Oud 19-04-2003, 17:47
Denise84
Denise84 is offline
In de Spits las ik een paar dagen geleden een artikel met percentages over vreemdgaan:

* 43% kent iemand die vreemdgaat
* 1 op de 4 mensen vindt vreemdgaan oké (76% keurt het af)

Ben benieuwd of deze percentages ongeveer overeenkomen met scholieren.com bezoekers

Ik weet niet hoe ik een poll moet maken..
Oud 19-04-2003, 17:51
Verwijderd
Poll staat onderaan je post...of kunnen alleen fb's dat...? 't is heel makkelijk, je vinkt dat hokje aan voor je op 'versturen' klikt en dan wijst het zich vanzelf...als het kan dan iig.

Ik keur vreemdgaan btw voor meer dan 300% af.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:52
Evito
Evito is offline
Ik keur het in principe af, maar niet volledig onder alle voorwaarden.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:53
Evito
Evito is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-04-2003 @ 18:51:
Poll staat onderaan je post...of kunnen alleen fb's dat...? 't is heel makkelijk, je vinkt dat hokje aan voor je op 'versturen' klikt en dan wijst het zich vanzelf...als het kan dan iig.

Ik keur vreemdgaan btw voor meer dan 300% af.
Alleen FBS!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:53
miro
miro is offline
Alleen fb kunnen dat

Enne... Wie vreemdgaat is echt de ander niet waard. Het stomste wat je kunt doen. Dan geef je niet veel om de gevoelens van je partner.

Ben het dus met Leonoor eens, keur het echt heel erg af.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:57
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=452481

Zo goed?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:59
David
David is offline
vreemdgaan is fout .. onder welke situatie dan ook.

maar soms kan ik er begrip voor hebben , in een dergelijke situatie maar ik keur het toch nog altijd ten strengste af.

ook zeg ik eerlijk dat ik het nog nooit gedaan heb maar ook nog nooit in een dergelijke situatie ben gekomen dat de mogelijkheid zich voor kon doen.

zo das eruit
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 19:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
vreemdgaan is opzich niet zo erg imo.
maarja, er zijn mensen die daar anders over denken, dus moet je daar wel rekening mee houden.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 19:13
Quiana
Quiana is offline
Vreemdgaan is gewoon hartstikke fout,
het is de schade die het aanricht niet waard..
Vertrouwen gaat kapot, je kwetst de ander,
er komt een hoop verwarring bij, etc etc..

Denk dat er sowieso al wel iets mis is
in je relatie als je vreemd gaat..
Oud 19-04-2003, 19:17
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 19-04-2003 @ 20:13:
Denk dat er sowieso al wel iets mis is
in je relatie als je vreemd gaat..
Denk alleen maar niet dat daar ooit over nagedacht wordt..

Want het "betekend toch niets"...
Oud 19-04-2003, 19:19
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
zolang beide partijen ermee akkoord zijn, is er geen probleem. het moet gewoon niet stiekem gebeuren dat is achterbaks. ach ja iedereen heeft zo z'n afspraken. om dat dan ook echt af te keuren...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 19:27
Verwijderd
Ik ken wel meerdere iemanden die zijn vreemdgegaan, ja. Ik keur het ook af.

Er is altijd een verklaring voor, maar nooit een excuus. Als je zo graag iets met een ander wilt doen, maak het dan eerst uit, of vráág aan je vriend(in) of je met die ander mag zoenen. Vreemdgaan is gewoon vertrouwen beschamen, en dat is altijd fout.

Als het in een zatte bui gebeurt en éénmalig is, dan kan ik me voorstellen dat de schade nog meevalt. Maar als het bijvoorbeeld meerdere malen gebeurt, dus structureel, bij volle verstand en diegene daarna weer gewoon bij z'n vriend(in) terugkomt, dat vind ik slap en achterbaks.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 19:28
Talon
Talon is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-04-2003 @ 20:27:
Ik ken wel meerdere iemanden die zijn vreemdgegaan, ja. Ik keur het ook af.
2 bepaalde iemanden
ohh vuile slet
Oud 19-04-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef op 19-04-2003 @ 20:11:
vreemdgaan is opzich niet zo erg imo.
Als het nodig is om vreemd te gaan, waarom is er dan een relatie...? Je hebt toch niet voor niks een relatie met iemand...? (Niet dat je niet mag vinden wat je vindt...maar 'k vraag me af waarom iemand er dan zo over denkt.)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 19:58
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-04-2003 @ 20:54:
Als het nodig is om vreemd te gaan, waarom is er dan een relatie...? Je hebt toch niet voor niks een relatie met iemand...? (Niet dat je niet mag vinden wat je vindt...maar 'k vraag me af waarom iemand er dan zo over denkt.)
omdat een relatie misschien bij sommige mensen méér is dan een bezitsdrang?
echt dat vind ik zo raar: mensen die jàren bij elkaar blijven terwijl ze elkaar niets te vertellen hebben en elkaar eigenlijk maar saai vinden,
en dan relaties die goed lopen en hops, maar één keer bedrogen en...wo maar: buitenschoppen dat vriendje/vriendinnetje.

ok het is wel leuker als je allebei trouw blijft, maar een mens is een mens en kan fouten maken. En als het in een vrije relatie gebeurt is er al helemaal geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 19-04-2003 @ 20:58:
omdat een relatie misschien bij sommige mensen méér is dan een bezitsdrang?
Dit volg ik even niet... Als je niet vreemd gaat dan is een relatie dus enkel een bezitsdrang...? Waar baseer je dat op?

