Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog steeds echt precies hetzelfde als bij jou
![]() Als ik iemand leuk vind, dan kan ik me uren voorstellen hoe het is om gewoon samen te zijn, iets te hebben... maar als er ook maar een beetje kans is dat hij dat ook wil, word ik er bang van. Zenuwachtig. Kriebelig. Bllll. |
![]() |
|
![]() |
Herkenbaar jah...kheb het ook wel een beetje, weet ook nooit zo goed wat ik moet doen enzo, maar ik laat het maar op me afkomen, ook met de gedachte dat de jongen daar ook wel mee zit, dat die zichzelf ook afvraagt of hij het allemaal wel goed doet enzo.
Is natuurlijk niet makkelijk om dat gevoel van je af te zetten, maar ik kan niet meer zeggen dan: probeer er van te genieten, laat het op je afkomen, je bent niet de enige hoor! ![]() |
![]() |
|
Dat hij je nu een doos zal vinden lijkt me een enigszins premature conclusie. Sterker nog: waarschijnlijk niet. Wel goed dat je hem gebeld hebt. Volgende keer proberen niet meteen drie zoenen te geven maar af te wachten wat hij doet, als ie je dan echt gaat zoenen kun je dat misschien wel over je heen laten komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder: Mja, ik heb hetzelfde. Ik ga dus fijn niets ontopic zeggen, me terugtrekken, en dan stiekem de reacties lezen. ![]() |
![]() |
|
ik had het ook altijd echt HEEEL vervelend!
alleen nu is het anders ![]() het komt vast wel goed! mr echt advies heb ik niet! ![]() xx
|
Ik was de hele dag vrij relaxed onder het idee dat hij me zou gaan (terug)bellen. Ik heb het er ook even met een vriend over gehad en ik voelde me er echt even goed onder en probeerde er van te genieten. Maar nu komt het moment toch wel heel dichtbij en opeens zit mijn hart weer in mijn keel..net ging de telefoon maar het was iemand anders en nu krijg ik mezelf niet meer ontspannen
![]() ![]() Mijn nieuwe mantra: relax relax relax relax relaxxxxx! ![]()
|
![]() |
Nou nou, je hebt het wel te pakken he!
Gelukkig maar, want deze debiliserende state of mind heb je gewoon nodig als je de eerste schreden op het liefdespad wilt zetten. Eerst moet je hersenactiviteit tot bijna nul gereduceerd worden, want anders kijk je wel link uit natuurlijk. Daarom is verliefdheid HE-LE-MAAL niet leuk in het begin. Je bent je 'cool' kwijt. Weg Fonzie. Een wauwelende idioot wordt je, en dat is zo irritant! Je zou gewoon het aller engste kunnen doen wat er is, en dat is op een rustig moment hem recht aankijken en zeggen dat je smoorverliefd op hem bent geworden. Alleen al om de opluchting kan ik je die move aanraden. Als hij ook verliefd is op jou, is het vanaf dat moment kat in het bakkie natuurlijk, en niet alleen dat, dan heb je hem zojuist het meest fantastische moment van zijn leven bezorgd. En als hij vanuit zijn tenen zegt dat hij ook op jou verliefd is, dan springt je hart je keel uit. Doe nou maar.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik weet alleen niet wat hij vindt, hoe hij het ziet. In feite hoefde ik niet bang zijn om hem te zoenen (100% zeker had hij teruggezoend) maar toch deed ik het niet. Ik weet niet of hij verliefd is en hoe serieus hij het meent. Ik weet niet eens hoe serieus ik het meen.. ik weet het helemaal niet. Ik wil niet gekwetst worden. Maar zonder het risico om gekwetst te worden te nemen, kom ik natuurlijk ook nooit tot de echt leuke dingen ![]() I liked Fonzie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar heb dus hetzelfde, hij belt niet. En ik de hele tijd met mijn mobieltje zeulen, beetje triest ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Misschien dat ik hem morgenochtend nog wel bel, inderdaad. Ik heb nu nog een flintertje hoop, om 11 uur ga ik slapen en ook hem maar weer vergeten.
||
Citaat:
![]() En toen belde hij net opeens ![]() ![]() ![]() Hmm. Nou in ieder geval blij dat ie me toch heeft gebeld ![]() @ Morgan: dat had jij toch ook zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen had ik dat niet, want ik werd door mijn moeder wakker gemaakt. Het eerste dat ik hoorde: "Oh nee, maakt niet uit, ze vind het echt niet erg om wakker gebeld te worden door jou hoor!" En vervolgens kreeg ik die telefoon tegen mijn oor gedrukt. Ik was te niet wakker om erg te stressen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfoei, ik ben niet abnormaal..
