Oud 19-04-2003, 10:45
aapiej
aapiej is offline
hey lieve mensen, ik weet niet of ik dit bij het goede onderdeel post maar toch zou ik heeel graag hulp willen. Gister was ik een beetje heel erg melig en niet aan het nadenken. Toen heb ik met mndomme kop een vriend van me mn haar zwart laten verfen. IK vind het echt VRESELIJK! en mn ouders ook.. verder heeft nog niemand het gezien.. Maaar is er een manier om dit weg te halen??
Oud 19-04-2003, 10:51
Verwijderd
Als het verf is weet je zelf denk ik het antwoord al.

Enige wat zou kunnen is naar de kapper om het te laten blonderen en eventueel vervolgens te laten verven. Hoewel het niet echt super is voor je haar. En of het er echt mooier op zal worden?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 10:56
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-04-2003 @ 11:51:
Enige wat zou kunnen is naar de kapper om het te laten blonderen en eventueel vervolgens te laten verven. Hoewel het niet echt super is voor je haar. En of het er echt mooier op zal worden?
Of laten uitgroeien, is beter voor je haar,
en je leert ervan niet zomaar je haar te verven.

Wat is je eigen haarkleur dan?
Oud 19-04-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef op 19-04-2003 @ 11:56:
Of laten uitgroeien, is beter voor je haar,
en je leert ervan niet zomaar je haar te verven.

Wat is je eigen haarkleur dan?
Het zwarte of het blonde uitlaten groeien?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:06
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-04-2003 @ 12:02:
Het zwarte of het blonde uitlaten groeien?
Die quote was meer iets van; 'dat wilde ik ook zeggen'..
Oud 19-04-2003, 11:13
aapiej
aapiej is offline
mijn eigen haarkleur is donkerbruin...
Oud 19-04-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef op 19-04-2003 @ 12:06:
Die quote was meer iets van; 'dat wilde ik ook zeggen'..
oke

Staat het erg lelijk dat zwarte? Of vind je het alleen vreselijk...? Maakt het niet minder rot, maar 't is wel een poosje uit te houden dan misschien. En je ouders ed zullen het toch wel zien... Maar misschien naar de kapper (kans op rare kleuren bij blonderen is met donker haar alleen wel aanwezig, volgens mij) en daar informeren naar de mogelijkheden. 'k zou zelf iig niet meer gaan experimenteren.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:39
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-04-2003 @ 11:51:
Als het verf is weet je zelf denk ik het antwoord al.

wat is dat dan allemaal voor chemische troep die ze in je haar doen als je je haar laat verven. Als je geen eens effe zonder risico weer een ander kleurtje erdoor heen kan gooien

Dan wil ik echt nooit mijn haar verven als dat zulk hardnekkig spul is
Oud 19-04-2003, 11:42
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-04-2003 @ 12:39:
wat is dat dan allemaal voor chemische troep die ze in je haar doen als je je haar laat verven. Als je geen eens effe zonder risico weer een ander kleurtje erdoor heen kan gooien

Dan wil ik echt nooit mijn haar verven als dat zulk hardnekkig spul is
Meestal is het de bedoeling dat je haar zo lang
mogelijk de 'nieuwe' kleur houdt..

En het is idd allemaal chemische troep.
Oud 19-04-2003, 11:54
aapiej
aapiej is offline
tsjah,ik had er ook beter bij moeten nadenken, nja opzich is het niet zo erg. maar ik denk dat ik nog niet over de schrik heen was..tsjah kheb het ook pas van vannacht 2 uur dus.. ik denk dat ik gewoon ff eraan moet wennen maarja toch bedankt allemaal! xxx
Oud 19-04-2003, 20:32
Black Soul
Black Soul is offline
-vaak naar het zwembad (chloor is erg agressief op verf)
-haar wassen met anti-roosshampoo (iemand misschien ideeen hoe je je kleur wel kan behouden, maar toch iets aan je roos kan doen?)
-je hebt geloof ik ook nog zoiets als haar ontkleuren, maar ik geloof dat je je eigen haarkleur er ook mee ontkleurt. Dan krijg je dus superblond haar. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar over het algemeen staat zwart haar bij iemand die van nature donkerbruin haar heeft leuker dan blond haar.
-je kunt het ook gewoon laten zitten
Oud 19-04-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Black Soul schreef op 19-04-2003 @ 21:32:
-vaak naar het zwembad (chloor is erg agressief op verf)
-haar wassen met anti-roosshampoo (iemand misschien ideeen hoe je je kleur wel kan behouden, maar toch iets aan je roos kan doen?)
-je hebt geloof ik ook nog zoiets als haar ontkleuren, maar ik geloof dat je je eigen haarkleur er ook mee ontkleurt. Dan krijg je dus superblond haar. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar over het algemeen staat zwart haar bij iemand die van nature donkerbruin haar heeft leuker dan blond haar.
-je kunt het ook gewoon laten zitten
Ik heb heel lang paars haar gehad, en toen wilde ik het niet meer... Maar in paarse verf zit de rode kleurstof en die krijg je er echt verrot uit... Ik heb men haar toen eenmalig helemaal geblondeerd (je moet je voorstellen dat m'n haar toen bovenop echt wít was en onderop zo oranje als een wortel, de rode kleurstof bleef dus wel aanwezig) en vervolgens meteen gekleurd met m'n eigen haarkleur (asblond-achtig). Dat ging echt goed...

Dus, mijn advies is; als je het echt niet ziet zitten; blondeer je haar (of ontkleur je haar) en verf het daarna weer met je eigen kleur. Blijf het vervolgens een tijdje wassen met goede conditioners etc... en verf het een hele tijd níet... Je haar krijgt best een klap, maar het komt er wel weer over heen...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 22:55
poesiefox
poesiefox is offline
Het vervaagt, en het went. Ik spreek uit ervaring. Ik ben ooit blauwzwart geweest.
Oud 19-04-2003, 23:27
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 19-04-2003 @ 23:55:
Het vervaagt, en het went. Ik spreek uit ervaring. Ik ben ooit blauwzwart geweest.
Yepz idd, het went wel en het wordt ook minder omdat het vervaagt... mijn zus had het ook eens zwart geverfd in het begin was het echt maar dat was best snel gewend.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 18:57
aapiej
aapiej is offline
nja ik heb het dus ook zwartblauw. ik denk dat ik het dan gewoon zo moet laten zitten..maar ik ga zowiezo morgen naar de kapper om te kijken wat het beste is..maarja toch ontzettend bedankt allemaal! en ik ga ook jullie adviezen opvolgend!
dikke knuffel en een kus voor iedereen!
Oud 20-04-2003, 19:49
sui
sui is offline
je kunt het ook gewoon in je eigen haarkleur (precies dezelfde) verven en dan merk je de uitgroei niet zo erg. af en toe eens bijkleuren tot het zwarte der helemaal is uitgegroeid en dan heeft mss zelfs niemand er iets van gemerkt
succes
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten