Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Je bedoelt nutteloze dingen die de meeste anderen niet kunnen> Kunstjes? Vroeger kon ik mijn benen in mijn nek leggen.
En nu: nu breng ik mannen naar de hemel en weer terug. Nou ja, eentje dan. Maar dat is niet nutteloos. En ik scoor heel goed in ganzfeld experimenten. Ik schijn dus te kunnen gedachtenlezen. Dat helpt alleen met mondelinge tentamens, niet met schriftelijke, jammer genoeg. Ze gaan altijd het goede antwoord zitten denken! Dat is dus ook wel nuttig. Ik kan mijn vriend goed aanvoelen, en dat is ook nuttig. En zijn pijn weghalen. Nuttig. En ik kan dingen die de meeste meisjes niet kunnen, ik ben de zoon die mijn vader nooit gehad heeft hoor. Ook nuttig, als je zo'n beetje kunt lassen. Ik kan dus gen nutteloze kunstjes. Ja, met een hand in de roos schieten op 10 meter met een pistool, maar dat zal ook vast nog wel eens van pas komen.
|
Ik ben heel goed in het Batty uit Fern Gully nadoen als hij zegt: 'Ik wil een ander, ik wil een ander proefdier!"
Ik kan heel goed nutteloze quizen maken. (vorige week zaterdag 4) Ik ben heel goed in het volgens van zo veel mogelijk series op tv.
||
Citaat:
![]() Nee ik kan wel goed hakken...dat wist ik ook niet...maar sinds ik een hardcore cd heb(gister) doe ik niets anders... ![]()
|
Ik kan mijn wenkbrauwen afzonderlijk bewegen.. Schijnt op de havo echt mijn handelskenmerk was
![]()
|
Ik hoop al jaren op verborgen talenten. Ik wil bijvoorbeeld opstaan op een goede dag en dat de mensen dan ineens vinden dat ik prachtig zing, en kan tekenen/schilderen als de beste.
Ik hoop gewoon op een talent, het maakt eigenlijk niet uit welk, als ik maar bewonderd wordt ![]() Ik kan nu gewoon alles een beetje, en dat is NIET leuk ![]() Als ik nu gewoon ergens in uit zou blinken zou ik vet gelukkig zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met (en zelfs op) de fiets een rijdende auto inhalen kan ik ook, het ligt er alleen wel aan hoe hard die auto rijdt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kan met gestrekte benen met mijn neus mijn knieën aanraken.
Ik kan mijn oren bewegen. Ik kon vroeger met mijn buik-kwabben een geldmuntje op en neer laten rollen, ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Uitleg over beleggen gevraagd Wesseldndap | 10 | 22-10-2014 09:20 | |
Muziek |
Klassieke Muziek Verwijderd | 85 | 04-08-2009 15:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Thuis Miss_Bella | 21 | 25-06-2005 12:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Begin van Verhaal ] Behold, and enjoy... niam | 14 | 04-01-2005 22:43 | |
De Kantine |
[Stelling] De kantine is 1 grote Vraag maar raak show ( met een stel zeikers ) Verwijderd | 22 | 19-04-2003 19:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het einde van de evolutie! Kozak | 48 | 03-10-2002 20:28 |