Citaat:
echt dat vind ik zo raar: mensen die jàren bij elkaar blijven terwijl ze elkaar niets te vertellen hebben en elkaar eigenlijk maar saai vinden,
en dan relaties die goed lopen en hops, maar één keer bedrogen en...wo maar: buitenschoppen dat vriendje/vriendinnetje.
Das weer iets anders, of je het vindt kunnen en/of dat je als het een keer voor zou komen je vriend(in) meteen de deur uit zou schoppen. Voor mij iig wel.

Citaat:
ok het is wel leuker als je allebei trouw blijft, maar een mens is een mens en kan fouten maken. En als het in een vrije relatie gebeurt is er al helemaal geen probleem.
Maar waarom dan niet? Ik ga er vanuit dat mijn vriend een relatie heeft met mij en niet met de halve straat, want dat zou voor mij toch echt betekenen dat er iets niet goed zit in onze relatie.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 20:05
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
nee ik vind vreemdgaan zeker niet oké

maar ik heb zelf wel eens een foutje gemaakt en dat gebeurt heel gemakkelijk dus ik begrijp het wel!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 22:37
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-04-2003 @ 21:04:
Dit volg ik even niet... Als je niet vreemd gaat dan is een relatie dus enkel een bezitsdrang...? Waar baseer je dat op?
Hmm nee dat klonk misschien anders dan ik bedoelde ; ik praat het helemaal niet goed als mensen elkaar achter de rug gaan bedriegen, zonder dat daar afspraken over gemaakt zijn.
Ik bedoel gewoon dat bij sommige koppels andere dingen primeren boven het trouw zijn, omdat dat vaak toch alleen een kwestie van lust is.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 09:34
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 19-04-2003 @ 23:37:
Hmm nee dat klonk misschien anders dan ik bedoelde ; ik praat het helemaal niet goed als mensen elkaar achter de rug gaan bedriegen, zonder dat daar afspraken over gemaakt zijn.
Ik bedoel gewoon dat bij sommige koppels andere dingen primeren boven het trouw zijn, omdat dat vaak toch alleen een kwestie van lust is.
Het trouw zijn is een kwestie van lust...? Ik vind eerder vreemdgaan een kwestie van lust... Weliswaar een heel ander soort lust... Als mensen samen beslissen dat ze vreemdgaan toe staan, oké, moeten zij weten, maar ik vind het een beetje vreemd...maar goed, ieders idee van een relatie zal ook verschillen. Ik heb geen vriend om met iedereen nog het bed in te duiken/te kussen, als ik dat wil dan had ik beter vrijgezel kunnen blijven, lijkt me. En gelukkig denkt mijn vriend er net zo over.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 10:04
Thomas
Thomas is offline
Herhaal:

Ik keur het af, in alle omstandigheden.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:17
king112
king112 is offline
Voor mij is het al moeilijk om iemand te vinden!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:38
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
ik snap niet hoe sommige mensen hun vriend/vriendin nog in de ogen kunnen kijken en kunnen zeggen van ze te houden terwijl ze weten dat ze die n8 bij een ander in bed lagen... sorry ik keur het altijd af...
Oud 20-04-2003, 23:22
Verwijderd
nu nog even een belangrijke vraag:

Wat verstaan julie onder vreemdgaan dan?

Is dit zoenen en zoja hoe (met of zonder tong) of is dat het pas als je verder gaat als zoenen want dit ligt bij iedereen weer verschillend. Bij hele sommige mensen is flirten al vreemdgaan

Ik heb zoiets: als het duidelijk is dat je een relatie hebt en je hebt er geen afspraken over gemaakt dan kan bij de een de grens hoger liggen als bij de ander en daar ontstaat de botsing ook. Ik heb zelf in zo'n onduidelijke situatie gezeten en das best lastig zal ik zeggen want hij verstond het onder vreemdgaan en ik wist niet eens dat we wat hadden dus...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:34
Verwijderd
Citaat:
saartjuhhh schreef op 21-04-2003 @ 00:22:
nu nog even een belangrijke vraag:

Wat verstaan julie onder vreemdgaan dan?

Is dit zoenen en zoja hoe (met of zonder tong) of is dat het pas als je verder gaat als zoenen want dit ligt bij iedereen weer verschillend. Bij hele sommige mensen is flirten al vreemdgaan
Zoenen zonder tong is duidelijk geen vreemdgaan. Ik zie niet in waarom dat wél zo zou zijn. Mijn goede vriendinnen zoen ik altijd driemaal op hun wang, sommige zelfs op hun mond als ik een speciale band met ze heb (lees: met ze heb gerotzooid ).

Zoenen met tong lijkt me vreemdgaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten