Advertentie | |
|
![]() |
|
vreemdgaan is fout .. onder welke situatie dan ook.
maar soms kan ik er begrip voor hebben , in een dergelijke situatie maar ik keur het toch nog altijd ten strengste af. ook zeg ik eerlijk dat ik het nog nooit gedaan heb maar ook nog nooit in een dergelijke situatie ben gekomen dat de mogelijkheid zich voor kon doen. zo das eruit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want het "betekend toch niets"... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ken wel meerdere iemanden die zijn vreemdgegaan, ja. Ik keur het ook af.
Er is altijd een verklaring voor, maar nooit een excuus. Als je zo graag iets met een ander wilt doen, maak het dan eerst uit, of vráág aan je vriend(in) of je met die ander mag zoenen. Vreemdgaan is gewoon vertrouwen beschamen, en dat is altijd fout. Als het in een zatte bui gebeurt en éénmalig is, dan kan ik me voorstellen dat de schade nog meevalt. Maar als het bijvoorbeeld meerdere malen gebeurt, dus structureel, bij volle verstand en diegene daarna weer gewoon bij z'n vriend(in) terugkomt, dat vind ik slap en achterbaks. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ohh vuile slet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
echt dat vind ik zo raar: mensen die jàren bij elkaar blijven terwijl ze elkaar niets te vertellen hebben en elkaar eigenlijk maar saai vinden, en dan relaties die goed lopen en hops, maar één keer bedrogen en...wo maar: buitenschoppen dat vriendje/vriendinnetje. ok het is wel leuker als je allebei trouw blijft, maar een mens is een mens en kan fouten maken. En als het in een vrije relatie gebeurt is er al helemaal geen probleem. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel gewoon dat bij sommige koppels andere dingen primeren boven het trouw zijn, omdat dat vaak toch alleen een kwestie van lust is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik snap niet hoe sommige mensen hun vriend/vriendin nog in de ogen kunnen kijken en kunnen zeggen van ze te houden terwijl ze weten dat ze die n8 bij een ander in bed lagen... sorry ik keur het altijd af...
|
Verwijderd
|
nu nog even een belangrijke vraag:
Wat verstaan julie onder vreemdgaan dan? Is dit zoenen en zoja hoe (met of zonder tong) of is dat het pas als je verder gaat als zoenen want dit ligt bij iedereen weer verschillend. Bij hele sommige mensen is flirten al vreemdgaan ![]() Ik heb zoiets: als het duidelijk is dat je een relatie hebt en je hebt er geen afspraken over gemaakt dan kan bij de een de grens hoger liggen als bij de ander en daar ontstaat de botsing ook. Ik heb zelf in zo'n onduidelijke situatie gezeten en das best lastig zal ik zeggen want hij verstond het onder vreemdgaan en ik wist niet eens dat we wat hadden dus... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoenen met tong lijkt me vreemdgaan. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|