Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 19:15
blondiejzz
blondiejzz is offline
stel je bent met de vrouw/man van je leven alleen op een mooie hotelkamer!! hoe zou jouw perfecte avondje eruit zien?!

en nee dit gaat idd nerges over, maar kwas gewoon benieuwd!! REACTIES PLEASE!!!
Oud 18-04-2003, 19:18
Verwijderd
t zou voor mij perfect zijn als je vriend romantisch zou zijn..

majakan ik wel vergete haha
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:23
Mark
Mark is offline
Nouja, dat ligt eraan. Soms kan het zo zijn dat je beide meteen zin hebt in sex. Dan ga je daar natuurlijk ook tot over, inclusief voor en naspel kan het dan zo een hele avond duren.

Mocht je gewoon een gezellige avond willen hebben, dan is tv kijken saampjes op bed en een beetje praten ook heel ok!

Snow (die geen standaard perfect night heeft)
Oud 18-04-2003, 19:35
DEChengst
DEChengst is offline
Samen Bert en Ernie kijken. Lekker gaan dineren. De rest van de avond een beetje liggen knuffelen op bed.
Oud 18-04-2003, 19:57
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Samen knuffelen, lieve film kijken, nog meer knuffelen, tv uit, muziekje aan, kaarsjes aan, heel lief vrijen...

*Vriendin van Duiveltje*
Oud 18-04-2003, 22:57
Verwijderd
Kamer trashen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 23:06
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 18-04-2003 @ 20:35:
Samen Bert en Ernie kijken. Lekker gaan dineren. De rest van de avond een beetje liggen knuffelen op bed.
Nu je dit zegt en ik me zo'n foto van jouw herriner zie ik het opeens: Jij lijkt op Ernie!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 09:36
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-04-2003 @ 23:57:
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 09:44
Verwijderd
voetbal kijken en af en toe je vriendin eropuit sturen om een biertje te halen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 10:15
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
De gehele avond sex.
Oud 19-04-2003, 11:25
Thomas
Thomas is offline
Kusjes geven.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:27
ne0
ne0 is offline
moet deze topic niet naar Liefde & Relaties ? *gwoon vraagje hoor*
Oud 19-04-2003, 11:51
Angeloes
Angeloes is offline
droomavond heb ik al gehad...was met de liefde van MIJN leven helaas niet ik van ZIJN leven

loes
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 12:37
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 19-04-2003 @ 00:06:
Jij lijkt op Ernie!

Ernie is gaaf
Oud 19-04-2003, 12:43
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 19-04-2003 @ 10:44:
voetbal kijken en af en toe je vriendin eropuit sturen om een biertje te halen
gokje; jij hebt geen vriendin?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 18-04-2003 @ 20:35:
Toen ik dit las, sprongen de tranen in mijn ogen... Wat enorm lief *snif* Oooch... ik wil ook lekker dineren met Bert en Ernie en daarna een beetje knuffelen op bed... *snif*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:09
Verwijderd
Citaat:
xSTaRx schreef op 19-04-2003 @ 12:27:
moet deze topic niet naar Liefde & Relaties ? *gwoon vraagje hoor*
De bedoeling is dat het om seks gaat...

Hmm.. Zelf zou ik me eerst gaan douchen, m'n vriend roepen en samen douchen... of lekker in bad.. Elkaar een beetje wassen etc... Dan, na lekker geweekt te hebben, uit bad en langzaam richting bed, elkaar zoenend... In bed gebruiken we meer dan het oppervlakte, we beginnen telkens weer opnieuw.... enn... Naderhand laten we champagne op de kamer komen, misschien wat te eten... Dan lekker samen in slaap vallen, suf van de champagne en broeierige seks... 's Ochtends doen we 't nog een keer, heerlijk En we duiken samen weer in bad... Beetje weken, wassen... Hmm En dan lekker fris en fruitig ontbijten
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:36
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
mijn droomavond......

Eerst lekker de sauna induiken,... beetje in de stemming komen met zoenen en knuffelen.
Daarna in bad springen met kaarsjes daarna naar het bed gaan, wijn fles open maken, kaarsjes aan, lekker tegen elkaar aanliggen, knuffelen... zoenen... strelen.... en dan steeds verder
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:59
Shitfly
Shitfly is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-04-2003 @ 15:06:
Toen ik dit las, sprongen de tranen in mijn ogen... Wat enorm lief *snif* Oooch... ik wil ook lekker dineren met Bert en Ernie en daarna een beetje knuffelen op bed... *snif*
Oud 19-04-2003, 15:03
bangmeisje
bangmeisje is offline
BOEIEND !!! ga lekkah sexen ! maakt toch ni uit hoe het eruit ziet? Als het maar lekker is!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:09
Shitfly
Shitfly is offline
Citaat:
bangmeisje schreef op 19-04-2003 @ 16:03:
BOEIEND !!! ga lekkah sexen ! maakt toch ni uit hoe het eruit ziet? Als het maar lekker is!
Mjah er werd gevraagt naar je 'droomavond' als dat bij jou alleen sexen inhoud ok...

