Oud 27-04-2003, 09:07
Maradinus
Maradinus is offline
die de weer bij zodat je m ook in de cd speler kan af spelen

wat ik heb nu 10 nummer maar er is nog 30 minuten vrij dus dat vind ik zonde dus is het mogelijk op die 10 nummers te branden
en als er weer een mooi nummer is dat ik die er achter aan brand
zodat ik dus eerst 10 nummer er op (die 10 nummers moet ook eers wel kunnen luisteren) en dan 11 nummer zodat de cd vol is

ik gebruik nero of clone CD
Oud 27-04-2003, 09:11
DaWeZ
DaWeZ is offline
nee , kan niet
moet in 1 keer gebeuren. of je moet je cd nog niet sluiten, maar dan kan je em niet afspelen, dusss...
je kan wel rewritable-cds nemen en dan daar gewoon die 10 en een paar nummers overheenbranden...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
DaWeZ schreef op 27-04-2003 @ 10:11:
nee , kan niet
moet in 1 keer gebeuren. of je moet je cd nog niet sluiten, maar dan kan je em niet afspelen, dusss...
je kan wel rewritable-cds nemen en dan daar gewoon die 10 en een paar nummers overheenbranden...
Op je PC kun je een niet-afgesloten CD wèl afspelen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:54
DaWeZ
DaWeZ is offline
ja, maar hij vroeg of je em in de cd-speler kon laten afspelen...niet in de PC
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:38
3rd Rock
3rd Rock is offline
ow, en niet alle cd-spelers kunnen cd-rw aan.. helaas
Oud 28-04-2003, 03:21
PV
PV is offline
mja of je brandt dan gewoon een nieuwe cd.
of je wacht tot je genoeg nummers hebt voor 1 cd.

waarom zo moeilijk doen met verder branden enzo voor 3 nummers :/
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:50
3rd Rock
3rd Rock is offline
idd, bij de lidl hebbie al cd's voor 50cent t stuk!
Oud 29-04-2003, 04:43
Verwijderd
Citaat:
3rd Rock schreef op 28-04-2003 @ 21:50:
idd, bij de lidl hebbie al cd's voor 50cent t stuk!
Als dat eurocenten zijn vind ik 't nog tamelijk prijzig. Helemaal voor de bagger die je dan krijgt.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 29-04-2003 @ 05:43:
Als dat eurocenten zijn vind ik 't nog tamelijk prijzig. Helemaal voor de bagger die je dan krijgt.
Ik heb de laatste jaren nog maar MINIEM verschil gemerkt tussen "a" en "b" merken eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 29-04-2003 @ 08:09:
Ik heb de laatste jaren nog maar MINIEM verschil gemerkt tussen "a" en "b" merken eigenlijk.
Laatst toevallig al mijn MP3-CD's gehercatalogiseerd, van iedere MP3 de header even ingelezen voor de uitdraai (het oog wil ook wat).

De collectie bestaat uit 170 CD's (ja, volle 700MB CD's), waarvan het grootste deel Taiyo Yudens en Mitsui's. 2 CD's echter niet; die kwamen van Ritek af. En nou geef ik jou te raden met welke 2 CD's ik de grootste moeite had om terug te lezen (sterker nog; het heeft me zelfs data gekost). De leeftijd van die 2 CD's was ongeveer een jaar of 3, misschien 4.

Ik moet je er dan wel bij vertellen dat ik paranoide om ga met mijn CD's; ik leen ze dan ook *nooit* uit.

Maar als jij dus dat risico wilt nemen met je waardevolle data, be my guest. Maar ik heb in de praktijk gezien dat goedkopere CD's niet werken, en ik heb 't in verschillende testrapporten gelezen (www.cdmediaworld.com).
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 29-04-2003 @ 16:06:
Maar als jij dus dat risico wilt nemen met je waardevolle data, be my guest.
Hoe waardevol zijn de data van de gemiddelde scholier? Hoogstens wat werk voor school af en toe, maar het grootste deel bestaat uit gebrande muziek-cd's, en die vertrouw ik ook aan B-merken toe.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
snees schreef op 29-04-2003 @ 16:36:
Hoe waardevol zijn de data van de gemiddelde scholier? Hoogstens wat werk voor school af en toe, maar het grootste deel bestaat uit gebrande muziek-cd's, en die vertrouw ik ook aan B-merken toe.
Toch is het de Goden verzoeken. En voor de prijs hoef je 't niet te laten als je een beetje zoekt. (tip: www.opussupplies.nl)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten