Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn ouders hebben heel ijn leven verziekt. In de eerste van de middelbare school kwam ik erachter wat ik gemist heb/had.
Ik begon te liegen, leefde gewoon een leugen. Ik heb een hoop acteertalent, dus dat kwam wel van pas. Maar naast mijn leugens, ging ik kijken wat mijn ouders precies deden. Mijn moeder dr bed was vaak een beetje bebloed, ook als ze niet ongesteld was, en mn vader bezit 2 luchtdrukwapens (waar ik mezelf gelijk mee bekend maakte voor het geval dat... ik kan dus schieten). Leugens creeren alleen maar ruzie en haat. Nu woon ik bij mn vriendin thuis, en ik ben begonnen met een schone lei. Het lukt nu vreselijk goed. Je kan niet afbouwen met liegen, schat, je moet stoppen. gelijk. suc6!
Laatst gewijzigd op 26-04-2003 om 14:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ken ook een paar mensen die dat 'probleem' hebben en echt: op den duur word je er alleen maar ongelukkiger van. En denk nou eens na.. wil je echt 'vrienden' die je leuk vinden om wat je te vertellen hebt en hoe stoer je jezelf voordoet? Als het echte vrienden zijn, accepteren ze je om wie je bent en dan is het ook veel leuker om vrienden te hebben: jezelf bij ze kunnen zijn en eerlijk tegen ze kunnen zijn.
|
Hej Squirl,
ik vind het ten eerste supergoed dat je dit hier neerzet en voor jezelf erkent dat je een probleem hebt!! Dat betekent in ieder geval dat je er vanaf wil (en waar een wil is, is een weg you know). Ik denk dat het je wel gaat lukken. Het plan om nieuw dagboek te beginnen vind ik zowieso een goeie. Accepteer hoe je bent, mensen zullen je echt leuker vinden als je gewoon jezelf bent, dan wanneer ze erachter komen dat al jouw mooie verhalen leugens waren. Het is misschien moeilijk, maar probeer tegen de mensen wie belangrijk voor je zijn te zeggen dat je een probleem hebt met liegen. Wees eerlijk en geef je leugens toe. Dit zal vast moeilijk zijn, maar ik denk dat je eerlijkheid gewaardeerd zal worden. En bovendien heb je dan het gevoel dat je met een schone lei kan beginnen. Nou, veel succes ermee en laat je horen hoe het gaat? Liefs, Kronkel
|
Verwijderd
|
ik zou als ik jou was hulp gaan zoeken
misschien een idee om leugen en waarheid te scheiden.. schrij falles op wat je vertelt heb, zet aann de linkerkant elke leugen en aan de rechterkant elke waarheid.. zo weet je ten eerste wat je vertelt heb en ten 2e hoevaak je liegt en of het al beter gaat. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Evangelische omroep & evolutietheorie Verwijderd | 38 | 02-08-2007 20:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van verhaal girlie_009 | 6 | 24-11-2005 15:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
'christen' die twijfelt Verwijderd | 102 | 08-08-2005 12:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Seksualiteit |
Seks met huisdieren. Zwavelstokje | 148 | 22-07-2003 01:01 | |
Psychologie |
Liegen (verhaaltjes vertellen), ziekte? TMLWKY | 9 | 30-08-2002 16:42 |