Toch heel prettig om dan zo'n topic te lezen! Liefde is gewoon zo verdomd eng! Ik heb het alleen wel op een andere manier.. van te voren is er niks aan de hand, al kan ik wel weer even in paniek raken.. maar nu heb ik een vriend, heel vers, heel snel gegaan allemaal.. en doodeng vind ik het.. Ik weet alleen niet waar ik nu precies bang voor ben. Ik geloof niet dat ik bang ben gekwetst te worden, misschien wel om te kwetsen. Ik weet niet, het stomme is dat ik er eigenlijk van te voren al vanuit ga dat het misgaat, nja, dat is natuurlijk niet de meest succesvolle instelling ![]() Echt advies heb ik dus eigenlijk niet voor je.. Je kan eigenlijk weinig meer doen dan het allemaal maar op je af laten komen, wees dan maar even in paniek en gestresst en bang.. Je moet je maar bedenken, eeuwig kan het niet duren.. Soms zou een handleiding bij je gevoel wel prettig zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar ik laat het maar over me heen komen, tenminste ... dat ga ik proberen. Donderdag ga ik hem zoenen heb ik besloten ![]() Wel apart weer dat ik juist nu verliefd word, nu het eigenlijk niks meer kan worden omdat ik over een maand klaar ben en na de zomervakantie een paar honderd kilometer verderop ga wonen. Maar zo ver wil ik niet vooruit kijken. Het is wat het is, en daar wil ik van genieten ![]() Ik hoop dat er iets gebeurd want nu zit ik de hele dag met een heel onrustig gevoel in mijn maag. Twijfel en gepieker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, heel veel succes donderdag! Let us know! Oh, en dat met die cursus, het lijkt inderdaad wel zo.. Maar als ik echt goed om me heen kijkt vind iedereen het net zo ingewikkeld als ik.. maar zoals iemand heel wijs zei, Liefdje in je leven is dan wel ingewikkeld, maar op die manier word het tenminste niet saai ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hmmmm... dit is voor mij ook erg herkenbaar
![]() ik ben volgens mij gewoon echt bang voor jongens, vooral als ik ze leuk vind... ik ben nu al 3kwart jaar enorm verliefd op een goede vriend van me en het is gewoon zenuwslopend....Sommige van mijn vriendinnen gaan echt zo makkelijk met jongens om , als we nieuwe mensen tegen komen zitten ze er diezelfde avond nog bij op schoot of iig vlak bij hem.. ik krijg al buikpijn bij het idee.... maare heel veel succes in ieder geval |
![]() |
|
Oooh wat een anticlimax
![]() Hij belde me gisteren ziek op, dat hij niet kon komen... ![]() ![]() Hij vroeg of ik een hond had waarmee we konden gaan lopen, maar helaas...(voor de eerste keer in mijn leven dat ik wilde dat ik een hond had ![]() Toen ging ik hem nog heel lief beterschap wensen en zei: "misschien dat we elkaar nog wel een keer zien voor de examens". Hij klonk de hele tijd een beetje mat, maar toen zei hij opeens best enthousiast: "Ooh zeker! Ik ga je echt bellen!" ![]() ![]() Ik was toch nog even naar de stad gegaan met die vriendin die hem ook kent en ze vertelde een beetje over een gesprekje dat ze met hem over mij had gehad..was allemaal zeer bemoedigend ![]() ![]() Nou moet ik weer wachten tot hij belt en daar kan ik niet tegen.. maar ik heb er wel vertrouwen in ![]() ![]() Dus ik ben benieuwd.. dit verhaal wordt vast vervolgd ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hij belde wel vanaf zijn moeders mobiel omdat zijn moeder aan de telefoon was en hij geen zin had om te wachten ![]() Maar aan de andere kant hebben we dus nog steeds niks afgesproken.. ![]()
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 21:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nu alleen nog hem weer bellen. Ik word er een beetje moe van ![]()
|
Ik ga hem morgen bellen en maar gewoon vragen of hij een film komt kijken. Beetje afgezaagd ik weet het, maar als het goed is vindt hij dat niet erg
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|