ontopic:
Mjah het moet wel een kamer zijn met een balkon dan slepen we het bed naar buiten en gaan we buiten op bed dineren daarna lekker tegen elkaar aanliggen, we zien wel wat er verder van komt . 's nachts lekker tegen elkaar aan in slaap vallen
Oud 29-04-2003, 13:59
Gimmeshelter
Gimmeshelter is offline
Kent iemand de film The Doors? zo'n avond als Jim Morrison meemaakt met z'n vriendin, op de hotelkamer, als ie uit het raam gaat hangen... zo'n avond lijkt mij geweldig... een beetje hasj, een beetje wijn, en een romantische avond, die uiteindelijk eindigt met sex
Oud 29-04-2003, 14:08
Qimm
Qimm is offline
Uh.. droomavond... Lekker eten eerst dan in zijn armen op de bank filmpje kijken, die we nooit af zullen zien natuurlijk.
Een voorspel houden van heb ik jou daar Lieve sex. In elkaars armen in slaap vallen, 'snachts wakker worden en ja... weer

hmmmmm....
Oud 29-04-2003, 14:10
Evito
Evito is offline
Watdanook met Victoria Koblenko.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 29-04-2003 @ 15:10:
Watdanook met Victoria Koblenko.
Gezellig potje dammen! Of schaken, dat is de russische volkssport nummer 1.
Oud 29-04-2003, 14:23
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 29-04-2003 @ 09:14:
Poesiefox, ik vind jou echt Als ik ooit nog es drag queen word (wat ik overigens niet waarschijnlijk acht ) noem ik mezelf Miss Poesiefox!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:29
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ADHD schreef op 29-04-2003 @ 15:23:
Poesiefox, ik vind jou echt Als ik ooit nog es drag queen word (wat ik overigens niet waarschijnlijk acht ) noem ik mezelf Miss Poesiefox!

Dankjewel ADHD!

*gaat naar fotoboek, wil wel eens weten of het een goeie dragqueen zou wezen*

Goh, Miss Poesiefox, als mijn Dafje dat eens wist! (want daar heb ik mijn nick aan ontleend, aan haar nummerbord)

Jij zou haar wel koel vinden, het is een sportversie met een zwaardere motor en een coupe-carosserie, ze is bordeaux-rood met een zilveren dakje, ze heeft witte leren bekleding, witte velgen, chromen wieldoppen en chromen bumpertjes.

En haar carburateurtje is kapot.........
Oud 29-04-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 19-04-2003 @ 13:43:
gokje; jij hebt geen vriendin?
mis!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 15:35
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 29-04-2003 @ 15:14:
Inderdaad, dat zou ook leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 16:01
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 29-04-2003 @ 16:35:
Inderdaad, dat zou ook leuk zijn.
Het is ook heel erg leuk!

Ik schaakte op de kleuterschool altijd als mijn neefje kwam logeren in de vakantie. Dan zaten we echt een hele week achter het bord. Of te dammen. Hij won altijd. Hij won ook van de schaakcomputer, later, toen hij kon lezen.

Maar ontopic: de avonden toen mijn vriend en ik nog samen op 1 studentenkamer woonden, nog elpees draaiden, of illegale bandjes, en tric trac in de strippokerversie speelden...lasagna aten, want iets anders konden we nog niet koken, of blowtjes rookten...uit die tijd stamt ook de zwart wit punkiefoto in mijn fotoboek. En ook de blootfoto in silhouette.

Die roze wolk, daar hebben we negen maanden in gezweefd.

Dat was iedere avond de perfecte avond.
Oud 29-04-2003, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 19-04-2003 @ 15:09:
De bedoeling is dat het om seks gaat...

