haar geven.
We gaan van tevoren natuurlijk wel ergens uit eten. eten op een hotelkamer is niet zo romatisch hehe. gewoon een leuk restaurant. daarna neem ik haar mee naar de hotelkamer. Zet ik een mooi muziekje op. Laat ik een bubbelbad vollopen. gaan we daar gezellig een glaasje drinken en aarbije met slagroom eten ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|