Hmm.. Zelf zou ik me eerst gaan douchen, m'n vriend roepen en samen douchen... of lekker in bad.. Elkaar een beetje wassen etc... Dan, na lekker geweekt te hebben, uit bad en langzaam richting bed, elkaar zoenend... In bed gebruiken we meer dan het oppervlakte, we beginnen telkens weer opnieuw.... enn... Naderhand laten we champagne op de kamer komen, misschien wat te eten... Dan lekker samen in slaap vallen, suf van de champagne en broeierige seks... 's Ochtends doen we 't nog een keer, heerlijk En we duiken samen weer in bad... Beetje weken, wassen... Hmm En dan lekker fris en fruitig ontbijten
Dit wil ik ook wel... maar dan natuurlijk met mijn vriend, en niet met de vriend van Andijvie (niet dat er iets mis is met hem hoor)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 16:20
muckymouse
muckymouse is offline
ik wil gewoon dat hij es aardig zou doen
Oud 30-04-2003, 00:41
BoB
BoB is offline
ik zou de mooiste suite huren met het grootste toilet, want ik heb namelijk gevoelige darmen. Los daarvan zou ik haar gaan oppikken op een romantische plek met m'n motorhome (voor als ik onderweg ff moet). Dan zouden we eerst iets gaan eten dat tamelijk licht verteerbaar is, want anders zit er er de ganse avond op (op die pot). Dan maak ik haar tijdens het eten het hof door haar lieve dingetjes te zeggen,soms laat ik er een vliegen, maar wel ongemerkt. Als ze toch iets in de gaten krijgt(geurtje ofzo) vraag ik een andere tafel aan de ober. Daarna gaan we dus naar het hotel. In de kamer aangekomen, ga ik meteen me eerst ff ontlasten, want anders gaat het me niet lukken. Daarna gaan we sex hebben hopelijk....
Vooral 1 goede tip NEEM VOLDOENDE TOILETPAPIER MEE
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 00:45
Verwijderd
Mijn droomavond zou zich uberhaubt niet afspelen in een hotel...
En zeker niet met mijn droomvrouw (die is er niet =) )
Geef mij maar een basisplek in Feyenoord 1 ofzo In een uitverkochte Kuip en dan de winnende goal scoren in de slotseconden...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:03
Verwijderd
seks hoeft er geeneens in voor te komen, ik ben al blij genoeg dat ik mijn vriendin in de armen heb
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:18
je zuster
je zuster is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 30-04-2003 @ 21:03:
seks hoeft er geeneens in voor te komen, ik ben al blij genoeg dat ik mijn vriendin in de armen heb
idd, en dan in slaap vallen...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 21:59
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 29-04-2003 @ 15:36:
mis!
tegenslag voor the girl
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 22:06
Martin
Martin is offline
Om te beginnen gaan alle gordijnen dicht en het licht uit. Vervolgens steken we tientallen kaarsjes aan en zet ik een romantisch muziekje op.

We gaan eerst op de bank zitten en knuffelen en zoenen een beetje, daarna gaan we naar het bubbelbad waar we samen ijs (met slagroom ) eten.

Vervolgens verhuizen we naar de slaapkamer en gaan we elkaar masseren en liggen daarna minuten lang dromerig tegen elkaar aan. En last but not least vallen we tegen elkaar aan in slaap

Het enigte wat dan nodig is, is liefde. Weten dat je van elkaar houdt en dat je om elkaar geeft.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:50
Verwijderd
dr kutje neuken tot ze stop smeekt
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-04-2003 @ 23:57:
tHrashen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:08
Verwijderd
Ik heb eigenlijk geen idee wat mn droomavond zou zijn... ik wil em gewoon niet plannen ik wil em meemaken.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:21
Alpha-Omega
Alpha-Omega is offline
nou... laat ik t kort houden....
k zou eerst een goeie sfeer in de kamer brengen, allemaal kussens op de vloer en dan 1st wat champanje en zo, om in de stemming te komen, daarna lekker als beesten tekeer gaan
Oud 01-05-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Alpha-Omega schreef op 01-05-2003 @ 22:21:
nou... laat ik t kort houden....
k zou eerst een goeie sfeer in de kamer brengen, allemaal kussens op de vloer en dan 1st wat champanje en zo, om in de stemming te komen, daarna lekker als beesten tekeer gaan
met vrienden filmmarathon houden, veel blowen/paddo's en donders lachen met zijn allen...
Friends will be friends...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 19:21
NewBreedhXc
NewBreedhXc is offline
Dit is wel leuk. Ik zou zorgen dat de hotelkamer top en top in orde is. zorgen dat er kaarsen staan, en allemaal rode blaadjes. dan zou ik voor ook nog mooie lingerie kopen van te voren en die later op de avond aan haar geven.
We gaan van tevoren natuurlijk wel ergens uit eten. eten op een hotelkamer is niet zo romatisch hehe. gewoon een leuk restaurant. daarna neem ik haar mee naar de hotelkamer. Zet ik een mooi muziekje op. Laat ik een bubbelbad vollopen. gaan we daar gezellig een glaasje drinken en aarbije met slagroom eten knuffelen en zoenen we wat. dan geef ik haar een lingerie set. gaan we weer lekker zoenen en elkaar vasthouden beetje strelen en ja daarna sex met passie. en de volgende dag natuurlijk een ontbijt op bed. lijkt me erg leuk.
Oud 04-05-2003, 11:43
Verwijderd
GEwoon, gezellig muziekje aan, beetje praten, lachen, gezelligheid, hapje eten, roomservice dus, en dan zien we wel waar we eindigen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 11:56
Verwijderd
uhm...
gezellig bij de openhaard, wat drinken, uitgebreid dineren, lachen, leuk muziekje, knuffelen, knus, champagne met aardbeien *jum*, kaarsjes,
heeeel lang een bad nemen met zn tweeen.. tja.. en dan zien we wel weer waar het eindigt.....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:36
Evito
Evito is offline
Nee, serieus, als ik voor lust mocht gaan en als ik het terug kon draaien,
zou ik haar hard en ruw verkrachten, haar doden en haar dan nog vier keer verkrachten. Maar ja.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten